abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 maart 2026 @ 09:17:54 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220304972
Hier net een sterke cappuccino :9

Vanmiddag denk ik even havermout ofzo, en vanavond pad thai met gebakken ei
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220305445
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:16 schreef Molo het volgende:

[..]
Oeeee lekker man
Klein tipje voor je sardines in blik :9

https://youtube.com/shorts/Cfrs7lGfSnE?is=MO1i7gtlOVwqBuNG

Is een short dus de link werkt niet zo goed op Fok ;(
Dank, maar weet niet zeker of ik dit binnenshuis ga doen ;)
  dinsdag 10 maart 2026 @ 10:41:17 #28
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220305836
Koffie c_/
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220306085
The ace of spades!
pi_220306882
2 c_/ zwart, vanmiddag een latte.

Gisteren had ik vissticks, spinazie en kriel.
Vanavond chili sin carne.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 10 maart 2026 @ 12:55:46 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220307038
Vanavond maak ik uit Project Gezond preirolletjes met ham en paneer. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220308066
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:43 schreef Molo het volgende:

[..]
Is dat nou zo'n dikke broodbodem?
Ik raad hem ook niet echt aan. Ik kreeg daarna een versnelde hartslag. Ik herken dat uit het verleden, toen ik wel eens een burger van McDonald's at, toen kreeg ik het ook. Ik was er ooit eens mee naar de dokter geweest en die zei: noteer elke dag in je agenda wat je eet en wanneer je hartslag versnelt zonder intensieve beweging. En voila! Heeft met conserveringsmiddel te maken volgens mij.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 15:35:22 #33
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220308161
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 15:21 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik raad hem ook niet echt aan. Ik kreeg daarna een versnelde hartslag. Ik herken dat uit het verleden, toen ik wel eens een burger van McDonald's at, toen kreeg ik het ook. Ik was er ooit eens mee naar de dokter geweest en die zei: noteer elke dag in je agenda wat je eet en wanneer je hartslag versnelt zonder intensieve beweging. En voila! Heeft met conserveringsmiddel te maken volgens mij.
Nee, conserveermiddelen verhogen de hartslag niet.
Cafeïne: in koffie, thee, energiedrankjes, cola en pure chocolade; verhoogt de hartslag door stimulatie van adrenaline. Efedrine en synefrine: In sommige sport- en afslanksupplementen of kruidenextracten (zoals in citrus aurantium); deze bootsen amfetamines na en versnellen de hartslag. Theïne en guarana: Varianten van cafeïne in groene thee of guarana-producten; vergelijkbaar stimulerend effect.

Bloeddruk is een ander verhaal
  dinsdag 10 maart 2026 @ 15:35:45 #34
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220308166
Appel en wat druifjes...
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 15:52:16 #35
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220308335
Dr Oetker triple meat
Ingrediënten: TARWEBLOEM, water, 10% gezeefde tomaten, 6,5% EDAMMER KAAS, 6,5% CHEDDAR KAAS (MELK, zout, kleurstof (carotenen)), tomatenconcentraat, 6,0% gerookte ham (varkensvlees, zout, stabilisator (natriumnitriet), specerijenextract, rook), 5,2% pepperoni-salami (varkensvlees, spek, zout, specerijen, dextrose, uienpoeder, knoflookpoeder, specerijenextracten, stabilisator (natriumnitriet), antioxidant (extract van rozemarijn), rook), 4,1% rundvlees, raapzaadolie, bakkersgist, zout, suiker, SOJASAUS (water, SOJABONEN, zout, TARWEBLOEM), kruiden, specerijen, uien. Kan bevatten: MOSTERD.

Gezien de ingrediënten denk ik eerder dat je bloeddruk omhoog gaat ipv je hartslag.
Ik zou je dringend aanraden regelmatig je bloeddruk te meten. Hoge bloeddruk is een stille sluipmoordenaar waar je vaak weinig of niets van merkt. In September was ik bij mijn huisarts voor normale controle en mijn bloeddruk was 225/140 zoiets (als mij goed herinner). Merkte daar niets van. Twee dagen later kreeg ik twee stents
  dinsdag 10 maart 2026 @ 16:55:51 #36
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220308823
Zo bami maken.

Eerst een pilsje :9
  dinsdag 10 maart 2026 @ 17:18:40 #37
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220308968
Scharrelvarken braadworst, met de salades van gisteren
pi_220309509
quote:
88s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond preirolletjes met ham en paneer. :Y)
Met restant gekookte aardappelen met misoboter. :9


Meningen zijn verdeeld over de prei...ik heb liever witlof en golfer vind allebei niet zo bie :)
pi_220309541
Tartaar
Helaas gortdroog
  dinsdag 10 maart 2026 @ 18:31:24 #40
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220309546
Een paar Vloer Volkoren boterhammen met witte chocoladevlokken. En een bakje haring in tomatensaus. Beetje vreemde combinatie.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 18:34:21 #41
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220309566
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:31 schreef cinderloom het volgende:
Tartaar
Helaas gortdroog
Hoe dan?
Heb je ze gebakken?
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:02:27 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220309843
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Een paar Vloer Volkoren boterhammen met witte chocoladevlokken. En een bakje haring in tomatensaus. Beetje vreemde combinatie.
Ja nogal :D _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:19:34 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220310010
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:31 schreef cinderloom het volgende:
Tartaar
Helaas gortdroog
Ketchup :{w
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:28:35 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220310095
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ketchup :{w
Ketchup tegen een droog tartaartje?? :X
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:34:23 #45
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220310162
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Ketchup tegen een droog tartaartje?? :X
RAUW
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:37:34 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220310210
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Ketchup tegen een droog tartaartje?? :X
Ja. Gewoon wat ketchup erbij. Smaakt er goed bij & het tartaartje is niet meer droog.

Wat is daar mis mee? :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:40:38 #47
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220310252
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja. Gewoon wat ketchup erbij. Smaakt er goed bij & het tartaartje is niet meer droog.

Wat is daar mis mee? :?
Ketchup is alleen lekker bij een tosti.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:41:10 #48
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220310261
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:40 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Ketchup is alleen lekker bij een tosti.
Niet bij een hamburger?
Of een tartaartje dus :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 10 maart 2026 @ 20:57:04 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220311020
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:34 schreef SoS87 het volgende:

[..]
RAUW
Ik snap er niks meer van

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja. Gewoon wat ketchup erbij. Smaakt er goed bij & het tartaartje is niet meer droog.

Wat is daar mis mee? :?
Neh, dat maakt het toch niet minder droog? Alleen maar zoet
Beetje mayo of jus zou ik me nog kunnen voorstellen

Volgende keer hopelijk op kamertemperatuur bakken in hete boter, en kort zodat ie lekker sappig blijft :9~
Hier had ik toevallig gisteren tartaartjes en dat was zooooo lekker :9~ :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220312075
Koffie, kan niet slapen.

Uiteindelijk geen puf gehad om te koken gisteren.
Maar wat kruidencroutons uit de kast getrokken en die gegeten met roomboter, een half blok oude kaas, pak kaasvlinders, gemengde nootjes, Amsterdamse uien en nog wat karamelvla.
Ik dronk er een liter sinaasappel limonade bij met bubbeltjeswater

[ Bericht 2% gewijzigd door Karzai op 11-03-2026 08:04:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')