Zou ook kunnen. Al zag je wel de gebruikelijke rangorde weer terug.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vrees ik dat Lindblad en ook Hadjar er vooral goed uitzagen omdat de auto’s totaal niet meer spannend zijn om mee te rijden en je als topper nauwelijks nog het verschil kunt maken. Hard rechtuit rijden kan iedere coureur en waar maak je normaal het verschil? In de bochten. Later remmen, harder de bocht in, eerder op je gas. Maar dat telt allemaal amper meer mee waardoor de mindere coureurs ineens dichtbij hun teamgenoot zitten. Hamilton bij Leclerc, Hadjar bij Verstappen en ook een debutant kan meteen moeiteloos mee. Collapinto zat ook ineens dichtbij Gasly. Echt, wat een farce
Dat is wel mijn verwachting, als de kinderziektes er een beetje uit zijn staan ze dicht bij elkaar en zal er op de baan ook weinig actie meer zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vrees ik dat Lindblad en ook Hadjar er vooral goed uitzagen omdat de auto’s totaal niet meer spannend zijn om mee te rijden en je als topper nauwelijks nog het verschil kunt maken. Hard rechtuit rijden kan iedere coureur en waar maak je normaal het verschil? In de bochten. Later remmen, harder de bocht in, eerder op je gas. Maar dat telt allemaal amper meer mee waardoor de mindere coureurs ineens dichtbij hun teamgenoot zitten. Hamilton bij Leclerc, Hadjar bij Verstappen en ook een debutant kan meteen moeiteloos mee. Collapinto zat ook ineens dichtbij Gasly. Echt, wat een farce
Die van Hadjar was best vreemd startte heel goed en vervolgens kakte het even helemaal in.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
True, al was hij niet de enige
Eens. Binnenkort kent iedereen de tooltjes en vergeten ze ze niet meer in te drukken, gebruiken ze ze overal op hetzelfde moment en vervalt ook dat nog.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:42 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is wel mijn verwachting, als de kinderziektes er een beetje uit zijn staan ze dicht bij elkaar en zal er op de baan ook weinig actie meer zijn.
Lege batterijquote:Op zondag 8 maart 2026 21:44 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die van Hadjar was best vreemd startte heel goed en vervolgens kakte het even helemaal in.
Of, zoals Alonso al zei, de kok van Aston Martin kan nu ook meedoen.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vrees ik dat Lindblad en ook Hadjar er vooral goed uitzagen omdat de auto’s totaal niet meer spannend zijn om mee te rijden en je als topper nauwelijks nog het verschil kunt maken. Hard rechtuit rijden kan iedere coureur en waar maak je normaal het verschil? In de bochten. Later remmen, harder de bocht in, eerder op je gas. Maar dat telt allemaal amper meer mee waardoor de mindere coureurs ineens dichtbij hun teamgenoot zitten. Hamilton bij Leclerc, Hadjar bij Verstappen en ook een debutant kan meteen moeiteloos mee. Collapinto zat ook ineens dichtbij Gasly. Echt, wat een farce
Hij gaf al aan problemen te hebben met de motor.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:44 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die van Hadjar was best vreemd startte heel goed en vervolgens kakte het even helemaal in.
Nog een langer recht stuk die de batterij leeg kan trekken.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan gaan wij er maar van genieten.
Heel ander circuit ook volgende week. Dus ik verwacht ook weer een heel ander soort ervaring. Het is voor nu allemaal één grote ontdekkingsreis. En ik zou wel zeggen: ik hoop voor de mensen die het nu niet leuk vonden dat de sport wel ontwikkelt op een manier die hen ook bevalt. Ik doe er niet moeilijk over.
Vandaag op Albert Park was gewoon een hele dolle race. Het F1 X account heeft vanmiddag nog even een knuppeltje gegooid. (lol). Of misschien eerder een boemerang:
[ afbeelding ]
Echter: maar 57% van de ronde volgas (in plaats van 71.1% op Melbourne), zodat ze de rest gewoon in verhouding meer kunnen opladen. Dus dat wordt misschien al minder manageing van energie.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog een langer recht stuk die de batterij leeg kan trekken.
Vond Audi er ook wel verrassend bijzitten, gelijk ook de eerste race punten. Denk dat die samen met de Racing Bulls nog wel kunnen gaan strijden om de plekjes achter de 4 hoofdteamsquote:Op zondag 8 maart 2026 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Best onder de indruk van Lindblad
Idd, Bortoleto deed het echt heel goed. Ben benieuwd wat Hulkenberg had kunnen doen als hij meegedaan had.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond Audi er ook wel verrassend bijzitten, gelijk ook de eerste race punten. Denk dat die samen met de Racing Bulls nog wel kunnen gaan strijden om de plekjes achter de 4 hoofdteams
Denk dat Hulk er ook wel bij had gezeten, ze waren tenslotte achter elkaar gekwalificeerd. Had die Audi's eigenlijk meer in de buurt van Cadillac verwacht, misschien zelfs in de buurt van Aston Martinquote:Op zondag 8 maart 2026 22:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd, Bortoleto deed het echt heel goed. Ben benieuwd wat Hulkenberg had kunnen doen als hij meegedaan had.
Ben vooral benieuwd hoe snel Max gaat zijn als die wel vooraan start, nu zat 'ie er bij de finish bijna een minuut achter omdat die achter Lando vast bleef zittenquote:Op zondag 8 maart 2026 22:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat ik trouwens ook een heel slecht voorteken voor de rest van het seizoen vind is de situatie waarin Verstappen het gat naar Norris in no time dicht rijdt en vervolgens niet 1x zelfs maar in de gelegenheid komt om een aanval in te zetten.
Ik vrees echt dat als de auto's maar elkaar toe groeien dat het dan van start tot finish rijtje rijden in de kwalificatie uitslag wordt.
Interesseert me eigenlijk niets wat Verstappen wel of niet kan. Ik vind dat echt totaal interessant in deze staat van de sport.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe snel Max gaat zijn als die wel vooraan start, nu zat 'ie er bij de finish bijna een minuut achter omdat die achter Lando vast bleef zitten
Nee die batterijen maken het er niet bepaald spannender opquote:Op zondag 8 maart 2026 22:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Interesseert me eigenlijk niets wat Verstappen wel of niet kan. Ik vind dat echt totaal interessant in deze staat van de sport.
Het had eigenlijk simpel moeten zijn met de boost dus ik vraag me af of ze er bewust voor gekozen hebben om er niet voor te gaan.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat ik trouwens ook een heel slecht voorteken voor de rest van het seizoen vind is de situatie waarin Verstappen het gat naar Norris in no time dicht rijdt en vervolgens niet 1x zelfs maar in de gelegenheid komt om een aanval in te zetten.
Ik vrees echt dat als de auto's maar elkaar toe groeien dat het dan van start tot finish rijtje rijden in de kwalificatie uitslag wordt.
Als ik het goed begrepen heb word na Japan gekeken of er veranderingen wenselijk zijn en dat zou dan mooi passen in het gat dat ontstaan is doordat Bahrein en Jeddah vervallen zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die batterijen maken het er niet bepaald spannender opMisschien dat het na een paar races zo kut wordt dat de FIA toch besluit om dat los te laten, maar als je al ziet hoe lang ze al wachten met Mercedes aanpakken heb ik daar weinig hoop op.
Gewoon de balans blijven brengen in dit topic.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echter: maar 57% van de ronde volgas (in plaats van 71.1% op Melbourne), zodat ze de rest gewoon in verhouding meer kunnen opladen. Dus dat wordt misschien al minder manageing van energie.
[ afbeelding ]
Dat is nog niet officieel toch? Al verwacht ik niet dat ze de gedoetjes daar in de regio in een maandje hebben opgelostquote:Op zondag 8 maart 2026 22:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb word na Japan gekeken of er veranderingen wenselijk zijn en dat zou dan mooi passen in het gat dat ontstaan is doordat Bahrein en Jeddah vervallen zijn.
Niet officieel nee maar waar rook is... we zullen zien.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is nog niet officieel toch? Al verwacht ik niet dat ze de gedoetjes daar in de regio in een maandje hebben opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |