Oh als ik er eens een dagje voor ga zitten haal ik dat met gemak hoorquote:Op donderdag 12 maart 2026 00:19 schreef AnneX het volgende:
Vanwege de terugloop op fok en alles afgelopen stuitte ik op Monitor in GC / Dagcijfers #251 post eens een post
Blijkbaar is er een user, die VijfHonderdAchtenZestig berichten heeft gepost. Vandaag![]()
Of ik lees en begrijp het niet. Dan kan vast wel iemand het mij uitleggen…
😳quote:Op donderdag 12 maart 2026 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh als ik er eens een dagje voor ga zitten haal ik dat met gemak hoor
ja en nee dusquote:Op donderdag 12 maart 2026 07:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen? Joy gewonnen? Groot verschil?
Van de week wel drie glaasjes rode wijn. Het sliep heerlijk ook nog.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel goed geslapen eigenlijk. En iets wat ik wel vaker heb na drie dagen geen bier: Lucide dromen. Niet per se onprettig op zichWel heel intensief. Maar dat hoort erbij
https://www.vogelbescherm(...)els-zich-doodvliegenquote:Op donderdag 12 maart 2026 12:45 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer knalt er een koolmeesje tegen mijn raam, deze heeft het niet gered, ligt in de tuin beneden waar ik niet bij kan. Heb dat in voorgaande jaren nooit eerder gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zie je vaker. Dan liggen ze even versuft op de grond en dan gaan ze weer verderquote:Op donderdag 12 maart 2026 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff de “dode” vogel heeft nu als naam Lazarus, hij is uit de dood herrezen
Oh ja, dat moest ik nog doen. Besteld!quote:Op donderdag 12 maart 2026 14:52 schreef Sarabi het volgende:
Net een mailtje met de uitnodiging voor een van de grootste bierfestivals in Nederland![]()
Verder beginnen we dit weekend met het bezorgen van de 2 nieuwe bieren. De problemen met de labels zijn zo goed als allemaal opgelost.
Superquote:Op donderdag 12 maart 2026 16:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, dat moest ik nog doen. Besteld!
Nou zo te zien aan de rest van de onderbouw (dwarsliggers, ballast) ligt het er al een tijdje (anders is het lichtgrijs). Lijkt me niet dat ze alleen die railklemmen recent vervangen hebben. Dan doen ze meteen allesquote:Op donderdag 12 maart 2026 17:29 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
@:dr_flash weet jij waarom het spoor blauwe voetjes heeft? Is hier vast nog niet heel lang zo, ik heb het niet eerder gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |