abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 13 maart 2026 @ 07:21:54 #26
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220327540
Ik ook niet :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 maart 2026 @ 07:25:10 #27
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220327553
quote:
88s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ook niet :P
Neen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 13 maart 2026 @ 08:12:52 #28
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220327746
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2026 23:59 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
Verstappen, de trots van Ferrari. :9 :Y)
F1 Troll kopieert weer eens /r Formuladank :')
  zaterdag 14 maart 2026 @ 21:38:22 #29
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220344626
Hoe zit dat nou met Honda? Dan willen ze weer de F1 in, dan weer niet, dan weer wel?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 14 maart 2026 @ 21:53:49 #30
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220344792
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:38 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe zit dat nou met Honda? Dan willen ze weer de F1 in, dan weer niet, dan weer wel?
それがホンダのやり方だ。
Feyenoord!!! * Barça
pi_220344857
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:38 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe zit dat nou met Honda? Dan willen ze weer de F1 in, dan weer niet, dan weer wel?
Niet alleen F1, als ik het goed begrepen heb dan hebben ze de rede waarom ze stopte met F1, 'elektrische auto's' ook alweer gestaakt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220347608
Mercedes gaat echt alles winnen dit jaar. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Black-Death op 15-03-2026 09:35:54 ]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_220347854
Wat ontzettend goed van Hamilton om op 41-jarige leeftijd een generational talent als Leclerc de baas te zijn.
  zondag 15 maart 2026 @ 10:16:23 #34
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220348050
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:26 schreef Black-Death het volgende:
Mercedes gaat echt alles winnen dit jaar. :')
In Monaco zie ik Ferrari wel winnen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 15 maart 2026 @ 10:22:07 #35
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220348075
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:47 schreef alternatif het volgende:
Wat ontzettend goed van Hamilton om op 41-jarige leeftijd een generational talent als Leclerc de baas te zijn.
Ik snap dat ophemelen van Leclerc nooit zo goed. Het is zeker een goede coureur maar hij is zelden tot nooit boven z'n wagen uitgestegen. Heeft ook eigenlijk nog maar weinig laten zien in de F1 in al best wat jaren.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 maart 2026 @ 12:23:46 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220348676
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:47 schreef alternatif het volgende:
Wat ontzettend goed van Hamilton om op 41-jarige leeftijd een generational talent als Leclerc de baas te zijn.
De generational talent die z'n eigenhandig z'n podium weggooide?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 16 maart 2026 @ 09:04:22 #37
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220354169
*O* Geen RACEWEEK *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Sport maandag 16 maart 2026 @ 09:24:30 #38
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220354345
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 10:16 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
In Monaco zie ik Ferrari wel winnen.
Mercedes is toch juist veel sneller in de kwalificatie? Meestal is daar geen ruimte om van de tweede rij naar de leiding te gaan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 16 maart 2026 @ 10:40:48 #39
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220354883
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Mercedes is toch juist veel sneller in de kwalificatie? Meestal is daar geen ruimte om van de tweede rij naar de leiding te gaan.
Ferrari kan de race daar winnen bij de start natuurlijk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Redactie Sport maandag 16 maart 2026 @ 10:44:23 #40
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220354913
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:40 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ferrari kan de race daar winnen bij de start natuurlijk.
Zeker. Moeten ze wel van 3 naar 1 zien te komen in dat korte startbaantje.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 16 maart 2026 @ 11:36:15 #41
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220355511
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zeker. Moeten ze wel van 3 naar 1 zien te komen in dat korte startbaantje.
Sjors en kwalificeren in Monaco is tot op heden nog geen doorslaand succes geweest.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator maandag 16 maart 2026 @ 12:30:50 #42
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220356054
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 10:16 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
In Monaco zie ik Ferrari wel winnen.
Monaco wordt zeker leuk in kwali want dan hebben ze 0 management nodig.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 16 maart 2026 @ 16:34:31 #43
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220358630
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:36 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Sjors en kwalificeren in Monaco is tot op heden nog geen doorslaand succes geweest.
Nah, kwalificeren ging wel ok. Starten van Pole is eerder het probleem.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 16 maart 2026 @ 17:02:31 #44
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220358759
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nah, kwalificeren ging wel ok. Starten van Pole is eerder het probleem.
Dat was onze grote vriend Sjarrel Leclerc, Russell heeft in Monaco nog nooit op de eerste twee startrijen gestaan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 16 maart 2026 @ 18:16:11 #45
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220359294
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat was onze grote vriend Sjarrel Leclerc, Russell heeft in Monaco nog nooit op de eerste twee startrijen gestaan.
sjarrel, sjors... gvd...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 maart 2026 @ 18:44:43 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220359490
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]
sjarrel, sjors... gvd...
Of Karel :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 16 maart 2026 @ 18:49:55 #47
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_220359513
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2026 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*O* Geen RACEWEEK *O*
Nou ja...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 maart 2026 @ 18:51:09 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220359521
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:49 schreef shiz het volgende:

[..]
Nou ja...
[ afbeelding ]
ECHTE RACE WEEK
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220359708
Is dat live te volgen ergens?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  maandag 16 maart 2026 @ 19:27:57 #50
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220359784
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:19 schreef vosss het volgende:
Is dat live te volgen ergens?
https://www.youtube.com/l(...)&is=cVUdeiYDPhTMWxGA

Op dit kanaal
Feyenoord!!! * Barça
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')