FOK!forum / Sport Algemeen / WK Shorttrack 2026 Montreal (13 t/m 15-03) #1
Forumtijgermaandag 9 maart 2026 @ 01:08
Van 9 t/m 13 maart worden de wereldkampioenschappen shorttrack gehouden in Montreal, die in ieder geval te volgen zal zijn via https://nos.nl/live. Op de onderdelen 500m, 1.000m, 1.500m, relay en mixed relay zal worden gestreden om de wereldtitel.
Bekijk deze YouTube-video

TeamNL bestaat uit de volgende deelnemers:
Vrouwen:
Xandra Velzeboer
Michelle Velzeboer
Selma Poutsma
Zoë Deltrap
Diede van Oorschot

Mannen:
Jens van 't Wout
Melle van 't Wout
Teun Boer
Friso Emons
Kay Huisman

Het schema ziet er (onder voorbehoud) als volgt uit (tijden zijn aangepast naar het tijdstip zoals het in Nederland zal worden uitgezonden):

Vrijdag 13 maart:

14:00 - Kwalificatie - Individueel & Relay (tijd onder voorbehoud, hou https://isu-skating.com/s(...)mpionships-schedule/ in de gaten voor het juiste tijdstip)

Zaterdag 14 maart:

--:-- - Herkansing (juiste tijdstip wordt aangekondigd via https://isu-skating.com/s(...)mpionships-schedule/)
18:35 - 500m Mannen Kwartfinales
18:48 - 1000m Vrouwen Kwartfinales
19:05 - 500m Mannen Halve finales
19:27 - 1000m Vrouwen Halve finales
19:36 - 500m Mannen Finales
19:54 - 1000m Vrouwen Finales
20:25 - 1500m Mannen Halve finales
20:43 - 3000m Vrouwen Relay Halve finales
21:16 - 1500m Mannen Finales
21:37 - 3000m Vrouwen Relay Finales
21:57 - 5000m Mannen Relay Halve finales

Zondag 15 maart:

--:-- - Herkansing (juiste tijdstip wordt aangekondigd via https://isu-skating.com/s(...)mpionships-schedule/)
18:35 - 2000m Mixed Relay Finales
19:10 - 500m Vrouwen Kwartfinales
19:23 - 1000m Mannen Kwartfinales
19:40 - 500m Vrouwen Halve finales
20:02 - 1000m Mannen Halve finales
20:11 - 500m Vrouwen Finales
20:29 - 1000m Mannen Finales
20:45 - 1500m Vrouwen Halve finales
21:21 - 1500m Vrouwen Finales
21:42 - 5000m Mannen Relay Finales

[ Bericht 2% gewijzigd door Forumtijger op 09-03-2026 02:14:32 ]
Vlindermaandag 9 maart 2026 @ 13:53
Wordt dit ook uitgezonden op de (nos) televisie?
mittmaandag 9 maart 2026 @ 13:55
Ik vind al die wedstrijden na de Olympische Spelen zo'n anticlimax.

Kunnen ze de OS niet twee weken later starten en het seizoen ermee afsluiten..
Forumtijgermaandag 9 maart 2026 @ 14:34
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:53 schreef Vlinder het volgende:
Wordt dit ook uitgezonden op de (nos) televisie?
Ik heb dat even gecheckt op de TV- gids app, en blijkbaar wordt het uitgezonden zaterdag op NPO3, maar wel pas vanaf 19.25 uur. Wel vreemd, want ik heb het tijdsverschil tussen Montreal en Nederland nog gecheckt, en dat is volgens mij toch echt 5 uur. Normaal is dat 6 uur, maar omdat de zomertijd daar eerder ingaat, is het verschil tot die hier ingaat eind maart 5 uur...

[ Bericht 2% gewijzigd door Forumtijger op 09-03-2026 17:28:52 ]
Marcossmaandag 9 maart 2026 @ 16:21
quote:
12s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:55 schreef mitt het volgende:
Ik vind al die wedstrijden na de Olympische Spelen zo'n anticlimax.

Kunnen ze de OS niet twee weken later starten en het seizoen ermee afsluiten..
En dan het WK ervoor? Dan is de kans aanwezig dat de helft niet komt omdat het niet past. Nu doet iedereen wel mee (neem ik aan(
Dagoduckdonderdag 12 maart 2026 @ 10:12
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:34 schreef Forumtijger het volgende:

[..]
Ik heb dat even gecheckt op de TV- gids app, en blijkbaar wordt het uitgezonden zaterdag op NPO3, maar wel pas vanaf 19.25 uur. Wel vreemd, want ik heb het tijdsverschil tussen Montreal en Nederland nog gecheckt, en dat is volgens mij toch echt 5 uur. Normaal is dat 6 uur, maar omdat de zomertijd daar eerder ingaat, is het verschil tot die hier ingaat eind maart 5 uur...
Dat is niet zo gek. Vaste programma's zoals de Wie is de Molprogramma's gaan ze niet opgeven voor shorttrack, Kassa en Blauw Bloed ook niet op prime time en het Jeugdjournaal willen ze ook gewoon uitzenden. Dus je kan het volgen via de stream en wat later via tv.

Het zou ook nog kunnen dat ze de 500 en 1000 zonder de momenten dat er niet geschaatst wordt (tijd tussen finish en start in, penaltywachtmomenten) en niet-live, mogelijk alleen die met Nederlanders, op tv achter elkaar uitzenden.
Cavalierdonderdag 12 maart 2026 @ 22:44
quote:
6s.gif Op donderdag 12 maart 2026 10:12 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Dat is niet zo gek. Vaste programma's zoals de Wie is de Molprogramma's gaan ze niet opgeven voor shorttrack, Kassa en Blauw Bloed ook niet op prime time en het Jeugdjournaal willen ze ook gewoon uitzenden. Dus je kan het volgen via de stream en wat later via tv.

Het zou ook nog kunnen dat ze de 500 en 1000 zonder de momenten dat er niet geschaatst wordt (tijd tussen finish en start in, penaltywachtmomenten) en niet-live, mogelijk alleen die met Nederlanders, op tv achter elkaar uitzenden.
En de analyses dan? Lijkt me zeer onwenselijk als we Cees en Jorien niet eindeloos aan het woord krijgen.
Forumtijgervrijdag 13 maart 2026 @ 19:04
Het WK Shorttrack is hier live te bekijken:
Bekijk deze YouTube-video
Hier het definitieve schema:

Vrijdag 13 maart

14:30 Mannen 1500 m kwartfinales : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4, Heat 5, Heat 6, Heat 7, Heat 8)
15:29 Women 1500 m kwartfinales : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4, Heat 5, Heat 6, Heat 7)
16:20 Mannen 500 m voorrondes : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4, Heat 5, Heat 6, Heat 7, Heat 8, Heat 9, Heat 10, Heat 11, Heat 12)
17:10 Vrouwen 500 m runs : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4, Heat 5, Heat 6, Heat 7, Heat 8, Heat 9)
17:38 Mannen 500 m runs : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4, Heat 5, Heat 6, Heat 7)
18:51 Mannen 1000 m voorrondes : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4, Heat 5, Heat 6, Heat 7, Heat 8, Heat 9, Heat 10, Heat 11, Heat 12)
19:53 Vrouwen 1000 m runs : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4, Heat 5, Heat 6, Heat 7, Heat 8, Heat 9)
20:29 Mannen 1000 m runs : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4, Heat 5, Heat 6, Heat 7)
21:17 Gemengd Team aflossing kwartfinales : (Heat 1, Heat 2, Heat 3)
21:55 Women 3000 m aflossing kwartfinales : (Heat 1, Heat 2, Heat 3)
22:19 Mannen 5000 m aflossing kwartfinales : (Heat 1, Heat 2, Heat 3)


Zaterdag 14 maart

15:00 Mannen 1500 m herkansing kwartfinales : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4, Heat 5, Heat 6)
15:30 Vrouwen 1000 m herkansing kwartfinales : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4)
15:46 Mannen 1500 m herkansing halve finales : (Heat 1, Heat 2)
16:11 Mannen 500 m herkansing kwartfinales : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4, Heat 5, Heat 6, Heat 7, Heat 8)
16:35 Vrouwen 1000 m herkansing halve finales : (Heat 1, Heat 2)
16:50 Mannen 500 m herkansing halve finales : (Heat 1, Heat 2)
17:11 Gemengd Team aflossing halve finales : (Heat 1, Heat 2)
18:35 Mannen 1500 m halve finales : (Heat 1, Heat 2, Heat 3)
18:53 Vrouwen 1000 m kwartfinales : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4)
19:25 Mannen 1500 m finales : (Final A, Final B)
19:50 Vrouwen 1000 m halve finales : (Heat 1, Heat 2)
19:59 Mannen 500 m kwartfinales : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4)
20:27 Vrouwen 1000 m finales : (Final A, Final B)
20:45 Mannen 500 m halve finales : (Heat 1, Heat 2)
21:07 Vrouwen 3000 m aflossing halve finales : (Heat 1, Heat 2)
21:23 Mannen 500 m finales : (Final A, Final B)
21:56 Mannen 5000 m afllossing halve finales : (Heat 1, Heat 2)
22:17 Vrouwen 3000 m aflossing finales : (Final A, Final B)

Zondag 15 maart

15:15 Vrouwen 1500 m herkansing kwartfinales : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4)
15:35 Mannen 1000 m herkansing kwartfinales : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4, Heat 5, Heat 6, Heat 7)
16:03 Vrouwen 1500 m herkansing halve finales : (Heat 1, Heat 2)
16:28 Vrouwen 500 m herkansing kwartfinales : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4, Heat 5)
16:43 Mannen 1000 m herkansing halve finales : (Heat 1, Heat 2)
16:58 Vrouwen 500 m herkansing halve finales : (Heat 1, Heat 2)
18:35 Gemengd Team aflossing finales : (Final A, Final B)
19:13 Vrouwen 1500 m halve finales : (Heat 1, Heat 2, Heat 3)
19:31 Mannen 1000 m kwartfinales : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4)
19:48 Vrouwen 1500 m finales : (Final A, Final B)
20:26 Mannen 1000 m halve finales : (Heat 1, Heat 2)
20:35 Vrouwen 500 m kwartfinales : (Heat 1, Heat 2, Heat 3, Heat 4)
20:50 Mannen 1000 m finales : (Final A, Final B)
21:08 Vrouwen 500 m halve finales : (Heat 1, Heat 2)
21:33 Vrouwen 500 m finales: (Final A, Final B)
21:51 Mannen 5000 m aflossing finales : (Final A, Final B)

[ Bericht 14% gewijzigd door Forumtijger op 13-03-2026 22:20:20 ]
boriszvrijdag 13 maart 2026 @ 21:35
1500: Velzeboer 2x door. Emons ook Boer en Huisman niet.
500: Jens door. Melle pen. Velzeboer 2x door. Poutsma door
1000 Jens, Melle door. Velzeboer 2x door.
hole1988vrijdag 13 maart 2026 @ 21:42
Mixed Relay ook door.
hole1988vrijdag 13 maart 2026 @ 22:15
Dames ook door.
hole1988vrijdag 13 maart 2026 @ 22:54
Heren ook door.
Riofan83vrijdag 13 maart 2026 @ 23:20
Waarom hebben we op de 500/1000 meter mannen en 1000/1500 meter vrouwen maar 2 deelnemers i.p.v. 3?
Zo slecht waren de Olympische Spelen en World Tour dit seizoen toch ook weer niet?
boriszzaterdag 14 maart 2026 @ 07:49
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:20 schreef Riofan83 het volgende:
Waarom hebben we op de 500/1000 meter mannen en 1000/1500 meter vrouwen maar 2 deelnemers i.p.v. 3?
Zo slecht waren de Olympische Spelen en World Tour dit seizoen toch ook weer niet?
WK van vorig jaar bepaalt de verdeling van de startbewijzen dit jaar.
Riofan83zaterdag 14 maart 2026 @ 08:45
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 07:49 schreef borisz het volgende:

[..]
WK van vorig jaar bepaalt de verdeling van de startbewijzen dit jaar.
Wat prehistorisch om die tickets te verdelen op basis van het WK een jaar eerder.

Dan hebben ze door de PEN van Melle van 't Wout gisteren op de 500 volgend jaar maar 1 startplek op de 500 meter mannen? Dat zou wel erg karig zijn.
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 08:59
Iemand een samenvatting van gisteren?
Marcosszaterdag 14 maart 2026 @ 13:27
Wat een enorm vol programma zo in 2 dagen met herkansingen, halve finales en finales op verschillende onderdelen.. :D

Hier kun je toch ook een extra dag aan vast plakken, zou je zeggen, zeker op een WK
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 17:41
Mixed naar de finale, evenals België, Italië, Canada en Zuid-Korea.

Nogal wat gebeurd in die semis kennelijk: drie DSQ en naast de vier Q ook nog een q.
hole1988zaterdag 14 maart 2026 @ 17:42
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 08:45 schreef Riofan83 het volgende:

[..]
Wat prehistorisch om die tickets te verdelen op basis van het WK een jaar eerder.

Dan hebben ze door de PEN van Melle van 't Wout gisteren op de 500 volgend jaar maar 1 startplek op de 500 meter mannen? Dat zou wel erg karig zijn.
Best wel raar idd. Zou gewoon op basis van de World Cup moeten gaan.
quote:
Each ISU Member, with the right of participation, is entitled to enter at
least one Competitor in each category of each distance.
More entries are possible based on the distance classification of the
same preceding Championships.

An ISU Member may enter two Competitors if the ISU Member had one
or more Skaters amongst the best thirty-two Competitors on the distance
at the preceding Championships.

An ISU Member may enter three Competitors if it had two or more
Skaters amongst the best sixteen Competitors on the distance at the
preceding Championships.

For every distance for which the Host ISU Member has not qualified three
Skaters, it may choose to enter three Skaters. However, only the original
number of qualified Skaters count as the maximum number of Skaters to
qualify for the same following Championships.

The total number of Competitors per category that may be entered for the
- Championships is:
One or;
-
Two, if the ISU Member has qualified only two Skaters on one of the
distances;
-
Three, if the ISU Member has qualified two on more than one of the
distances;
-
Four, if the ISU Member has qualified three on any of the distances;
-
Three in both categories, if the ISU Member has qualified a Mixed
Relay Team;
-
Or the number of Skaters in accordance with Rule 295, paragraph 3
a), if the ISU Member has qualified a Relay Team.
Each ISU Member may enter different Skaters in each distance within the
maximum number of Skaters (see Rule 292).
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 18:29
Gesponsord door Odido, stukje datalek
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 18:31
Goenavund :W
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 18:37
Braziliaan genot @heywoodu
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 18:38
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 18:37 schreef Szura het volgende:
Braziliaan genot @:heywoodu
Helaas.
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 18:38
Helemaal gaar.
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 18:38
Emons te traag.
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 18:40
Dit was pas de halve finale Dandjinou, pannenkoek
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 18:43
Sjuut!
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 18:49
"Hij zit er nog steeds joh!"
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 18:50
Ach Huisman.
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 18:50
Joris prijst Huisman de hemel in, vervolgens wordt hij finaal weggereden
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 18:57
Ach Sarault
Felagundzaterdag 14 maart 2026 @ 19:00
Dit is een ander moment....
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 19:01
Ach M. Velzeboer
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 19:02
Michelle Flopboer
Felagundzaterdag 14 maart 2026 @ 19:04
Chute!
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 19:04
Sjuut!²
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 19:10
Xandra wilde haar zus niet in de finale.
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 19:10
Xandra gooit haar zus eruit
supernigerzaterdag 14 maart 2026 @ 19:26
De Nos is live.
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 19:29
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 19:26 schreef superniger het volgende:
De Nos is live.
Met gelul.
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 19:29
Er ligt een vraag op het ijs.
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 19:31
Ze rijden hem weer naar Huisman
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 19:36
Overgeschakeld naar Ziggo Go. :s)
supernigerzaterdag 14 maart 2026 @ 19:40
LOL DANDJI
GotenSSJzaterdag 14 maart 2026 @ 19:40
DandjinouGOD
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 19:40
Sjuutlol.
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 19:40
Hahaha ach wannabe rapper
supernigerzaterdag 14 maart 2026 @ 19:40
RIMjob wint.
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 19:41
Canada met 3 man, 0 PLAKken
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 19:42
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 19:41 schreef Szura het volgende:
Canada met 3 man, 0 PLAKken
Diploma.
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 19:44
Desmet krijgt net als in Milaan weer even brons cadeau
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 19:45
Dit heb ik al gezien.
AgnesGruzaterdag 14 maart 2026 @ 19:54
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 19:10 schreef Dagoduck het volgende:
Xandra wilde haar zus niet in de finale.
Vast geen zin om meegenomen te worden in een val.
Felagundzaterdag 14 maart 2026 @ 19:56
Inmiddels ook op NPO 3.
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 19:56
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 19:56 schreef Felagund het volgende:
Inmiddels ook op NPO 3.
Ja, daar kijk ik al een half uur.
AgnesGruzaterdag 14 maart 2026 @ 19:57
Ach Canada
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 19:57
Sarault is viesslecht
Felagundzaterdag 14 maart 2026 @ 19:59
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 19:56 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Ja, daar kijk ik al een half uur.
Ik nu ook!
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 19:59
Joris heeft iets door.
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 20:01
Stadionspeaker heeft het over champignonnen.
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 20:03
Prima uit de verdrukking gekomen door X
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 20:05
De Oostenrijkse nummer laatst heet "Laatmaar"?
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 20:06
Berzins ligt maar weer eens in de kussens
Felagundzaterdag 14 maart 2026 @ 20:10
Bochtenbeheerder.
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 20:10
Overnieuw!
supernigerzaterdag 14 maart 2026 @ 20:13
Exit RIMjob.
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 20:13
Heerlijk ritje
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 20:14
(Krijg de) Rimbam.
franklopzaterdag 14 maart 2026 @ 20:14
Al besproken dat een WK houden 3 weken na de OS complete onzin is?

Behalve als het een allround toernooi was geweest
Felagundzaterdag 14 maart 2026 @ 20:15
WOUT van het Jens nu.
franklopzaterdag 14 maart 2026 @ 20:15
Zit overigens niet in het stadion. Meer ter info
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 20:15
Maar weer eens een sjuutje.
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 20:15
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:15 schreef franklop het volgende:
Zit overigens niet in het stadion. Meer ter info
Geen toewijding. Matig.
Felagundzaterdag 14 maart 2026 @ 20:16
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:15 schreef franklop het volgende:
Zit overigens niet in het stadion. Meer ter info
Dus geen Franklopbonus vandaag?
franklopzaterdag 14 maart 2026 @ 20:17
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:16 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dus geen Franklopbonus vandaag?
Ben wel ooit in Montreal geweest. Geen idee wat dat waard is
Felagundzaterdag 14 maart 2026 @ 20:18
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:17 schreef franklop het volgende:

[..]
Ben wel ooit in Montreal geweest. Geen idee wat dat waard is
Ik ook! Dus het moet goed komen. Was wel in de zomer toen.
franklopzaterdag 14 maart 2026 @ 20:18
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:18 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik ook! Dus het moet goed komen. Was wel in de zomer toen.
Ja hier ook!
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 20:19
Ik heb Miss Montreal wel eens live gezien.
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 20:20
Die Amerikaan presteert het om van een pikstart weg te zakken tot de laatste plek
hole1988zaterdag 14 maart 2026 @ 20:24
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:14 schreef franklop het volgende:
Al besproken dat een WK houden 3 weken na de OS complete onzin is?

Behalve als het een allround toernooi was geweest
Dat allrounden met de 3km hebben ze een paar jaar geleden afgeschoten.
franklopzaterdag 14 maart 2026 @ 20:27
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:24 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Dat allrounden met de 3km hebben ze een paar jaar geleden afgeschoten.
Nee precies. Dan had ik het nog gesnapt. Nu, ja niet
hole1988zaterdag 14 maart 2026 @ 20:29
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:27 schreef franklop het volgende:

[..]
Nee precies. Dan had ik het nog gesnapt. Nu, ja niet
Ik snap je, maar eind februari geen wintersport meer is ook een beetje vroeg.
supernigerzaterdag 14 maart 2026 @ 20:33
Dot kan niet
franklopzaterdag 14 maart 2026 @ 20:34
Maar 2 van de 5 die starten :'(
H.Vvivzaterdag 14 maart 2026 @ 20:34
Wat is dit voor floprace
hole1988zaterdag 14 maart 2026 @ 20:34
B-Finales blijven zo kansloos.
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 20:34
Wat is dit :D
franklopzaterdag 14 maart 2026 @ 20:35
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:29 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Ik snap je, maar eind februari geen wintersport meer is ook een beetje vroeg.
Maak je er een World Tour finals van ofzo. Maar geen WK
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 20:35
"Helemaal lachen als er eentje onderuit gaat"
AgnesGruzaterdag 14 maart 2026 @ 20:36
Joris de hoopt op een CHUTE :')
franklopzaterdag 14 maart 2026 @ 20:38
Loopt het beeld alleen hier af en toe vast?
supernigerzaterdag 14 maart 2026 @ 20:39
Hup Kim.
hole1988zaterdag 14 maart 2026 @ 20:40
Verstappen fans. :D
H.Vvivzaterdag 14 maart 2026 @ 20:40
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:38 schreef franklop het volgende:
Loopt het beeld alleen hier af en toe vast?
Tijd voor een nieuwe tv.
franklopzaterdag 14 maart 2026 @ 20:41
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:40 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Tijd voor een nieuwe tv.
Dat sowieso
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 20:41
MIJN BEELD
hole1988zaterdag 14 maart 2026 @ 20:42
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:38 schreef franklop het volgende:
Loopt het beeld alleen hier af en toe vast?
NOS heeft ontvangst storing.
supernigerzaterdag 14 maart 2026 @ 20:42
KIM GOUD
DeLunazaterdag 14 maart 2026 @ 20:42
Nee! Jammer
franklopzaterdag 14 maart 2026 @ 20:42
Ach Joris
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 20:42
AWWW
Pino112zaterdag 14 maart 2026 @ 20:42
Joris :').
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 20:43
Joris faalt weer hard
AgnesGruzaterdag 14 maart 2026 @ 20:43
Joris _O-
Remcozaterdag 14 maart 2026 @ 20:43
Lijkt enorm veel krachten verspeelt te hebben op 1 te komen in de eerste 2 rondes.
boriszzaterdag 14 maart 2026 @ 20:43
Ja jammer.
hole1988zaterdag 14 maart 2026 @ 20:44
9 duizendste.
DeeBeezaterdag 14 maart 2026 @ 20:44
Einde tijdperk TeamNL
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 20:50
En dan straks nog even 2 maal een aflossing rijden, dit kan toch eigenlijk niet
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 20:51
Alweer dit volkslied.
franklopzaterdag 14 maart 2026 @ 20:56
Downdjinou
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 20:56
DandjinOUT
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 20:57
Belgiejuuhhh
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 20:58
Tijd voor een Akartje nu
supernigerzaterdag 14 maart 2026 @ 20:59
Hup Akar.
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 20:59
VALS!
AgnesGruzaterdag 14 maart 2026 @ 21:01
OEI
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 21:01
PINGEL
Pino112zaterdag 14 maart 2026 @ 21:01
Het altijd vallende Nederland flopland
franklopzaterdag 14 maart 2026 @ 21:01
Circus Shorttrack
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 21:01
Hij schaatst die ander onderuit.
franklopzaterdag 14 maart 2026 @ 21:02
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
Hij schaatst die ander onderuit.
Ja dat schijnt niet te mogen
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 21:02
Goh, Joris heeft het door.
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 21:03
Goeie sjuut wel.
AgnesGruzaterdag 14 maart 2026 @ 21:03
Joris is compleet de weg kwijt _O-
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 21:04
Hou gewoon je mond en wacht het oordeel af. Man man man.
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 21:04
Wat lult Joris nou toch weer allemaal
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 21:05
Lol.
supernigerzaterdag 14 maart 2026 @ 21:05
Lucky Jens.
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 21:05
Ach, Joris
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 21:05
Nu kun je Joris naar het gekkenhuis sturen, die snapt er niets meer van.
Remcozaterdag 14 maart 2026 @ 21:06
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:01 schreef franklop het volgende:
Circus Shorttrack
AgnesGruzaterdag 14 maart 2026 @ 21:06
Echt Joris is echt tenenkrommend.
Marcosszaterdag 14 maart 2026 @ 21:06
Hoef je niet eens te finishen daarvoor?
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 21:06
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Nu kun je Joris naar het gekkenhuis sturen, die snapt er niets meer van.
Hij was ook weer totale onzin aan het lullen over een toevoeging van Akar, die gewoon 2e was

:')
Pino112zaterdag 14 maart 2026 @ 21:07
Jammer dat HBO dit niet uitzendt, wel genoten tijdens de OS. Nu luister je weer naar dit geblaat.
supernigerzaterdag 14 maart 2026 @ 21:07
Maar de Koreaantjes kregen geen voordeel op de mixed relay tijdens de spelen.
Marcosszaterdag 14 maart 2026 @ 21:07
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:07 schreef Pino112 het volgende:
Jammer dat HBO dit niet uitzendt, wel genoten tijdens de OS. Nu luister je weer naar dit geblaat.
Dat werd ook wel alleen maar geschreeuw op een gegeven moment :D
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 21:11
ff pissen

:T
DeeBeezaterdag 14 maart 2026 @ 21:12
Subsidie Joris mogen ze echt wel eens de laan uit sturen
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 21:25
Kat in t bakkie
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 21:31
Komt ze!
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 21:31
Net niet :D
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 21:31
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
Net niet :D
Er is nog een geel blokje!
Marcosszaterdag 14 maart 2026 @ 21:33
Canada, Italië en Zuid-Korea in 1 halve finale is ook wel bijzonder
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 21:33
And it’s gone
Dag Korea :W
Gretzlzaterdag 14 maart 2026 @ 21:34
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:06 schreef AgnesGru het volgende:
Echt Joris is echt tenenkrommend.
Ik mis onze Eurosport / HBO MAX commentaargoden Thomas & Avalon zo hard nopompomcry.gifnopompomcry.gifnopompomcry.gifnopompomcry.gifnopompomcry.gifnopompomcry.gifnopompomcry.gifnopompomcry.gifnopompomcry.gif
Marcosszaterdag 14 maart 2026 @ 21:35
Dandjinou :D
Felagundzaterdag 14 maart 2026 @ 21:37
Mevrouw Van 't Wout dadelijk in de finale.
AgnesGruzaterdag 14 maart 2026 @ 21:38
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:34 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Ik mis onze Eurosport / HBO MAX commentaargoden Thomas & Avalon zo hard [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ook :{
Marcosszaterdag 14 maart 2026 @ 21:38
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:37 schreef Felagund het volgende:
Mevrouw Van 't Wout dadelijk in de finale.
Allebei?
AgnesGruzaterdag 14 maart 2026 @ 21:40
Jens van ‘t Goud w/
supernigerzaterdag 14 maart 2026 @ 21:41
Akar brons.
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 21:41
Die Akar _O-
hole1988zaterdag 14 maart 2026 @ 21:41
Jens _O_
Felagundzaterdag 14 maart 2026 @ 21:41
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:38 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Allebei?
Niet tegelijk, in de finale van de relay.
Marcosszaterdag 14 maart 2026 @ 21:41
Beetje geluk, maar prima race toch van Jens
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 21:41
JENSED
Akar _O_

Mooi podium
GotenSSJzaterdag 14 maart 2026 @ 21:41
Belgie :')
AgnesGruzaterdag 14 maart 2026 @ 21:41
Jens *O*
Felagundzaterdag 14 maart 2026 @ 21:41
Ach Stijn.
AgnesGruzaterdag 14 maart 2026 @ 21:41
Ach Stijn.
hole1988zaterdag 14 maart 2026 @ 21:41
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Belgie :')
Hij had net wel brons.
GotenSSJzaterdag 14 maart 2026 @ 21:42
Joris haalt Melle en Jens maar eens door elkaar :')
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 21:42
Ik dach 'Jens blijf nou zitten, die twee rijden elkaar eraf' _O- Naja, hij ging erlangs en ze reden elkaar er inderdaad af.
GotenSSJzaterdag 14 maart 2026 @ 21:42
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:41 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Hij had net wel brons.
Zal wel gekomen zijn omdat er iemand voor hem viel.
Marcosszaterdag 14 maart 2026 @ 21:42
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:41 schreef Felagund het volgende:

[..]
Niet tegelijk, in de finale van de relay.
Ja, bedoelde zowel Poutsma (vriendin van Melle) als Deltrap (vriendin van Jens) ;)
DeLunazaterdag 14 maart 2026 @ 21:42
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Joris haalt Melle en Jens maar eens door elkaar :')
Het staat gelukkig verder ook niet in beeld
Felagundzaterdag 14 maart 2026 @ 21:42
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Joris haalt Melle en Jens maar eens door elkaar :')
Joris is echt een dramatisch slechte commentator.
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 21:43
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Joris haalt Melle en Jens maar eens door elkaar :')
Eerste ronde ook: Jens verre van fit, voelt aan de heup. Ronde later: heeft z’n tempo te pakken en gaat al naar 4.
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 21:43
Ach Italië
Marcosszaterdag 14 maart 2026 @ 21:44
Stijn is wel in betere doen dan op de OS, z'n zus blijft penalty's verzamelen
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 21:44
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Zal wel gekomen zijn omdat er iemand voor hem viel.
Nee iemand voor hem kreeg een pingel
hole1988zaterdag 14 maart 2026 @ 21:51
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Zal wel gekomen zijn omdat er iemand voor hem viel.
DQ dit keer.
GotenSSJzaterdag 14 maart 2026 @ 21:53
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:51 schreef hole1988 het volgende:

[..]
DQ dit keer.
Sterke Stijn.
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 21:59
X heeft geen zin in Vlado
Gremenzaterdag 14 maart 2026 @ 22:08
Waarom ziet het beeld en de verlichting er soms uit alsof ik naar een video uit de jaren 80 aan het kijken ben
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 22:09
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:08 schreef Gremen het volgende:
Waarom ziet het beeld en de verlichting er soms uit alsof ik naar een video uit de jaren 80 aan het kijken ben
Skating rink-sfeertje.
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 22:11
Dandjinou had er geen zin meer in?
Frozen-assassinzaterdag 14 maart 2026 @ 22:12
Joris doet hele tijd alsof we magistrale dingen zien. Dump die man in een Canadees meer. Weg ermee.
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 22:12
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:11 schreef Szura het volgende:
Dandjinou had er geen zin meer in?
Is een brug aan het zoeken.
Marcosszaterdag 14 maart 2026 @ 22:12
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:11 schreef Szura het volgende:
Dandjinou had er geen zin meer in?
Vlak voor de halve finale vervangen ja, blijkbaar nog onduidelijk waarom
heywooduzaterdag 14 maart 2026 @ 22:13
Ik wil even terugkijken, maar NOS begon pas om 19.30u, met alleen nog maar finales? :{
AgnesGruzaterdag 14 maart 2026 @ 22:13
Een lichaamstaalgebaar.. euh ja.
supernigerzaterdag 14 maart 2026 @ 22:14
Ach Nederland.
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 22:14
SJUUUT
Marcosszaterdag 14 maart 2026 @ 22:14
Joris mist de crash volledig
GotenSSJzaterdag 14 maart 2026 @ 22:14
Ach ach ach
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 22:14
Joris zag het niet eens. Goh.
AgnesGruzaterdag 14 maart 2026 @ 22:14
Joris mist compleet de val van NL _O-
Gremenzaterdag 14 maart 2026 @ 22:14
Nederland valt, commentator ziet het pas 2 rondes later
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 22:15
Joris mist totaal de val :')
Remcozaterdag 14 maart 2026 @ 22:15
Ach joris
GotenSSJzaterdag 14 maart 2026 @ 22:15
Waarom heeft die Joris nog een contract bij de NOS, die gozer mist alles en maakt enkel fouten. :')
Johan_Derksenzaterdag 14 maart 2026 @ 22:16
NOS :')
Marcosszaterdag 14 maart 2026 @ 22:17
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil even terugkijken, maar NOS begon pas om 19.30u, met alleen nog maar finales? :{
Op tv wel ja, stream begon wel eerder. En ook nog een heleboel halve finales wel ;)
Remcozaterdag 14 maart 2026 @ 22:17
Die man ook helemaal naar Montreal sturen terwijl die daar gewoon aan de monitor gekluisterd zit.
Frozen-assassinzaterdag 14 maart 2026 @ 22:17
Debiel Joris komt halve minuut later ook achter dat Nederland niet meer meedoet ach ach
heywooduzaterdag 14 maart 2026 @ 22:21
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:17 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Op tv wel ja, stream begon wel eerder. En ook nog een heleboel halve finales wel ;)
Matig. De altijd niet terugkijkbare stream. Dan straks maar even de VPN erbij pakken voor YouTube.
Felagundzaterdag 14 maart 2026 @ 22:28
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:17 schreef Remco het volgende:
Die man ook helemaal naar Montreal sturen terwijl die daar gewoon aan de monitor gekluisterd zit.
Ze kunnen hem beter voor een heel groot scherm zetten, dan ziet hij misschien het wel.
hole1988zaterdag 14 maart 2026 @ 22:37
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:08 schreef Gremen het volgende:
Waarom ziet het beeld en de verlichting er soms uit alsof ik naar een video uit de jaren 80 aan het kijken ben
Ik denk dat het beeld in 720p60 wordt geschoten. Lager resolutie en een framerate dat niet de onze is.
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 22:37
:B :B :B :B
hole1988zaterdag 14 maart 2026 @ 22:38
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil even terugkijken, maar NOS begon pas om 19.30u, met alleen nog maar finales? :{
De stream was er vanaf begin erbij.
supernigerzaterdag 14 maart 2026 @ 22:39
DARUDE
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 22:39
Hoe heet dit nummer?
supernigerzaterdag 14 maart 2026 @ 22:40
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Victor Reinier
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 22:42
Ach.
ESF1Gamerzaterdag 14 maart 2026 @ 22:42
w/
supernigerzaterdag 14 maart 2026 @ 22:42
JAAAAAAA GOUD
Gretzlzaterdag 14 maart 2026 @ 22:42
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B

Jaaaaaaaaaa GOUD!!

cheer-orange.gifcheer-orange.gifcheer-orange.gifcheer-orange.gifcheer-orange.gifcheer-orange.gifcheer-orange.gifcheer-orange.gifcheer-orange.gifcheer-orange.gif cheer-orange.gifcheer-orange.gifcheer-orange.gifcheer-orange.gifcheer-orange.gifcheer-orange.gifcheer-orange.gifcheer-orange.gifcheer-orange.gifcheer-orange.gif party0023.gifparty0023.gifparty0023.gifparty0023.gifparty0023.gifparty0023.gif party0023.gifparty0023.gifparty0023.gifparty0023.gifparty0023.gifparty0023.gif

cheerlie-roze.gifcheerlie-rood.gifcheer-orange.gifcheerlie-blauw.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-king.gifcheer-king.gifcheer-cool.gifcheerlie-kwijl.gifcheer-crazy.gifcheer-grijs.gif
Marcosszaterdag 14 maart 2026 @ 22:43
Xandra _O_
Gremenzaterdag 14 maart 2026 @ 22:43
Mooi hoor!
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 22:43
Pffff.... :D
Marcosszaterdag 14 maart 2026 @ 22:43
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ach.
Ach Dagoduck
Felagundzaterdag 14 maart 2026 @ 22:43
Netjes van Xandra!
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 22:43
HOPPAAAAAA

Ging weer bijna mis bij die duw :')
GotenSSJzaterdag 14 maart 2026 @ 22:43
Mooi slot van Xandra wel _O_
Gretzlzaterdag 14 maart 2026 @ 22:43
Ach Canada :P
GotenSSJzaterdag 14 maart 2026 @ 22:43
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:43 schreef Szura het volgende:
HOPPAAAAAA

Ging weer bijna mis bij die duw :')
Tot 2x toe volgens mij ja _O-
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 22:43
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:43 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ach Dagoduck
Waarom, ik had gewoon gelijk. Plek inleveren was gewoon erg ach.
hole1988zaterdag 14 maart 2026 @ 22:44
Je ziet dat Xandra vermoeid is, maar flikt het wel.
Marcosszaterdag 14 maart 2026 @ 22:44
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:44 schreef hole1988 het volgende:
Je ziet dat Xandra vermoeid is, maar flikt het wel.
Gelukkig heeft ze morgen enkel de 500, 1500 en gemengde aflossing
Szurazaterdag 14 maart 2026 @ 22:45
Veel Canadezen op weg naar de Brienenoord vanavond
Felagundzaterdag 14 maart 2026 @ 22:47
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:45 schreef Szura het volgende:
Veel Canadezen op weg naar de Brienenoord vanavond
Op de Spelen ook al.
Gretzlzaterdag 14 maart 2026 @ 22:47
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:43 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ach Dagoduck
je-ne-suis-pas-radin.gif
Mexicanobakkerzaterdag 14 maart 2026 @ 22:48
Het zijn niet de OS zullen we maar zeggen.
Felagundzaterdag 14 maart 2026 @ 22:49
Ach ach Sarault.
Gretzlzaterdag 14 maart 2026 @ 22:49
Huilende Canadezen traanschater.giftraanschater.giftraanschater.giftraanschater.giftraanschater.gif
Marcosszaterdag 14 maart 2026 @ 22:50
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:47 schreef Felagund het volgende:

[..]
Op de Spelen ook al.
Dandjinou is wel echt bizar als je tot de OS zo dominant bent en dan is de kans aanwezig dat hij straks op de OS en WK geen enkele individuele medaille pakt en enkel zilver bij de gemengde aflossing op de OS (al heeft hij morgen nog 3 kansen)
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 22:53
:B :B :B :B :B
Dagoduckzaterdag 14 maart 2026 @ 22:56
Ok. Mooi geweest. Doei.
Felagundzaterdag 14 maart 2026 @ 22:57
Doing a Melle!
Szurazondag 15 maart 2026 @ 18:32
Tijd om te mixen
Szurazondag 15 maart 2026 @ 18:36
Oh B-finale raus, meteen de A-finale
boriszzondag 15 maart 2026 @ 18:40
https://nos.nl/livestream(...)inales-kijk-live-mee
Dagoduckzondag 15 maart 2026 @ 18:48
Ach.
boriszzondag 15 maart 2026 @ 18:48
auw.
Dagoduckzondag 15 maart 2026 @ 18:48
Joris gaat naar de wedstrijd kijken. Fijn.
Dagoduckzondag 15 maart 2026 @ 18:49
Oh wacht, hij blijft het over Xandra hebben.
Szurazondag 15 maart 2026 @ 18:50
Belgen weer een PLAK terwijl ze hier qua niveau niet tussen passen :')
Dagoduckzondag 15 maart 2026 @ 18:53
Pingelgenot.
Riofan83zondag 15 maart 2026 @ 18:56
Zelfde uitslag als op de OS. Dan zijn dit kennelijk écht de beste 3 landen: Italië, Canada en België.

Xandra Velzeboer weet de mixedrelay wederom op onbegrijpelijke wijze te verneuken. Heel zonde.
Dagoduckzondag 15 maart 2026 @ 18:56
Je hoeft niets te zeggen Joris.
Dagoduckzondag 15 maart 2026 @ 19:21
Nou, komop, schaatsen.
Szurazondag 15 maart 2026 @ 19:28
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:56 schreef Riofan83 het volgende:
Zelfde uitslag als op de OS. Dan zijn dit kennelijk écht de beste 3 landen: Italië, Canada en België.

Xandra Velzeboer weet de mixedrelay wederom op onbegrijpelijke wijze te verneuken. Heel zonde.
Leek me toch duidelijk iets met het materiaal, anders verlies je niet in een half rondje 3 plekken
Dagoduckzondag 15 maart 2026 @ 19:50
Ach Nederland
supernigerzondag 15 maart 2026 @ 20:06
Hup Kim.
supernigerzondag 15 maart 2026 @ 20:10
Gilli kim met gemak.
Zilver Velzeboer.
Dagoduckzondag 15 maart 2026 @ 20:10
Makkie.
Felagundzondag 15 maart 2026 @ 20:32
Schuld van het ijs?
Frozen-assassinzondag 15 maart 2026 @ 20:36
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:32 schreef Felagund het volgende:
Schuld van het ijs?
Vraag me af of andere landen ook klagen of het alleen altijd excuus zoekende Nederland is
Felagundzondag 15 maart 2026 @ 20:37
Dit ging wel makkelijk bij Jens.
Meridiaanzondag 15 maart 2026 @ 20:44
Die shorttracktoernooien kijken toch wel lekker weg, zo achter elkaar alle rondes
Meridiaanzondag 15 maart 2026 @ 20:45
Geen vuiltje op het ijs

Het wordt er nog even ingewreven
Frozen-assassinzondag 15 maart 2026 @ 20:45
Ach, Xandra krijgt een trap na :P
Felagundzondag 15 maart 2026 @ 20:47
Velzeboer sneller dan Velzeboer.
Frozen-assassinzondag 15 maart 2026 @ 20:48
KIJK STODDARD EENS

Ja niets bijzonders
Felagundzondag 15 maart 2026 @ 20:50
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
KIJK STODDARD EENS

Ja niets bijzonders
Ze bleef staan?
Meridiaanzondag 15 maart 2026 @ 20:53
Poutsma struikelt nog bijna over de finish
Felagundzondag 15 maart 2026 @ 20:55
Het is niet het toernooi van Sarault, wel not net door.
Frozen-assassinzondag 15 maart 2026 @ 21:03
NOS geeft geen fuck om B-finales
Felagundzondag 15 maart 2026 @ 21:06
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS geeft geen fuck om B-finales
Er moet wel geanalyseerd worden!
Dutch_viewzondag 15 maart 2026 @ 21:07
Ik kijk nu ook.
supernigerzondag 15 maart 2026 @ 21:08
Ach Jens.
franklopzondag 15 maart 2026 @ 21:09
Jeetje wat doet Dandjinou nou
Pino112zondag 15 maart 2026 @ 21:09
Ach Joris.
supernigerzondag 15 maart 2026 @ 21:09
Leuk voor Dandjinou
Faraday01zondag 15 maart 2026 @ 21:09
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:09 schreef franklop het volgende:
Jeetje wat doet Dandjinou nou
Schroeien :9
Felagundzondag 15 maart 2026 @ 21:09
Ach Rim.
Dutch_viewzondag 15 maart 2026 @ 21:09
Ik heb weer genoeg gezien.
H.Vvivzondag 15 maart 2026 @ 21:09
_O_
Meridiaanzondag 15 maart 2026 @ 21:10
Zo hee
Felagundzondag 15 maart 2026 @ 21:11
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:09 schreef Dutch_view het volgende:
Ik heb weer genoeg gezien.
Ja, bedankt he.
Gremenzondag 15 maart 2026 @ 21:11
Dat je zo een voorsprong nog weg geeft, wat een nonchalance
DeeBeezondag 15 maart 2026 @ 21:11
Brommer van Jens opgeblazen

HEER-LUK-E VINISH
Remcozondag 15 maart 2026 @ 21:11
Leek ook niet zoveel meer op te zitten bij Jens.
supernigerzondag 15 maart 2026 @ 21:12
DQ CANADA LOL
Van_Poppelzondag 15 maart 2026 @ 21:12
Pingel :D
Felagundzondag 15 maart 2026 @ 21:12
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:11 schreef Remco het volgende:
Leek ook niet zoveel meer op te zitten bij Jens.
Niet zo gek als hij echt lang ziek is geweest.
franklopzondag 15 maart 2026 @ 21:12
Ach Dandjinou
Pino112zondag 15 maart 2026 @ 21:12
(lol)
Faraday01zondag 15 maart 2026 @ 21:12
Ach ach ach Dandjinou
Felagundzondag 15 maart 2026 @ 21:12
Ach ach ach ach ach Dandjinou
GotenSSJzondag 15 maart 2026 @ 21:12
Hahaha _O-
supernigerzondag 15 maart 2026 @ 21:12
RIMJOB
franklopzondag 15 maart 2026 @ 21:13
En uiteraard had Joris dat al gezien :')
Gremenzondag 15 maart 2026 @ 21:13
-O- *O*
GotenSSJzondag 15 maart 2026 @ 21:13
Joris had het al gezien, maar was even vergeten het te melden in z'n relaas natuurlijk.
H.Vvivzondag 15 maart 2026 @ 21:13
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:09 schreef H.Vviv het volgende:
_O_
-O-
Van_Poppelzondag 15 maart 2026 @ 21:13
Dit mag dus niet
Faraday01zondag 15 maart 2026 @ 21:13
Armblocked
Remcozondag 15 maart 2026 @ 21:13
De NOS is echt totaal niet scherp dit weekend. Dit had gewoon in het verslag nog even meegenomen moeten worden.
Riofan83zondag 15 maart 2026 @ 21:13
Jammer dat Rim niet gewonnen heeft. Danjinou vind ik toch minder leuk, al schijnt hij juist supersportief enzo te zijn. Maar ik denk toch gelijk weer aan de aanslag op Teun Boer in de Olympische finale 500 meter.
franklopzondag 15 maart 2026 @ 21:14
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:13 schreef Remco het volgende:
De NOS is echt totaal niet scherp dit weekend.
Dit weekend, deze week, dit jaar, dit decennium, etc
Szurazondag 15 maart 2026 @ 21:14
Hahahahah GENOT
H.Vvivzondag 15 maart 2026 @ 21:14
Wel om goed van de NOS de race te analyseren voordat de uitslag officieel is.
Faraday01zondag 15 maart 2026 @ 21:14
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit mag dus niet
Van voren gezien was het vrij opzichtig :@
GotenSSJzondag 15 maart 2026 @ 21:14
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:13 schreef Riofan83 het volgende:
Jammer dat Rim niet gewonnen heeft. Danjinou vind ik toch minder leuk, al schijnt hij juist supersportief enzo te zijn. Maar ik denk toch gelijk weer aan de aanslag op Teun Boer in de Olympische finale 500 meter.
Hebben wij even goed nieuws voor jou.
Felagundzondag 15 maart 2026 @ 21:14
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit mag dus niet
jiskefet-debiteuren.gif
franklopzondag 15 maart 2026 @ 21:14
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:13 schreef Riofan83 het volgende:
Jammer dat Rim niet gewonnen heeft. Danjinou vind ik toch minder leuk, al schijnt hij juist supersportief enzo te zijn. Maar ik denk toch gelijk weer aan de aanslag op Teun Boer in de Olympische finale 500 meter.
Euh kijk nog even naar je tv
Riofan83zondag 15 maart 2026 @ 21:14
Oh hahaha, penalty. Nou ja, toch Rim dus.