SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven. [/warning]
Ik zou er niet aan beginnen nee, versterkt elkaar alleen maar.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet bijna naar bed met een mega slaappil nemen
Twee avonden
Opdracht van de psych
Dus ik moet proberen het klokje rond te maken. Dus dadelijk naar boven. Pil en boek
Morgenochtend komt een vriendin
In de middag videobellen
Zondagmiddag een andere vriendin
Aan mijn beloofde borrel kom ik zo ook niet
Gisteren te misselijk en moe
Nu met een slaappil is het niet slim
nee gewoon zoals afgesproken die pilquote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Twee avonden
Opdracht van de psych
Dus ik moet proberen het klokje rond te maken. Dus dadelijk naar boven. Pil en boek
In de middag videobellen
Je hebt (nu) meer aan die pil dan aan die borrel.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Twee avonden
Opdracht van de psych
In de middag videobellen
Zo'n kleurboek voor volwassenen? Die heb ik ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou dat slapen is gelukt
rond 20.30 gingen de luikjes dicht en om 9.00 ging de wekker
Straks een vriendin
Vanmiddag videobellen met een andere vriendin...
Ik heb een kleurboekje liggenik ga straks kleuren met bezoekvriendin. Ik heb geen fut om te tekenen of schilderen of haken of wat anders...
Veel plezier CotSquote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou dat slapen is gelukt
Straks een vriendin
Ik heb een kleurboekje liggenik ga straks kleuren met bezoekvriendin. Ik heb geen fut om te tekenen of schilderen of haken of wat anders...
Fijn dat je hebt kunnen slapen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou dat slapen is gelukt
Straks een vriendin
Heeeeel lang geslapen. Wat fijn! Straks nog eens zo'n nachtquote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou dat slapen is gelukt
Straks een vriendin
Dank je wel en ik had het gezien jaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:46 schreef DoubleDip het volgende:
Gecondoleerd met je moeder. Ik las er al over in je andere topic, hoop dat je hier en bij mensen om je heen er wat over kwijt kunt.
Wat betreft de praktische zaken had ik in je andere topic wat linkjes gedropt, als je daar aan toe bent helpt het je misschien.
Sterkte de komende tijd. Dat huilen niet lukt snap ik helemaal, komt pas later als alle regelzaken achter de rug zijn. En dat kan ook over een paar weken/maanden zijn.
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Er is veel gebeurd en ineens staat alles op zijn kop. Wel mooi dat je goed had geslapen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel en ik had het gezien ja
Alleen alles zat me zo hoog dat ik even niet wist te reageren, excuses daarvoor
Mopquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel en ik had het gezien ja
Alleen alles zat me zo hoog dat ik even niet wist te reageren, excuses daarvoor
Dat had ik door hoor!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:51 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Er is veel gebeurd en ineens staat alles op zijn kop. Wel mooi dat je goed had geslapen.
Ben hier trouwens niet om reminders te sturen voor de praktische zaken. Maar vooral om je sterkte te wensen.
Ja... gaat niet lekker hier...quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mop
Niet excuus
Je hebt genoeg aan jezelf momenteel![]()
Ga hangen
Bubbelen
Wat prettig voelt
En het huilen komt wel![]()
![]()
Hahaha nee, maar een mentale bubbel is ook fijnquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Heb je een bad? Heel hard blazen in het water
Knuffel
opzien tegen de crematie is heel begrijpelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat had ik door hoor!No worries
[..]
Ja... gaat niet lekker hier...
Het liefst zit ik te haken op het moment, alleen dat voelt zo... maf... maar het is het enige dat me even uit mijn hoofd weet te houden![]()
Inmiddels al de nodige jankbuien gehad
Ik zie zo op tegen de crematie. Dan is ze echt weg ... het is allemaal zo verwarrend. Bevat niet, besef niet... wil haar de hele tijd appen dat mensen zo lief voor me zijn en dan is het verrek nee, dat leest ze nooit.
En dan zeggen mensen "ze kijkt met je mee", dat vind ik ook een enge gedachten, want ik wil niks fout doen voor haar.
En donderdag heb ik een vergadering (woensdag is de crematie) en ik heb die afgezegd. Zij zou willen dat ik ging, maar het is me net te kort dag
Zaterdag pak ik alles weer op... Dan is het maandelijkse haakclubje en dat heb ik wel even nodig
Denk ik... moeders beloofd om verder te gaan, zo snel mogelijk... (naja... ze zou willen dat ik a.s. dinsdag al naar clubje ga, maar nee... een week later...
[..]
Hahaha nee, maar een mentale bubbel is ook fijn
Gewoon wél doen, echt. Voor jou is het een welkome uitlaatklep, misschien kun je die appjes dan aan haar voorlezen (ligt ze opgebaard?). Ennnn .... het is fijn als jij zelf later ze nog eens terug kunt lezen, het wordt een beetje een soort 'emotioneel' dagboek.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bevat niet, besef niet... wil haar de hele tijd appen dat mensen zo lief voor me zijn en dan is het verrek nee, dat leest ze nooit.
Ik heb nog regelmatig dromen waarin m'n moeder er gewoon nog (of weer) is. En bij mij de verwarring van "hoe kan dat nou? je was toch overleden?" "nee hoor, niet echt, ik ben het, echt"quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:36 schreef DoubleDip het volgende:
Ik heb hetzelfde als jij meegemaakt en vooral het idee dat je iemand nadien nooit meer "in het echt" ziet, ook al leeft ze niet meer, is gewoon raar. En ook het gevoel dat het allemaal één grote slechte grap was en ze zo binnenloopt met "Hé het was allemaal maar een geintje, ik ben er gewoon nog".
Wat lijkt me dat mooi. Om iemand dan zo toch nog te ‘zien’.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb nog regelmatig dromen waarin m'n moeder er gewoon nog (of weer) is. En bij mij de verwarring van "hoe kan dat nou? je was toch overleden?" "nee hoor, niet echt, ik ben het, echt"
![]()
Heel vreemd. Maar ergens ook wel fijn, die momentjes.
Zulke dromen heb ik ook nog steeds over mijn vader. We maken nog steeds samen het nodige mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb nog regelmatig dromen waarin m'n moeder er gewoon nog (of weer) is. En bij mij de verwarring van "hoe kan dat nou? je was toch overleden?" "nee hoor, niet echt, ik ben het, echt"
![]()
De herinnering houdt haar levend. En dat is mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:20 schreef r_one het volgende:
[..]
![]()
Ja, alleen de teleurstelling bij het wakker worden is niet fijnquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat mooi. Om iemand dan zo toch nog te ‘zien’.
Zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:20 schreef r_one het volgende:
[..]
![]()
Beide.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zulke dromen heb ik ook nog steeds over mijn vader. We maken nog steeds samen het nodige mee.Maar goed, het zijn maar dromen. Misschien een onverwerkt stuk verdriet of een verlangen naar het verleden.
Geloof het ook. Soms vind ik het storend, maar okee.quote:
*knuffelt terug*quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een dikke knuffel voor jullie![]()
![]()
Het is een constante strijd tussen ratio en emotie. Je verstand zegt: "je moet door, die tijd komt niet meer terug". Je hart wil het nog niet loslaten en blijven koesteren.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geloof het ook. Soms vind ik het storend, maar okee.
quote:De wereld draait nog steeds voor mij
Maar ze is haar kleuren kwijt
Ik wil je topic niet kapen maar je voorbereiden op gevoelens die jij -vroeg of laat- beslist ook gaat krijgen en je daar deelgenoot van maken ... zodat je niet verrast bent als het je overkomt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Knuffel terugquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik wil je topic niet kapen maar je voorbereiden op gevoelens die jij -vroeg of laat- beslist ook gaat krijgen en je daar deelgenoot van maken ... zodat je niet verrast bent als het je overkomt.
Zou het wel willen loslaten, maar schijnbaar ben ik nog niet zo ver. Plus: mijn vader heeft nooit tegen mij gezegd dat hij van mij hield of mij steunde in al mijn keuzes. Dat knaagt nog steeds aan mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Het is een constante strijd tussen ratio en emotie. Je verstand zegt: "je moet door, die tijd komt niet meer terug". Je hart wil het nog niet loslaten en blijven koesteren.
Hugs!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Op dit moment zit jij in een emotionele rollercoaster.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik vooral even woestboos op alles en iedereen
mag en ook dat is heel normaalquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik vooral even woestboos op alles en iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |