abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2026 @ 21:37:04 #276
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220296587
Eerlijk gezegd vrees ik dat Lindblad en ook Hadjar er vooral goed uitzagen omdat de auto’s totaal niet meer spannend zijn om mee te rijden en je als topper nauwelijks nog het verschil kunt maken. Hard rechtuit rijden kan iedere coureur en waar maak je normaal het verschil? In de bochten. Later remmen, harder de bocht in, eerder op je gas. Maar dat telt allemaal amper meer mee waardoor de mindere coureurs ineens dichtbij hun teamgenoot zitten. Hamilton bij Leclerc, Hadjar bij Verstappen en ook een debutant kan meteen moeiteloos mee. Collapinto zat ook ineens dichtbij Gasly. Echt, wat een farce :N
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 21:40:37 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296600
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vrees ik dat Lindblad en ook Hadjar er vooral goed uitzagen omdat de auto’s totaal niet meer spannend zijn om mee te rijden en je als topper nauwelijks nog het verschil kunt maken. Hard rechtuit rijden kan iedere coureur en waar maak je normaal het verschil? In de bochten. Later remmen, harder de bocht in, eerder op je gas. Maar dat telt allemaal amper meer mee waardoor de mindere coureurs ineens dichtbij hun teamgenoot zitten. Hamilton bij Leclerc, Hadjar bij Verstappen en ook een debutant kan meteen moeiteloos mee. Collapinto zat ook ineens dichtbij Gasly. Echt, wat een farce :N
Zou ook kunnen. Al zag je wel de gebruikelijke rangorde weer terug.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220296611
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vrees ik dat Lindblad en ook Hadjar er vooral goed uitzagen omdat de auto’s totaal niet meer spannend zijn om mee te rijden en je als topper nauwelijks nog het verschil kunt maken. Hard rechtuit rijden kan iedere coureur en waar maak je normaal het verschil? In de bochten. Later remmen, harder de bocht in, eerder op je gas. Maar dat telt allemaal amper meer mee waardoor de mindere coureurs ineens dichtbij hun teamgenoot zitten. Hamilton bij Leclerc, Hadjar bij Verstappen en ook een debutant kan meteen moeiteloos mee. Collapinto zat ook ineens dichtbij Gasly. Echt, wat een farce :N
Dat is wel mijn verwachting, als de kinderziektes er een beetje uit zijn staan ze dicht bij elkaar en zal er op de baan ook weinig actie meer zijn.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220296622
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
True, al was hij niet de enige :P
Die van Hadjar was best vreemd startte heel goed en vervolgens kakte het even helemaal in.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 8 maart 2026 @ 21:44:30 #280
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220296624
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:42 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dat is wel mijn verwachting, als de kinderziektes er een beetje uit zijn staan ze dicht bij elkaar en zal er op de baan ook weinig actie meer zijn.
Eens. Binnenkort kent iedereen de tooltjes en vergeten ze ze niet meer in te drukken, gebruiken ze ze overal op hetzelfde moment en vervalt ook dat nog.
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 21:50:10 #281
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220296666
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:44 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Die van Hadjar was best vreemd startte heel goed en vervolgens kakte het even helemaal in.
Lege batterij
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 maart 2026 @ 21:52:40 #282
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220296687
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vrees ik dat Lindblad en ook Hadjar er vooral goed uitzagen omdat de auto’s totaal niet meer spannend zijn om mee te rijden en je als topper nauwelijks nog het verschil kunt maken. Hard rechtuit rijden kan iedere coureur en waar maak je normaal het verschil? In de bochten. Later remmen, harder de bocht in, eerder op je gas. Maar dat telt allemaal amper meer mee waardoor de mindere coureurs ineens dichtbij hun teamgenoot zitten. Hamilton bij Leclerc, Hadjar bij Verstappen en ook een debutant kan meteen moeiteloos mee. Collapinto zat ook ineens dichtbij Gasly. Echt, wat een farce :N
Of, zoals Alonso al zei, de kok van Aston Martin kan nu ook meedoen.

Ook niet meer nodig om zo getraind te zijn. Wel erg inclusief geworden dus. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 21:55:33 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296713
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:44 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Die van Hadjar was best vreemd startte heel goed en vervolgens kakte het even helemaal in.
Hij gaf al aan problemen te hebben met de motor.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220296766
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dan gaan wij er maar van genieten.

Heel ander circuit ook volgende week. Dus ik verwacht ook weer een heel ander soort ervaring. Het is voor nu allemaal één grote ontdekkingsreis. En ik zou wel zeggen: ik hoop voor de mensen die het nu niet leuk vonden dat de sport wel ontwikkelt op een manier die hen ook bevalt. Ik doe er niet moeilijk over.

Vandaag op Albert Park was gewoon een hele dolle race. Het F1 X account heeft vanmiddag nog even een knuppeltje gegooid. (lol). Of misschien eerder een boemerang:

[ afbeelding ]
Nog een langer recht stuk die de batterij leeg kan trekken.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 22:12:54 #285
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220296825
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Nog een langer recht stuk die de batterij leeg kan trekken.
Echter: maar 57% van de ronde volgas (in plaats van 71.1% op Melbourne), zodat ze de rest gewoon in verhouding meer kunnen opladen. Dus dat wordt misschien al minder manageing van energie.

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 22:14:12 #286
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220296833
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Best onder de indruk van Lindblad :Y
Vond Audi er ook wel verrassend bijzitten, gelijk ook de eerste race punten. Denk dat die samen met de Racing Bulls nog wel kunnen gaan strijden om de plekjes achter de 4 hoofdteams :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 22:16:56 #287
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220296852
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Vond Audi er ook wel verrassend bijzitten, gelijk ook de eerste race punten. Denk dat die samen met de Racing Bulls nog wel kunnen gaan strijden om de plekjes achter de 4 hoofdteams :Y
Idd, Bortoleto deed het echt heel goed. Ben benieuwd wat Hulkenberg had kunnen doen als hij meegedaan had.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 22:17:07 #288
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220296856
Wat ik trouwens ook een heel slecht voorteken voor de rest van het seizoen vind is de situatie waarin Verstappen het gat naar Norris in no time dicht rijdt en vervolgens niet 1x zelfs maar in de gelegenheid komt om een aanval in te zetten.

Ik vrees echt dat als de auto's maar elkaar toe groeien dat het dan van start tot finish rijtje rijden in de kwalificatie uitslag wordt.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 22:20:16 #289
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220296891
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Idd, Bortoleto deed het echt heel goed. Ben benieuwd wat Hulkenberg had kunnen doen als hij meegedaan had.
Denk dat Hulk er ook wel bij had gezeten, ze waren tenslotte achter elkaar gekwalificeerd. Had die Audi's eigenlijk meer in de buurt van Cadillac verwacht, misschien zelfs in de buurt van Aston Martin
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 22:22:37 #290
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220296918
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat ik trouwens ook een heel slecht voorteken voor de rest van het seizoen vind is de situatie waarin Verstappen het gat naar Norris in no time dicht rijdt en vervolgens niet 1x zelfs maar in de gelegenheid komt om een aanval in te zetten.

Ik vrees echt dat als de auto's maar elkaar toe groeien dat het dan van start tot finish rijtje rijden in de kwalificatie uitslag wordt.
Ben vooral benieuwd hoe snel Max gaat zijn als die wel vooraan start, nu zat 'ie er bij de finish bijna een minuut achter omdat die achter Lando vast bleef zitten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 8 maart 2026 @ 22:29:34 #291
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220296955
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ben vooral benieuwd hoe snel Max gaat zijn als die wel vooraan start, nu zat 'ie er bij de finish bijna een minuut achter omdat die achter Lando vast bleef zitten
Interesseert me eigenlijk niets wat Verstappen wel of niet kan. Ik vind dat echt totaal interessant in deze staat van de sport.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 22:34:12 #292
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220296977
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Interesseert me eigenlijk niets wat Verstappen wel of niet kan. Ik vind dat echt totaal interessant in deze staat van de sport.
Nee die batterijen maken het er niet bepaald spannender op :') Misschien dat het na een paar races zo kut wordt dat de FIA toch besluit om dat los te laten, maar als je al ziet hoe lang ze al wachten met Mercedes aanpakken heb ik daar weinig hoop op.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220296984
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat ik trouwens ook een heel slecht voorteken voor de rest van het seizoen vind is de situatie waarin Verstappen het gat naar Norris in no time dicht rijdt en vervolgens niet 1x zelfs maar in de gelegenheid komt om een aanval in te zetten.

Ik vrees echt dat als de auto's maar elkaar toe groeien dat het dan van start tot finish rijtje rijden in de kwalificatie uitslag wordt.
Het had eigenlijk simpel moeten zijn met de boost dus ik vraag me af of ze er bewust voor gekozen hebben om er niet voor te gaan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220297012
quote:
9s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:34 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee die batterijen maken het er niet bepaald spannender op :') Misschien dat het na een paar races zo kut wordt dat de FIA toch besluit om dat los te laten, maar als je al ziet hoe lang ze al wachten met Mercedes aanpakken heb ik daar weinig hoop op.
Als ik het goed begrepen heb word na Japan gekeken of er veranderingen wenselijk zijn en dat zou dan mooi passen in het gat dat ontstaan is doordat Bahrein en Jeddah vervallen zijn.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 8 maart 2026 @ 22:41:06 #295
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220297016
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Echter: maar 57% van de ronde volgas (in plaats van 71.1% op Melbourne), zodat ze de rest gewoon in verhouding meer kunnen opladen. Dus dat wordt misschien al minder manageing van energie.

[ afbeelding ]
Gewoon de balans blijven brengen in dit topic.
Het is allemaal zo slecht nog niet. Over 4 races hebben alle engineers de LiCo en recharge wel door en gaat het allemaal vloeiender.
Bwoah, itsthesameforeverybody.
Ferraripitwall weer clowns.
Ik heb genoten van het stuivertje wisselen en blow/fuck up.
Feyenoord!!! * Barça
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 22:44:42 #296
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220297041
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:40 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Als ik het goed begrepen heb word na Japan gekeken of er veranderingen wenselijk zijn en dat zou dan mooi passen in het gat dat ontstaan is doordat Bahrein en Jeddah vervallen zijn.
Dat is nog niet officieel toch? Al verwacht ik niet dat ze de gedoetjes daar in de regio in een maandje hebben opgelost
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220297053
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dat is nog niet officieel toch? Al verwacht ik niet dat ze de gedoetjes daar in de regio in een maandje hebben opgelost
Niet officieel nee maar waar rook is... we zullen zien.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')