Dank, maar weet niet zeker of ik dit binnenshuis ga doenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Oeeee lekker man
Klein tipje voor je sardines in blik
https://youtube.com/shorts/Cfrs7lGfSnE?is=MO1i7gtlOVwqBuNG
Is een short dus de link werkt niet zo goed op Fok![]()
Ik raad hem ook niet echt aan. Ik kreeg daarna een versnelde hartslag. Ik herken dat uit het verleden, toen ik wel eens een burger van McDonald's at, toen kreeg ik het ook. Ik was er ooit eens mee naar de dokter geweest en die zei: noteer elke dag in je agenda wat je eet en wanneer je hartslag versnelt zonder intensieve beweging. En voila! Heeft met conserveringsmiddel te maken volgens mij.quote:
Nee, conserveermiddelen verhogen de hartslag niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:21 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik raad hem ook niet echt aan. Ik kreeg daarna een versnelde hartslag. Ik herken dat uit het verleden, toen ik wel eens een burger van McDonald's at, toen kreeg ik het ook. Ik was er ooit eens mee naar de dokter geweest en die zei: noteer elke dag in je agenda wat je eet en wanneer je hartslag versnelt zonder intensieve beweging. En voila! Heeft met conserveringsmiddel te maken volgens mij.
Met restant gekookte aardappelen met misoboter.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond preirolletjes met ham en paneer.
Ja nogalquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Een paar Vloer Volkoren boterhammen met witte chocoladevlokken. En een bakje haring in tomatensaus. Beetje vreemde combinatie.
Ketchup tegen een droog tartaartje??quote:
Ja. Gewoon wat ketchup erbij. Smaakt er goed bij & het tartaartje is niet meer droog.quote:
Ketchup is alleen lekker bij een tosti.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Gewoon wat ketchup erbij. Smaakt er goed bij & het tartaartje is niet meer droog.
Wat is daar mis mee?
Niet bij een hamburger?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:40 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ketchup is alleen lekker bij een tosti.
Ik snap er niks meer vanquote:
Neh, dat maakt het toch niet minder droog? Alleen maar zoetquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Gewoon wat ketchup erbij. Smaakt er goed bij & het tartaartje is niet meer droog.
Wat is daar mis mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |