Thnxquote:Op maandag 4 mei 2026 09:10 schreef Mushanga71 het volgende:
Alst goed is, heeft iedereen er 12 zegels bijZo niet, geef dan even een gil.
Nee hoor, nu niet meerquote:Op maandag 4 mei 2026 09:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Thnx
Ik heb er 7 nodig dan ben ik klaar
quote:Op maandag 4 mei 2026 09:23 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nee hoor, nu niet meer![]()
Veel plezier ermee!
quote:Op maandag 25 mei 2026 10:39 schreef Mikeytt het volgende:
Heb nog 1 kaart + 20 zegels. Iemand nodig?
Ik wil ze nog welquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:17 schreef eenjongen... het volgende:
Hebben mensen dit nog nodig? Ik heb ook nog 50 zegels
2 kaarten gestuurd!quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ze nog wel
Kan je me helpen brabantia sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)c0-97b5-9a8aef9ffb26
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |