abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 10:46:56 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220280776
Ben nu nog Q3 aan het kijken, en het doet echt pijn om die onboards te zien. Echt wat een treurnis :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 7 maart 2026 @ 10:47:23 #3
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220280781
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Ben nu nog Q3 aan het kijken, en het doet echt pijn om die onboards te zien. Echt wat een treurnis :')
Well done, Baku.

Melbourne.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 10:47:32 #4
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220280784
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:42 schreef DjVero het volgende:

[..]
Precies wat Russell zelf ook doet, plus collega-coureurs erbij naaien
Het woord bruinwerker is van toepassing op hem en dan wel in de oorspronkelijke betekenis
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 10:47:50 #5
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220280787
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:47 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Well done, Baku.
Dat gaat nog wat worden zeg _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 10:48:02 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220280790
Hadjar laat wel zien dat RBR wel eens het tweede team zou kunnen zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 10:48:36 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220280798
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dat gaat nog wat worden zeg _O-
;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 10:48:50 #8
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220280804
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Hadjar laat wel zien dat RBR wel eens het tweede team zou kunnen zijn.
ik ben positief verrast dat RBR met de eigen motor er zo goed bij zit
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 10:49:35 #9
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220280819
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ik ben positief verrast dat RBR met de eigen motor er zo goed bij zit
Als ie niet de geest geeft dan. Je koopt er nog steeds weinig voor als één van de twee wagens achteraan staat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 7 maart 2026 @ 10:50:39 #10
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220280836
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja die is gewoon treurig, maar ik wacht eerst even de race af, misschien valt het allemaal wel mee. Het kan ook dat als de kwalificaties zo matig blijven de FIA besluit dat de batterijen dan wat verder open mogen, want ze hebben dacht ik een 'dynamisch limiet'.
Als er niets aan gedaan wordt, vrees ik voor bijvoorbeeld baku, spa, monza en vegas. Als je al op Melbourne voor bocht 11-12 450 meter voor de bocht je gas los moet laten en 40km/h verliest... niet best.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 10:51:29 #11
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220280848
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als ie niet de geest geeft dan. Je koopt er nog steeds weinig voor als één van de twee wagens achteraan staat.
ach, polesitter Sjors heeft ook al onderdelen gewisseld en zit bij enkelen al op de limiet van dit seizoen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 7 maart 2026 @ 10:51:37 #12
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220280849
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Als er niets aan gedaan wordt, vrees ik voor bijvoorbeeld baku, spa, monza en vegas. Als je al op Melbourne voor bocht 11-12 450 meter voor de bocht je gas los moet laten en 40km/h verliest... niet best.
China volgende week heeft ook een enorm lang recht stuk achterop het circuit.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 10:52:24 #13
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220280856
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Ben nu nog Q3 aan het kijken, en het doet echt pijn om die onboards te zien. Echt wat een treurnis :')
Dat bochtige 'snelle' stuk voor 11-12. Wat een drama.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 7 maart 2026 @ 10:52:41 #14
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220280858
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
China volgende week heeft ook een enorm lang recht stuk achterop het circuit.
Ja... zat ik ook aan te denken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 10:53:11 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220280865
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ach, polesitter Sjors heeft ook al onderdelen gewisseld en zit bij enkelen al op de limiet van dit seizoen
Maar die staat niet achteraan doordat iets stuk ging :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 7 maart 2026 @ 10:53:50 #16
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220280869
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar die staat niet achteraan doordat iets stuk ging :P
Wat niet is, kan nog komen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 10:55:33 #17
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220280877
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat niet is, kan nog komen.
Spanje 2016 vibes
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220280881
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik zie je berichten vooral weer als een poging om alles wat streeft naar vooruitgang weg te zetten als 'woke'.

Als men echt uit was op vergroenen dan zou men het anders aanpakken.

Overigens moeten we de uitstoot van de F1 ook niet overdrijven. Het is echt maar een fractie van de milieubelasting van het mondiale voetbal. En zelfs het wielrennen (huh, dat zijn toch fietsen?) stoot vele malen meer co2 uit dan de F1. Één tour de France staat gelijk aan een heel seizoen F1.
Ik heb 20 jaar voor corporates gewerkt, geloof me HR en Marketeers, veel gekker word het niet, ik ben ook helemaal niet tegen inclusiveit en groot voorstander voor een beter millieu, alleen de manier waarop die lui rederen is wel de reden dat F1 elektrisch moet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 10:58:24 #19
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220280888
De minimale snelheid die ze aantikken op Melbourne ligt relatief hoog, dus weinig remmen, dus moet die energie worden gewonnen aan het eind van de vol gas stukken. Dat is niet op elk circuit hetzelfde.

Straks even lekker de kwali terugkijken :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 11:04:01 #20
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220280916
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Spanje 2016 vibes
2025 vibes, maar dan nog meer mazzel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 7 maart 2026 @ 11:13:18 #21
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220280962
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:58 schreef ChevyCaprice het volgende:

Straks even lekker de kwali terugkijken :)
Dat kan met een half oog, want nergens spannend
Drop you like an ill, bad habit
pi_220280968
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ach, polesitter Sjors heeft ook al onderdelen gewisseld en zit bij enkelen al op de limiet van dit seizoen
Say what? Bron?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 11:20:07 #23
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220280990
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Als er niets aan gedaan wordt, vrees ik voor bijvoorbeeld baku, spa, monza en vegas. Als je al op Melbourne voor bocht 11-12 450 meter voor de bocht je gas los moet laten en 40km/h verliest... niet best.
Ik denk niet dat ze er überhaupt iets aan kunnen doen op korte termijn. De teams hebben jaren geïnvesteerd in deze auto's en motoren, dit verander je niet zomaar. Ook voor volgend jaar kun je niet opeens de boel omgooien.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 11:21:57 #24
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220280997
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 7 maart 2026 @ 11:22:51 #25
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220281001
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 11:20 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ze er überhaupt iets aan kunnen doen op korte termijn. De teams hebben jaren geïnvesteerd in deze auto's en motoren, dit verander je niet zomaar. Ook voor volgend jaar kun je niet opeens de boel omgooien.
Eens, ze hebben niet meer capaciteit, en er kan ook niet ineens sneller geladen worden.
Eigenljk wel raar dat "we:" een beetje verbaasd doen/zijn want dit is al door meerdere mensen voorspeld.

Ik heb besloten om het een paar races te geven, 3 -5 en als het me dan niet aanstaat dan blijf ik er iig niet meer voor thuis.
Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')