Well done, Baku.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Ben nu nog Q3 aan het kijken, en het doet echt pijn om die onboards te zien. Echt wat een treurnis
Het woord bruinwerker is van toepassing op hem en dan wel in de oorspronkelijke betekenisquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:42 schreef DjVero het volgende:
[..]
Precies wat Russell zelf ook doet, plus collega-coureurs erbij naaien
ik ben positief verrast dat RBR met de eigen motor er zo goed bij zitquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Hadjar laat wel zien dat RBR wel eens het tweede team zou kunnen zijn.
Als ie niet de geest geeft dan. Je koopt er nog steeds weinig voor als één van de twee wagens achteraan staat.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ben positief verrast dat RBR met de eigen motor er zo goed bij zit
Als er niets aan gedaan wordt, vrees ik voor bijvoorbeeld baku, spa, monza en vegas. Als je al op Melbourne voor bocht 11-12 450 meter voor de bocht je gas los moet laten en 40km/h verliest... niet best.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die is gewoon treurig, maar ik wacht eerst even de race af, misschien valt het allemaal wel mee. Het kan ook dat als de kwalificaties zo matig blijven de FIA besluit dat de batterijen dan wat verder open mogen, want ze hebben dacht ik een 'dynamisch limiet'.
ach, polesitter Sjors heeft ook al onderdelen gewisseld en zit bij enkelen al op de limiet van dit seizoenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie niet de geest geeft dan. Je koopt er nog steeds weinig voor als één van de twee wagens achteraan staat.
China volgende week heeft ook een enorm lang recht stuk achterop het circuit.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als er niets aan gedaan wordt, vrees ik voor bijvoorbeeld baku, spa, monza en vegas. Als je al op Melbourne voor bocht 11-12 450 meter voor de bocht je gas los moet laten en 40km/h verliest... niet best.
Dat bochtige 'snelle' stuk voor 11-12. Wat een drama.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Ben nu nog Q3 aan het kijken, en het doet echt pijn om die onboards te zien. Echt wat een treurnis
Ja... zat ik ook aan te denken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
China volgende week heeft ook een enorm lang recht stuk achterop het circuit.
Maar die staat niet achteraan doordat iets stuk gingquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ach, polesitter Sjors heeft ook al onderdelen gewisseld en zit bij enkelen al op de limiet van dit seizoen
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar die staat niet achteraan doordat iets stuk ging
Ik heb 20 jaar voor corporates gewerkt, geloof me HR en Marketeers, veel gekker word het niet, ik ben ook helemaal niet tegen inclusiveit en groot voorstander voor een beter millieu, alleen de manier waarop die lui rederen is wel de reden dat F1 elektrisch moet.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zie je berichten vooral weer als een poging om alles wat streeft naar vooruitgang weg te zetten als 'woke'.
Als men echt uit was op vergroenen dan zou men het anders aanpakken.
Overigens moeten we de uitstoot van de F1 ook niet overdrijven. Het is echt maar een fractie van de milieubelasting van het mondiale voetbal. En zelfs het wielrennen (huh, dat zijn toch fietsen?) stoot vele malen meer co2 uit dan de F1. Één tour de France staat gelijk aan een heel seizoen F1.
Dat kan met een half oog, want nergens spannendquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Straks even lekker de kwali terugkijken
Say what? Bron?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ach, polesitter Sjors heeft ook al onderdelen gewisseld en zit bij enkelen al op de limiet van dit seizoen
Ik denk niet dat ze er überhaupt iets aan kunnen doen op korte termijn. De teams hebben jaren geïnvesteerd in deze auto's en motoren, dit verander je niet zomaar. Ook voor volgend jaar kun je niet opeens de boel omgooien.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als er niets aan gedaan wordt, vrees ik voor bijvoorbeeld baku, spa, monza en vegas. Als je al op Melbourne voor bocht 11-12 450 meter voor de bocht je gas los moet laten en 40km/h verliest... niet best.
Eens, ze hebben niet meer capaciteit, en er kan ook niet ineens sneller geladen worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er überhaupt iets aan kunnen doen op korte termijn. De teams hebben jaren geïnvesteerd in deze auto's en motoren, dit verander je niet zomaar. Ook voor volgend jaar kun je niet opeens de boel omgooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |