abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220273621
Ik heb recent een samsung soundbar gekocht en ben er zeer tevreden over. Echter is er 1 verbeterpuntje, en dat is het volume, wat logaritmisch omhoog lijkt te gaan als ik deze via een app aanpas.

De afstandbediending werkt goed, maar via een app of spraak gestuurd is het lastig om hem stapsgewijs aan te passen. De achtergrondmuziek staat op 3, wat een prima volume is, maar als ik hem via spraak iets harder zet, dan wordt je het huis uit geblazen.

Ook via de app, als hij op 3 staat, en je zet je vinger iets verder op de balk, dan gaat ie naar 20 of 30, ook dat is niet goed voor je hart.

Iemand ervaring hiermee, of weet of hier iets aan te doen is?
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 17:26:31 #2
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_220274639
Ik heb er geen ervaring mee maar ik lees wel diverse reviews dat mensen de volume controle qua scaling wat hard vinden gaan. Het is een schaal van nul naar honderd oid. die via de app heel snel in stappen van 20 omhoog of omlaag gaat. Denk dat het toch een product eigenschap is en dat daar opzich niets aan te doen is.
pi_220277346
Bedankt voor je reactie, ik ben er ook bang voor. Heb zojuist een bericht bij Samsung gedropped, in de hoop dat zij hier iets aan gaan doen.
pi_220279759
Hier ook een grote irritatie met de MS651 soundbar. Met volume 20/100 kun je de hele straat van geluid voorzien. Bij tv kijken op zoch noet erg, maar bij bediening van gestreamde muziek ga je inderdaad van 0 naar 10 naar 20 en heb je de afstandsbediening nodig voor tussenstapjes.

Waardeloze gebruikerservaring...

[ Bericht 16% gewijzigd door Wiedanwel op 07-03-2026 08:27:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')