abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220309951











Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit?
Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen?
Countdowns naar alles F1




[ Bericht 1% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 17-03-2026 22:02:48 ]
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:24:56 #2
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220310058
Wel goede TT :D

Alonso en Max retiren en gaan elke 24hr race op hun naam zetten :P
Drop you like an ill, bad habit
pi_220310329
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:58 schreef Starflyer het volgende:

[..]
En vorig jaar heeft de FIA gezegd dat ze de problemen die genoemd werden opgelost hadden. Is ze goed gelukt _O-

[ x ]
Sprakeloos.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:24 schreef pmponer het volgende:
Wel goede TT :D

Alonso en Max retiren en gaan elke 24hr race op hun naam zetten :P
Dat zou geweldig zijn. Samen meedoen aan Le mans dit jaar.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220311397
Als vervolg op zijn eigen team, gaat hij op gegeven moment gewoon zijn eigen race klasse oprichten, onder eigen organisatie. Racen in ouderwetse f1 achtige auto's. Alonso doet ook mee. Huurt hier en daar wat circuits af. Regelt wat toffe teams/fabrikanten die nu niet in de f1 zitten en het publiek komt wel :+ _O_
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220311501
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 21:54 schreef Gremen het volgende:
Als vervolg op zijn eigen team, gaat hij op gegeven moment gewoon zijn eigen race klasse oprichten, onder eigen organisatie. Racen in ouderwetse f1 achtige auto's. Alonso doet ook mee. Huurt hier en daar wat circuits af. Regelt wat toffe teams/fabrikanten die nu niet in de f1 zitten en het publiek komt wel :+ _O_
Of Max gaat in 2027 naar de F2. Die auto’s zijn misschien nog wel sneller dan de huidige F1 waggels
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 maart 2026 @ 12:09:21 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220314492
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lubach item over de nieuwe regels van de F1 :D
Het is dat het om te janken is, maar verder was ie wel goed :D

Dat commentaar van Viaplay :') :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 11 maart 2026 @ 12:14:27 #7
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220314525
Geen Jos Verstappen aan de start dit weekend !
quote:
Na twee opeenvolgende overwinningen in Dinant, zou Jos Verstappen dit weekend als uitgesproken favoriet aan de start komen van de Rallye des Ardennes. Helaas moet hij echter ( om privé redenen) forfait geven voor de openingswedstrijd van het D2-kampioenschap ( bron deels persbericht brc)
Ben wel benieuwd wat het is, want dit kan natuurlijk ook invloed hebben op Max komend weekend.
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 12:19:07 #8
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220314553
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 12:14 schreef Watmoetjenou het volgende:
Geen Jos Verstappen aan de start dit weekend !
[..]
Ben wel benieuwd wat het is, want dit kan natuurlijk ook invloed hebben op Max komend weekend.
Yuki in de herkansing :7

Max had er al geen zin in liet hij bij Viaplay weten.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage woensdag 11 maart 2026 @ 12:25:28 #9
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220314586
Lijkt om de huidige vrouw van Jos te gaan, die een medische ingreep moet ondergaan, dus dat zal voor Max niet heel veel invloed hebben.
  donderdag 12 maart 2026 @ 07:50:04 #10
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220320724
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 12:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
Lijkt om de huidige vrouw van Jos te gaan, die een medische ingreep moet ondergaan, dus dat zal voor Max niet heel veel invloed hebben.
Kan wel zijn dat hij elk excuus aangrijpt om maar niet te hoeven rijden

Wat mij opvalt is dat de "negatieve" podcast allemaal iets beginnen te draaien, zo van ja we vinden het niks maar...
(ze moeten natuurlijk ook aan hun inkomsten denken)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220321582
Voorbeschouwingstopic?

We zitten inmiddels ruimschoots binnen de 24 uur voor VT1...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 12 maart 2026 @ 11:15:14 #12
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220321679
quote:
6s.gif Op donderdag 12 maart 2026 07:50 schreef pmponer het volgende:

Wat mij opvalt is dat de "negatieve" podcast allemaal iets beginnen te draaien, zo van ja we vinden het niks maar...
(ze moeten natuurlijk ook aan hun inkomsten denken)
Een van je kerntaken als 'content creator' is 'enthousiast doen over je onderwerp' en je ziet al die F1-podcasters/youtubers/enz daar nu wel mee worstelen, idd. Een beetje zoals hun ESF-collega's eerder, al is F1 hopelijk nog te redden(?).
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 maart 2026 @ 11:22:55 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220321734
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 10:57 schreef Red_85 het volgende:
Voorbeschouwingstopic?

We zitten inmiddels ruimschoots binnen de 24 uur voor VT1...
Onze gewaardeerde OP bouwer heeft een schouderklopje gekregen van yvonne, en dat is toch wel een dusdanig groot moment geweest dat ie daar nog op aan het teren is :Y

Daarnaast komt het heel vaak op donderdag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220321921
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 11:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Onze gewaardeerde OP bouwer heeft een schouderklopje gekregen van yvonne, en dat is toch wel een dusdanig groot moment geweest dat ie daar nog op aan het teren is :Y

Daarnaast komt het heel vaak op donderdag.
Schouderklopje van Yvonne... En nu is zn schouderblad gebroken?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 12:12:33 #15
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220322181
quote:
2s.gif Op donderdag 12 maart 2026 11:15 schreef Jane het volgende:

[..]
Een van je kerntaken als 'content creator' is 'enthousiast doen over je onderwerp' en je ziet al die F1-podcasters/youtubers/enz daar nu wel mee worstelen, idd. Een beetje zoals hun ESF-collega's eerder, al is F1 hopelijk nog te redden(?).
Ook een beetje kwestie van hoe ontwikkelt dit reglement en deze auto gedurende het seizoen. Ik heb persoonlijk ook niet heel erg zin om de hele F1 af te schrijven na een beetje tegenvallende kwali en een race die ik eigenlijk wel prima vond. Jammer alleen van de gaps, maar dat is te verwachten.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP donderdag 12 maart 2026 @ 12:13:07 #16
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220322184
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 11:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Schouderklopje van Yvonne... En nu is zn schouderblad gebroken?
:o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220322298
twitter


:D :D
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 12 maart 2026 @ 12:52:53 #18
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220322421
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ook een beetje kwestie van hoe ontwikkelt dit reglement en deze auto gedurende het seizoen. Ik heb persoonlijk ook niet heel erg zin om de hele F1 af te schrijven na een beetje tegenvallende kwali en een race die ik eigenlijk wel prima vond. Jammer alleen van de gaps, maar dat is te verwachten.
F1 doet zelf al genoeg zijn best

Bekijk deze YouTube-video
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 12:56:49 #19
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220322441
twitter
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 13:04:43 #20
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220322485
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 12:52 schreef pmponer het volgende:

[..]
F1 doet zelf al genoeg zijn best

Bekijk deze YouTube-video
Die hele F1 socials zijn sowieso wel een bubbel. Hun website is ook alleen maar Sesamstraat, nooit wat kritisch of negatiefs over welke rijder dan ook. En nu de regelementen. Maar van F1TV-clips zouden ze zeker af moeten blijven.

Zo even kijken of ze bij de weekend-warmup ook alle kritiek doodzwijgen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage donderdag 12 maart 2026 @ 13:14:38 #21
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220322567
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 11:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Onze gewaardeerde OP bouwer heeft een schouderklopje gekregen van yvonne, en dat is toch wel een dusdanig groot moment geweest dat ie daar nog op aan het teren is :Y

Daarnaast komt het heel vaak op donderdag.
De aai over de bol is hem toch wat in zijn bol gestegen...
  donderdag 12 maart 2026 @ 21:18:15 #22
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_220326336
Uh-oh een foutje gespot in de OP
@ ESF1, Nattekat, Chev
Daar moet
1https://i.imgur.com/r269FP1.png
vervangen worden door
1https://i.imgur.com/QwXOQkh.png
Ik had dat eigenlijk 1:1 afgekeken van https://www.motorsport-total.com/formel-1/termin-kalender/2026 , maar die hebben het er nu ook anders in.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 12 maart 2026 @ 23:59:40 #23
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_220327168

Verstappen, de trots van Ferrari. :9 :Y)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 maart 2026 @ 07:19:02 #24
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220327532
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2026 23:59 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
Verstappen, de trots van Ferrari. :9 :Y)
Trots van Ferrari, rijdt in een Mercedes op de Nurburgring... Trots van elk topteam ook al rijdt ie er niet voor :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 maart 2026 @ 07:19:53 #25
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220327534
quote:
4s.gif Op donderdag 12 maart 2026 21:18 schreef shiz het volgende:
Uh-oh een foutje gespot in de OP
@ ESF1, Nattekat, Chev
Daar moet
[ code verwijderd ]

vervangen worden door
[ code verwijderd ]

Ik had dat eigenlijk 1:1 afgekeken van https://www.motorsport-total.com/formel-1/termin-kalender/2026 , maar die hebben het er nu ook anders in.
Chev is geen mod hier. Ik wel ;)

Aangepast!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')