Nou ja volgens mij heeft het merendeel hier er ook wel lol in de Q is echter niet meer om aan te gluren.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:36 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik denk dat Max er nu stiekem toch wel een beetje lol in heeft nu hij doot het veld snijd.
zou zomaar kunnen idd,wellicht rondje 45-50 op soft bvquote:Op zondag 8 maart 2026 05:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Mja of je dan nog ver naar voren kan... Misschien gokken ze weer op een SC
ik neem aan dat ze sowieso wat minder banden zullen verbruikenquote:Op zondag 8 maart 2026 05:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij doet het ook erg goed. Die stint op hard was top.
Zeker, positief verrast.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:37 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ja volgens mij heeft het merendeel hier er ook wel lol in de Q is echter niet meer om aan te gluren.
Maar in de race gebeurd er een hoop.
Norris sowieso matig vind ik.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:37 schreef Newone82 het volgende:
Rangorde racepace deze race:
Mercedes snelste kleine marge
Ferrari
Max.
McLaren.
Norris matig.
water is natquote:Op zondag 8 maart 2026 05:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Norris sowieso matig vind ik.
De oven uit doen?quote:Op zondag 8 maart 2026 05:39 schreef Tijn het volgende:
Even ontbijtje gemaaktHeb ik nog wat gemist?
Goed idee ga ik ook doenquote:Op zondag 8 maart 2026 05:39 schreef Tijn het volgende:
Even ontbijtje gemaaktHeb ik nog wat gemist?
Bijzonder wel. Kost wat, een stuk of 10 seconden?quote:Op zondag 8 maart 2026 05:41 schreef Perox het volgende:
Ferrari maakt gebruik van de geen VSC of SC om te pitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |