Als die getrouwe is en ik niet het gevoel zou hebben dat zij aan mijn kant zou kunnen staan in het spel zou ik die er heel snel uit werken. Ook Roos, Kimmylien (quote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:20 schreef freaky40 het volgende:
Mariana Verkerk, leuk dat die mee doet. Deed een aantal jaren geleden mee aan ER. Dit format is op haar lijf geschreven en linkte haar al een hele tijd aan De Verraders en nu is het zo ver.
Leef je uit!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:29 schreef freaky40 het volgende:
Er moet trouwens nog een Videoland topic komen aangezien er weer vooruit gekeken kan worden.
Lekker veel reclamequote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:00 schreef superniger het volgende:
3 afleveringen van 90 minuten per week.
De BN'ers zijn op, duurzaam recyclen dus maar…quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:56 schreef superniger het volgende:
Helft heeft ook al meegedaan met Expeditie Robinson.
Dit dacht ik ook meteen. Nu al te zelfverzekerdquote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:30 schreef tompsv18 het volgende:
Roelof hebben ze zo door, die kan dit helemaal niet
Zo beetje als Hugo uit UK versie seizoen 4.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:30 schreef tompsv18 het volgende:
Roelof hebben ze zo door, die kan dit helemaal niet
Zit maar 1 youtuber/content creator tussenquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:34 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Qua deelnemers ken ik er veel niet, maar dat kan misschien aan mij liggen. Ik hou me niet zo bezig met de wereld van TikTokkers, YouTubers en 'content creators'.
Ik dacht dat ik in de onderschriften een keer 'content creator' zag en een keer 'YouTuber'. Maar ook in andere programa's, zoals "De Drop" en zo zie ik ze steeds meer.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zit maar 1 youtuber/content creator tussen
Misschien is het een algemene beschrijving aangezien er 1 seizoen tussen zit met 'normaal volk'?quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:10 schreef mossad_agent het volgende:
Volgens de beschrijving bij Videoland zouden er bekende en onbekende spelers meedoen. Uiteraard zijn niet alle deelnemers erg bekend maar van onbekenden lijkt dus geen sprake?
Amy Vol (OG3NE-zangeres)quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:59 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in de onderschriften een keer 'content creator' zag en een keer 'YouTuber'. Maar ook in andere programa's, zoals "De Drop" en zo zie ik ze steeds meer.
De onderschriften die op TV in beeld verschijnen, bedoelde ik. Want bij Mariana stond echt wel 'catwalk coach'.quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Juultje Tieleman (YouTuber)
Mariana Verkerk (model/onderneemster)
Da's dan ook het verdienmodel van dat soort personen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Meisje Juultje struint ook alle reality gameshows af hè, ze zat ook al in de Videoland Original Vals Spel.
Ja, het is vooral dat zulke mensen saai zijn en helemaal niks toevoegen. Maar wss wel lang in zo’n spel blijven omdat ze zo lang onder de radar blijven.quote:Op woensdag 11 maart 2026 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Meisje Juultje struint ook alle reality gameshows af hè, ze zat ook al in de Videoland Original Vals Spel.
Reclame kan je alleen doorspoelen als je het hebt opgenomen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:42 schreef svann het volgende:
Drie dagen achter elkaar anderhalf uur kijken, waarvan een half uur reclame?![]()
Is die door te spoelen als je terugkijkt of het 'opgenomen` hebt?
Hij wordt sowieso verdacht, dus dat is zonde. Uiteindelijk wordt hij toch wel verbannen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:11 schreef freaky40 het volgende:
Ik had met de wijsheid van nu toch die Boyan omgelegd.
Die kijkcijfers staar ik me niet zo blind op, de helft van Nederland kijkt tegenwoordig uitgesteld of via Videoland naar dit soort programma's. Uiteindelijk scoort het prima in de totalen. Sowieso was er met CL-voetbal gisteren best wat concurrentiequote:Op donderdag 12 maart 2026 10:31 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijfers zakken al weer flink onder de 600.000. Geen goed idee om dit dinsdag t/m donderdag uit te zenden beetje een overkill, de afleveringen zijn ook veel te lang en de groep is veel te groot. Dit is het grootste deelnemers veld ooit en er komt geen einde aan zo. Dit format leent zich tegenwoordig meer voor Videoland. Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |