Hopelijk hadden ze de klomp gewassen anders een extra kaassausje bij je broodjes.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:07 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een klomp brood en kruidenboter
[ link | afbeelding ]
Stoofpotje en patat
[ link | afbeelding ]
Met mayo
Als je alleen naar domme dingen kan zeggen wat moet je hier dan?quote:Op donderdag 19 maart 2026 00:38 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Hopelijk hadden ze de klomp gewassen anders een extra kaassausje bij je broodjes.
quote:Op donderdag 19 maart 2026 12:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond bak ik een bavette met daarbij een romige peper- en shiitake-saus, verse spaghetti met basilicum en gegrilde little gems.
Die haalt mijn jongste zoon vaak als wij niet thuis zijn met het etenquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:32 schreef Molo het volgende:
Pokebowl garnalen van de Jumbo, prrrrrima maaltijd!
Nou, ik vond het een verrassing, had niet verwacht dat alles zo prima zou zijnquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:36 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Die haalt mijn jongste zoon vaak als wij niet thuis zijn met het eten
Dan leukt ie em op met verse groentjes, vindt ie ook erg lekker
Team 'ik hou niet van pannekoeken' hierquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
En iedereen al aan het bakken
[ afbeelding ]
Zo dan!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:39 schreef Solotovski het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er is zowaar een goede broodjeszaak hier in de stad
Gorgonzola, gekonfijte uitjes, gemarineerde vijgen en walnoten
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Team 'ik hou niet van pannekoeken' hier![]()
Ze staan morgen wel op de planning voor man en kind
Net komkommersalade op, nu een bolus met boter
Jezus, mafklapper jijquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik was zo stom geweest om mezelf op te geven voor bakken voor de schoolklas, daarna dacht ik mijn huis stinkt toch al dus heb een paar extra gebakken. Mijn buren verderop in de straat een paar gebakken, mijn buurvrouw kan gewoon geen pannenkoeken bakken dus ik dacht gooi daar een paar door de deur en voor de oudste liggen hier nog een paar die zal zo wel thuis komen.
Laatste jaar basisschool dus mijn laatste jaar voor de klas bakken.
Heb jaren gehad dat ik 6 pakken kreeg stond ik de hele ochtend in de keuken voor 2 klassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |