abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8711801
Da's wel zielig ja .
pi_8711871
Staat nog niets op de site van de Telegraaf (privé)..Laatste update was di 25/02, 16:30..
Wanneer was het dan op RTL4 en SBS6?
-
  dinsdag 25 februari 2003 @ 17:09:20 #28
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8711886
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Staat nog niets op de site van de Telegraaf (privé)..Laatste update was di 25/02, 16:30..
Wanneer was het dan op RTL4 en SBS6?
Gister, bij hart van Nederland en boulevard..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_8712055
Mja triest bericht Met 5,5 maand is et idd geen miskraam meer te noemen.. ik las dat de weeen opgewekt moesten worden ofzow..

Vraag me af of Reinout wel aanwezig is bij Idols zaterdag.. lijkt me niks om dat dan superenthousiast te moeten presenteren..

pi_8712078
Dit nieuws hebben ze volgens mij zelf naar buiten gebracht,erg triest voor ze
Ik vraag me af of Reinout nog de kracht heeft om zaterdag Idols te presenteren...
pi_8713729
oei.. kut voor ze..Ben idd benieuwd hoe Reinout dat gaat doen zaterdag bij Idols.
pi_8715156
Dat is behoorlijk sneu.
  Redactie Frontpage dinsdag 25 februari 2003 @ 21:03:04 #33
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8716404
Als ze dan zaterdag maar geen liedjes zingen met Baby in de tekst.

Hit Me Baby One More Time of Ooooh Baby I love Your Way.

Lullig als ze dat al in hebben gestudeerd.

pi_8716463
Idd geen miskraam, maar een overleden kindje.
De afschuwelijke gedachte om een kind te baren waarvan je weet dat het overleden is...
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Redactie Frontpage dinsdag 25 februari 2003 @ 21:07:41 #35
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8716480
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:06 schreef shmoopy het volgende:

De afschuwelijke gedachte om een kind te baren waarvan je weet dat het overleden is...

En nog erger als het uitvergroot wordt onder een loep. De situatie, niet het kindje.
pi_8716517
Moet ze dat kind dan gewoon in haar buik dragen tot 9 maanden? Vreselijk lijkt me dat.
  Redactie Frontpage dinsdag 25 februari 2003 @ 21:10:44 #37
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8716537
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Moet ze dat kind dan gewoon in haar buik dragen tot 9 maanden? Vreselijk lijkt me dat.
Nee natuurlijk niet. Dat wordt weggehaald.
pi_8716551
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:10 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Dat wordt weggehaald.

Niet weggehaald, ze bevalt dan 'gewoon'.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Redactie Frontpage dinsdag 25 februari 2003 @ 21:19:31 #39
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8716731
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:11 schreef shmoopy het volgende:

Niet weggehaald, ze bevalt dan 'gewoon'.

Vreselijk.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 21:22:11 #40
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8716777
Sterkte vaan Daan & Reinout...
wel zielig, reinout had toch al een kutweek
en Daan is een topvrouw!
  Redactie Frontpage dinsdag 25 februari 2003 @ 21:24:16 #41
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8716814
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:22 schreef Cybart het volgende:

wel zielig, reinout had toch al een kutweek

John de Mol is inderdaad een minne hond.
pi_8716864
wat afschuwelijk voor ze. Met 5 maand is het ook al echt een kind; geen foetus meer.
De groeten van Ben
  woensdag 26 februari 2003 @ 03:01:00 #43
20862 Spandexus
Merkbaar rekbaar
pi_8723065
Ik wil hier wel op reageren, daar ik (man) dit helaas 2 keer heb moeten doorstaan. In geval van overlijden van het kindje of afwijkingen die niet met het leven verenigbaar is, wordt voorgesteldt om de zwangerschap af te breken. In bijna alle gevallen kiezen ouders hiervoor. De vrouw wordt ingeleid middels medicatie en de bevalling wordt opgewekt. Dit gebeurd uiteraard op de kraamafdeling. Je kunt je voorstellen wat het met je psyche doet, om over een afdeling te lopen vol plezier en euforische mensen, terwijl jouw kind dood is. Niks nieuw leven....gewoon dood. Het gevoel van de moeder is niet eens in woorden uit te drukken.
Na de bevalling, meestal (ja, ik spreek helaas uit ervaring) wordt het kindje na een paar dagen opgehaald om toch even thuis te zijn. Je legt het in het al maanden klaar staande bedje. In plaats van warme kruiken om het kindje warm te houden, moet je nu koelelementen plaatsen om het kindje toonbaar te houden voor de crematie. Geen feest.......alleen maar intens verdriet en afscheid.

Jeroen 23.02.01
Linda 15.11.01

Rust zacht lieverds

It's a jeepthing....you wouldn't understand
pi_8723124
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 03:01 schreef Spandexus het volgende:
Na de bevalling, meestal (ja, ik spreek helaas uit ervaring) wordt het kindje na een paar dagen opgehaald om toch even thuis te zijn. Je legt het in het al maanden klaar staande bedje. In plaats van warme kruiken om het kindje warm te houden, moet je nu koelelementen plaatsen om het kindje toonbaar te houden voor de crematie. Geen feest.......alleen maar intens verdriet en afscheid.

Jeroen 23.02.01
Linda 15.11.01

Rust zacht lieverds

Ik word hier heel, heel erg stil van...
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_8723136
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 16:53 schreef K-otic het volgende:
blabla foto's
geile foto's, gepast in dit topic

presenteerde zijk ook niet het sportjournaal ?

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_8723157
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 03:20 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

geile foto's, gepast in dit topic

presenteerde zijk ook niet het sportjournaal ?

heeft ze idd gedaan, ook iets bij de staatsloterij
  woensdag 26 februari 2003 @ 03:35:44 #47
20862 Spandexus
Merkbaar rekbaar
pi_8723172
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 03:16 schreef Kwark het volgende:

[..]

Ik word hier heel, heel erg stil van...

Dankjewel voor je reactie. Tot op de dag van vandaag en nog vele, vele jaren, draag ik dit verdriet met me mee.

Vwb Reinout en Danielle
Gezien hun persoonlijk drama, kan ik me niet anders voorstellen dat Reinout voorlopig niet meer in het openbaar gezien zal worden.

Mijn gedachten gaan naar hen uit

It's a jeepthing....you wouldn't understand
pi_8723211
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 03:35 schreef Spandexus het volgende:

[..]

Dankjewel voor je reactie. Tot op de dag van vandaag en nog vele, vele jaren, draag ik dit verdriet met me mee.

Ik had graag iets zinnigers neergezet, iets waar je misschien wat aan zou hebben, of een hart onder de riem, maar het verhaal wat je vertelt is er een van zo'n peilloos verdriet dat ik me alleen maar stil en hoofdschuddend kan afvragen waarom iemand in godsnaam zoiets moet meemaken.

Ik ken je verder niet, maar als mens hoop ik voor jou dat jij en je vrouw hier op de een of andere manier mee kunnen (leren) omgaan. Voor jezelf en met elkaar.

Dit geldt natuurlijk voor eenieder die zoiets mee moet maken.

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_8723251
Ik vind het vreemd om op een forum te praten over het overlijden van iemands ongeboren kind waar wij verder geen fuck mee te maken hebben. Op een of andere manier geeft dat een nare bijsmaak. Het is verdrietig voor hun gezin, maar laten wij ons er buiten houden. Ik vind het dan ook stom dat zoiets nieuwswaarde heeft, SBS6 die zoiets even teleurstellend mededeelt tijdens hart van Nederland. Al mij zoiets zou overkomen zou ik er geen behoefte aan hebben dat dat een vermelding krijgt in "het journaal". Laat mijzelf bepalen met wie ik mijn verdriet wel en niet deel.
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
  Redactie Frontpage woensdag 26 februari 2003 @ 08:20:19 #50
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8723697
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 04:01 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Ik vind het vreemd om op een forum te praten over het overlijden van iemands ongeboren kind waar wij verder geen fuck mee te maken hebben. Op een of andere manier geeft dat een nare bijsmaak. Het is verdrietig voor hun gezin, maar laten wij ons er buiten houden. Ik vind het dan ook stom dat zoiets nieuwswaarde heeft, SBS6 die zoiets even teleurstellend mededeelt tijdens hart van Nederland. Al mij zoiets zou overkomen zou ik er geen behoefte aan hebben dat dat een vermelding krijgt in "het journaal". Laat mijzelf bepalen met wie ik mijn verdriet wel en niet deel.
Ik vind het niet vreemd, het zijn publieke figuren. Wij maken als het ware de zwangerschap mee en nu kunnen we er over praten wat we er van vinden omdat het ineens zo dichtbij lijkt.

Als we jouw stelling volgen kun je dus nergens meer over praten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')