quote:Gister, bij hart van Nederland en boulevard..
Op dinsdag 25 februari 2003 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Staat nog niets op de site van de Telegraaf (privé)..Laatste update was di 25/02, 16:30..
Wanneer was het dan op RTL4 en SBS6?
Vraag me af of Reinout wel aanwezig is bij Idols zaterdag.. lijkt me niks om dat dan superenthousiast te moeten presenteren..
Hit Me Baby One More Time of Ooooh Baby I love Your Way.
Lullig als ze dat al in hebben gestudeerd.
quote:En nog erger als het uitvergroot wordt onder een loep. De situatie, niet het kindje.
Op dinsdag 25 februari 2003 21:06 schreef shmoopy het volgende:De afschuwelijke gedachte om een kind te baren waarvan je weet dat het overleden is...
quote:Nee natuurlijk niet. Dat wordt weggehaald.
Op dinsdag 25 februari 2003 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Moet ze dat kind dan gewoon in haar buik dragen tot 9 maanden? Vreselijk lijkt me dat.
quote:Niet weggehaald, ze bevalt dan 'gewoon'.
Op dinsdag 25 februari 2003 21:10 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nee natuurlijk niet. Dat wordt weggehaald.
quote:Vreselijk.
Op dinsdag 25 februari 2003 21:11 schreef shmoopy het volgende:
Niet weggehaald, ze bevalt dan 'gewoon'.
quote:John de Mol is inderdaad een minne hond.
Op dinsdag 25 februari 2003 21:22 schreef Cybart het volgende:wel zielig, reinout had toch al een kutweek
Jeroen 23.02.01
Linda 15.11.01
Rust zacht lieverds
quote:Ik word hier heel, heel erg stil van...
Op woensdag 26 februari 2003 03:01 schreef Spandexus het volgende:
Na de bevalling, meestal (ja, ik spreek helaas uit ervaring) wordt het kindje na een paar dagen opgehaald om toch even thuis te zijn. Je legt het in het al maanden klaar staande bedje. In plaats van warme kruiken om het kindje warm te houden, moet je nu koelelementen plaatsen om het kindje toonbaar te houden voor de crematie. Geen feest.......alleen maar intens verdriet en afscheid.Jeroen 23.02.01
Linda 15.11.01Rust zacht lieverds
quote:geile foto's, gepast in dit topic
Op dinsdag 25 februari 2003 16:53 schreef K-otic het volgende:
blabla foto's
presenteerde zijk ook niet het sportjournaal ?
quote:heeft ze idd gedaan, ook iets bij de staatsloterij
Op woensdag 26 februari 2003 03:20 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
geile foto's, gepast in dit topic
presenteerde zijk ook niet het sportjournaal ?
quote:Dankjewel voor je reactie. Tot op de dag van vandaag en nog vele, vele jaren, draag ik dit verdriet met me mee.
Op woensdag 26 februari 2003 03:16 schreef Kwark het volgende:[..]
Ik word hier heel, heel erg stil van...
Vwb Reinout en Danielle
Gezien hun persoonlijk drama, kan ik me niet anders voorstellen dat Reinout voorlopig niet meer in het openbaar gezien zal worden.
Mijn gedachten gaan naar hen uit
quote:Ik had graag iets zinnigers neergezet, iets waar je misschien wat aan zou hebben, of een hart onder de riem, maar het verhaal wat je vertelt is er een van zo'n peilloos verdriet dat ik me alleen maar stil en hoofdschuddend kan afvragen waarom iemand in godsnaam zoiets moet meemaken.
Op woensdag 26 februari 2003 03:35 schreef Spandexus het volgende:[..]
Dankjewel voor je reactie. Tot op de dag van vandaag en nog vele, vele jaren, draag ik dit verdriet met me mee.
Ik ken je verder niet, maar als mens hoop ik voor jou dat jij en je vrouw hier op de een of andere manier mee kunnen (leren) omgaan. Voor jezelf en met elkaar.
Dit geldt natuurlijk voor eenieder die zoiets mee moet maken.
quote:Ik vind het niet vreemd, het zijn publieke figuren. Wij maken als het ware de zwangerschap mee en nu kunnen we er over praten wat we er van vinden omdat het ineens zo dichtbij lijkt.
Op woensdag 26 februari 2003 04:01 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Ik vind het vreemd om op een forum te praten over het overlijden van iemands ongeboren kind waar wij verder geen fuck mee te maken hebben. Op een of andere manier geeft dat een nare bijsmaak. Het is verdrietig voor hun gezin, maar laten wij ons er buiten houden. Ik vind het dan ook stom dat zoiets nieuwswaarde heeft, SBS6 die zoiets even teleurstellend mededeelt tijdens hart van Nederland. Al mij zoiets zou overkomen zou ik er geen behoefte aan hebben dat dat een vermelding krijgt in "het journaal". Laat mijzelf bepalen met wie ik mijn verdriet wel en niet deel.
Als we jouw stelling volgen kun je dus nergens meer over praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |