Niet om het een of ander, maar daarna zou ik niet meer beginnen, maar goed ik drink ook geen alcoholquote:Op zondag 8 maart 2026 04:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol meer sinds 12 oktober vorig jaar. Net zo lang tot mijn oog weer ok-isch is. En dat is het nog niet. Dus voorlopig geen alcohol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |