abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2026 @ 16:06:58 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220301307
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220301312
Chinees!
Zo'n menu kun je altijd twee dagen van eten
  maandag 9 maart 2026 @ 16:41:55 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220301459
Goeie OP :D

Vanavond met dochterlief Kantonese Cheung fun maken van rijstpapier, zin in!
En als het me lukt Vietnamese Bánh xèo :9

Nu net lekker cappuccino op, word ik altijd intens blij van *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 maart 2026 @ 17:30:37 #4
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220301691
Ik heb soep met kippenbouillon, veel groenten, tomaten, ballen, vlinderpasta en grote verse met vlees en kaas gevulde tortellinis.

Het is bijna geen soep meer te noemen zo vol. :9
pi_220301711
Lekkerbekje, gebakken aardappeltjes en broccoli.

:9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220301981
quote:
88s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond een variatie op een traybake knolselderij en kipdijfilet. I.p.v. wortels gebruik ik pastinaak en i.p.v. krielaardappels gebruik ik courgette. :9

  maandag 9 maart 2026 @ 18:35:14 #7
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220302023
Mijn gebruikelijke AVG-tje waar ik momenteel niet zonder kan: ik heb voedzaam voedsel nodig en geen liflafjes. Van de saucijsjes krijg ik geen genoeg: álles smaakt met saucijsjes. :Y)
  maandag 9 maart 2026 @ 18:51:50 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220302141
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn gebruikelijke AVG-tje waar ik momenteel niet zonder kan: ik heb voedzaam voedsel nodig en geen liflafjes. Van de saucijsjes krijg ik geen genoeg: álles smaakt met saucijsjes. :Y)
Wat at je dan behalve saucijsjes?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 9 maart 2026 @ 19:14:58 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220302274
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:51 schreef golfer het volgende:

[..]
Wat at je dan behalve saucijsjes?
Boerenkool, aardappels en kwark toe.
pi_220302695
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:41 schreef Molo het volgende:
Goeie OP :D

Vanavond met dochterlief Kantonese Cheung fun maken van rijstpapier, zin in!
En als het me lukt Vietnamese Bánh xèo :9

Nu net lekker cappuccino op, word ik altijd intens blij van *O*
Leuk! Hoop dat het jullie is gelukt. Zal je dochter denk leuk hebben gevonden, dat vullen en rollen/vouwen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220302713
Hier een snel maaltje vandaag want er kwam van alles tussen mij en mijn kookplannen;
kant en klare mini aardappelgratins, biefstukje met uitjes en gewokte spinazie met knof en rode ui

quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:41 schreef Molo het volgende:
Goeie OP :D

Vanavond met dochterlief Kantonese Cheung fun maken van rijstpapier, zin in!
En als het me lukt Vietnamese Bánh xèo :9

Nu net lekker cappuccino op, word ik altijd intens blij van *O*
Leuk! Veel plezier en/of hoop dat het gelukt en lekker was
  maandag 9 maart 2026 @ 20:04:17 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220302766
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Leuk! Hoop dat het jullie is gelukt. Zal je dochter denk leuk hebben gevonden, dat vullen en rollen/vouwen.
Alleen de Cheung fun gemaakt uiteindelijk door tijdtekort. En maar wat gestoomde Chinese kool en shitload aan gyoza erbij gegeten want die waren in de bonus bij de AH.
Als toetje de Ajinomoto appel gyoza met poedersuiker _O-

Altijd leuk, beetje klootviolen in de keuken *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220302784
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:30 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb soep met kippenbouillon, veel groenten, tomaten, ballen, vlinderpasta en grote verse met vlees en kaas gevulde tortellinis.

Het is bijna geen soep meer te noemen zo vol. :9
Dat noem ik nu pas een maaltijdsoep :)
pi_220302813
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:35 schreef vosss het volgende:
Lekkerbekje, gebakken aardappeltjes en broccoli.

:9
Haha precies wat ik ook eet vandaag, helaas een Iglo lekkerbekje moest ook op geen visboer dit keer.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:20:20 #15
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220302926
Aardappelsalade gemaakt, rode bietjes met knoflook, koolsla en een Bockwurst van scharrelvarken.
pi_220303014
quote:
88s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:06 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Die film heb ik destijds gezien! Tja, wat zal ik er van zeggen...
En vanavond wat het dit (was vorige week in de bonus 2 voor de prijs van 1)





Het is geen toppizza, maar eet wel lekker door.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:43:41 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220303076
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:32 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Die film heb ik destijds gezien! Tja, wat zal ik er van zeggen...
En vanavond wat het dit (was vorige week in de bonus 2 voor de prijs van 1)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het is geen toppizza, maar eet wel lekker door.
Is dat nou zo'n dikke broodbodem?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 maart 2026 @ 20:44:09 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220303081
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Aardappelsalade gemaakt, rode bietjes met knoflook, koolsla en een Bockwurst van scharrelvarken.
Ohhhh lekker zeg! Aardappelsalade met olie/azijn of mayo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220303098
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:43 schreef Molo het volgende:

[..]
Is dat nou zo'n dikke broodbodem?
Yep. Geen echte pizza dus. Hoeft voor mij geen tweede keer, ook al ligt er dus nog één in de vriezer. De tomaten overheersen een beetje en de naam Triple meat geeft het vermoeden dat er veel vlees op zit. Dat is niet zo.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:54:07 #20
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220303142
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Ohhhh lekker zeg! Aardappelsalade met olie/azijn of mayo?
Mayo, met net genoeg voor een coating, het is geen blub geworden. (Vastkokende aardappels net gaar gekookt, augurkjes, kappertjes, peper, zout, hardgekookt ei, verse peterselie en een beetje zelfgemaakte sambal voor net dat beetje pit)
pi_220303414
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:04 schreef Molo het volgende:

[..]
Alleen de Cheung fun gemaakt uiteindelijk door tijdtekort. En maar wat gestoomde Chinese kool en shitload aan gyoza erbij gegeten want die waren in de bonus bij de AH.
Als toetje de Ajinomoto appel gyoza met poedersuiker _O-

Altijd leuk, beetje klootviolen in de keuken *O*
Lekker allemaal :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 9 maart 2026 @ 21:58:52 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220303505
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Mayo, met net genoeg voor een coating, het is geen blub geworden. (Vastkokende aardappels net gaar gekookt, augurkjes, kappertjes, peper, zout, hardgekookt ei, verse peterselie en een beetje zelfgemaakte sambal voor net dat beetje pit)
Heerlijk, vind dat onwijs lekker in de lente/zomer :)

Met olie en azijn ook trouwens, maar ja gewoon anders
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 10 maart 2026 @ 07:27:39 #23
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220304477
Potje sterke zwarte koffie.
pi_220304632
ontbijt, koffie en water, eitje met spek, kefir met aarbeienjam, kiwi

lunch, 2 pistoletjes met roomboter en oude kaas, mandarijn, banaan, gemengde nootjes

avondeten, groenteloempiaatje, sardines uit blik, amsterdamse uien, augurk, tomaat en appelmoes
  dinsdag 10 maart 2026 @ 09:16:30 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220304961
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 07:53 schreef Karzai het volgende:
ontbijt, koffie en water, eitje met spek, kefir met aarbeienjam, kiwi

lunch, 2 pistoletjes met roomboter en oude kaas, mandarijn, banaan, gemengde nootjes

avondeten, groenteloempiaatje, sardines uit blik, amsterdamse uien, augurk, tomaat en appelmoes
Oeeee lekker man
Klein tipje voor je sardines in blik :9

https://youtube.com/shorts/Cfrs7lGfSnE?is=MO1i7gtlOVwqBuNG

Is een short dus de link werkt niet zo goed op Fok ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')