Dat wordt weer lachen, gieren, brullenquote:Claudia de Breij doet Oudejaarsconference 2026
Claudia de Breij doet in 2026 opnieuw de Oudejaarsconference. Het wordt de vierde keer dat de cabaretière op oudejaarsavond op NPO 1 terugblikt op het jaar dat is geweest.
„Ik heb er ontzettend veel zin in”, zegt De Breij. „Juist in een tijd waarin het soms voelt alsof de ondergang nabij is, verheug ik me op een avond waarvan je het gevoel krijgt dat we dóór kunnen, want we moeten door. Nou ja, en anders hebben we in elk geval gelachen.”
De laatste keer dat De Breij de Oudejaarsconference op zich nam, was in 2022. Afgelopen jaar was Peter Pannekoek aan de beurt. De Oudejaarsconference wordt uitgezonden door omroep BNNVARA.
Prima dat dit begin maart al bekend is, dan kunnen we massaal wat anders gaan doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 00:49 schreef leolinedance het volgende:
www.telegraaf.nl/entertai(...)-2026/140431980.html
[..]
Dat wordt weer lachen, gieren, brullen
Rechts afzeiken en woke links ophemelen. Die kennen we onderhand wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 02:11 schreef Red_85 het volgende:
Mooi.
Prima om wat vrienden uit te nodigen zodat we niet naar die tv hoeven te kijken.
Voorspelbare avond anders. Een show zonder humor en een kansloze ophemeling van bohemian rapsody.
Klinkt als een kringverjaardag van een typische boomer.
Jawel, maar die komen never nooit bij de NPOquote:Op dinsdag 10 maart 2026 02:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Rechts afzeiken en woke links ophemelen. Die kennen we onderhand wel.
Zit er nu echt geen talent meer op de academie? Iets nieuws en verfrissender dan Claudia?
Konden je ouders er wel om lachen?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 05:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Laatste keer dat ik naar zoiets heb gekeken woonde ik nog bij personen die me bedrogen.
Die hebben waarschijnlijk vooral om mij moeten lachen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 05:44 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Konden je ouders er wel om lachen?
Ik kom uit de Randstad en kan bevestigen dat wij Claudia de Breij inderdaad hilarisch vinden.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 05:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit moeten lachen om Claudia de BreijVraag me af wie dat dan zo fantastisch vinden. Denk de meeste mensen uit de Randstad ofzo? Die lachen namelijk ook het hardst om types als Freek de Jonge en Andre van Duijn. Ook nog nooit om moeten glimlachen.
Mensen zoals jij hebben het er altijd over dat er in de “Randstad” zoveel allochtonen wonen. Denk je echt dat die warmlopen voor Claudia de Breij?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 05:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit moeten lachen om Claudia de BreijVraag me af wie dat dan zo fantastisch vinden. Denk de meeste mensen uit de Randstad ofzo? Die lachen namelijk ook het hardst om types als Freek de Jonge en Andre van Duijn. Ook nog nooit om moeten glimlachen.
Zij kennen je beter dan wijquote:Op dinsdag 10 maart 2026 05:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die hebben waarschijnlijk vooral om mij moeten lachen.
Andre van Duin past totaal niet in dat rijtjequote:Op dinsdag 10 maart 2026 05:05 schreef de_boswachter het volgende:
Hoho, wel een beetje respect voor tradities.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:13 schreef asco het volgende:
Dat er mensen bestaan die zoiets vrijwillig gaan kijken op 31-12 als zijnde amusement.
Dergelijke programma’s zijn niet bedoeld om te lachen, maar om je te instrueren wat je moet vinden. Wat je mening moet zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 05:05 schreef de_boswachter het volgende:
Nou ik woon diep in de randstad maar walg toch echt van Claudia de Breij. En dat terwijl ik een potje cabaret best kan waarderenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 05:05 schreef de_boswachter het volgende:
Die mensen zijn vaak toch al een beetje dood van binnen, dan maakt voor het 20e jaar op rij een uur naar een conference van Freek de Jonge of Claudia de Breij staren ook niet meer uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:13 schreef asco het volgende:
Dat er mensen bestaan die zoiets vrijwillig gaan kijken op 31-12 als zijnde amusement.
Die vind ik leuker dan De Breij, maar ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:05 schreef timmmmm het volgende:
Dat wordt weer niet leuk dus, aan de andere kant kan het nooit slechter dan Peter Pannekoek
Is ook niet zo heel moeilijk. Zelfs Martijn Koning is iets minder slecht dan Claudia de Breij.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik leuker dan De Breij, maar ieder zijn ding.
Dit idd.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 02:32 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Jawel, maar die komen never nooit bij de NPO
Hoiquote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:13 schreef asco het volgende:
Je kunt ook een oudejaarsshow kijken waarin een roedel neplachende bn'ers domme spelletjes doet en/of liedjes zingt. Waarschijnlijk met Linda of Chantal aan het roer.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:13 schreef asco het volgende:
Ik denk dat testbeeld leuker is om naar te kijken dan naar deze Oudejaarsconference van Claudia de Breij.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je kunt ook een oudejaarsshow kijken waarin een roedel neplachende bn'ers domme spelletjes doet en/of liedjes zingt. Waarschijnlijk met Linda of Chantal aan het roer.
Dan liever de oudejaarsconference.
Ik heb geen hekel aan haar, maar vermoedelijk maakt je politieke kleur daarbij best wel uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat testbeeld leuker is om naar te kijken dan naar deze Oudejaarsconference van Claudia de Breij.
Je gaat Claudia De Breij toch niet vergelijken met van DuijnGod he..quote:Op dinsdag 10 maart 2026 05:05 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kun je je abonnement op de NPO opzeggen dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:22 schreef Kwaliteit het volgende:
Sorry maar, wie heeft er nog een tv-abonnement?
Kom op zeg, wat een rotzooi wordt daar uitgezonden.
Anno 2026 kun je best wel zonder NPO, RTL en die bagger van Talpa.
Ook al ben je D66er dan nog kan ze toch onmogelijk grappig zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan haar, maar vermoedelijk maakt je politieke kleur daarbij best wel uit.
Ik kan mij de laatste keer dat ik de ouderjaarsconference heb gekeken niet meer herinneren, dus dit jaar gaat geen grote afwijking zijn van de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 01:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Prima dat dit begin maart al bekend is, dan kunnen we massaal wat anders gaan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |