Ja klopt. En ach zolang je niet Meeting Hanako at Embers doet maakt het ook niet zo veel uitquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Al staat t volgens mij wel aangegeven welke van Phantom
Denk dat ik dat uiteindelijk ook wel ga doen ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er idd voor gekozen direct de DLC in te duiken.
Je krijgt dan een hoger level start karakter met wat skills zodat je sterk genoeg bent, maar je kan t zelf toch nog aanpassen.
Wel verwarrend dat ik nieuwe quests kreeg en op een gegeven moment dacht "Ik ken dit toch al?". Was ik dus met normale quests bezig ipv die van de DLCAl staat t volgens mij wel aangegeven welke van Phantom zijn en welke niet, het loopt zo door elkaar dat ik t niet direct in de gaten had.
Nou dat dus. Hij was mij te lang om weer een keer helemaal opnieuw te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Denk dat ik dat uiteindelijk ook wel ga doen ja.
Aan de ene kant is het al zo lang geleden dat ik het gespeeld heb, dat een frisse nieuwe playthrough wel fijn is.
Maar het is geen korte game
En een verse playthrough gaat weer heel veel tijd in zitten.
ja nieuw game doen dan. 2.0 is echt stuk beterquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ach ik zie het wel
Ik speelde 1.5 en dat was eigenlijk zoals de game uit had moeten komen, en die was toen dikke prima.
Maar net even gegoogled, en 2.0 schijnt een hele revamp te zijn geweest, die het een heel andere betere game maakte.
Dus nu twijfel ik toch weer![]()
Maar sowieso eerst Crimson Desert en dan zie ik wel.
Ik heb de game en dlc toch dus die lopen niet weg.
Ik had haar al met 1.5 dus ik was eerderquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:00 schreef over_hedge het volgende:
Oh en afblijven van Panam die is al van mij
Ik paar dagen na de launchquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had haar al met 1.5 dus ik was eerder![]()
Pff, al LANG stukgeneukt jonguh!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:00 schreef over_hedge het volgende:
Oh en afblijven van Panam die is al van mij
Ik heb eigenlijk geen idee welke versie ik gespeeld heb.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja nieuw game doen dan. 2.0 is echt stuk beter
Speaking of, beste VA van het jaar is wat mij betreft Angela Sant'Albano als Grace Ashcroft. Award-waardigquote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik speelde natuurlijk met een vrouwelijke V dus die Panam wip zat er niet in
Maar wel de beste VA
Bij FBI heb je verschillende takken hè, Grace is geen 'special agent' maar een analyst, dat soort kantoorfuncties zijn doorgaans prima (vaak zelfs, bij uitstek) uit te voeren door autisten/introverts.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vond Grace wel een beetje te akward de hele tijd, hoe komt zo iemand bij de fbi
Maargoed
Klopt maar ook een analist bij de fbi lijkt me toch dat ze wel een bepaalde bekwaamheidstraining moet doorgaanquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bij FBI heb je verschillende takken hè, Grace is geen 'special agent' maar een analyst, dat soort kantoorfuncties zijn doorgaans prima (vaak zelfs, bij uitstek) uit te voeren door autisten/introverts.
Maargoed juist haar uitingen van angst, zenuwachtigheid etc. vond ik fenomenaal
Niet echt nodig bij Astro Botquote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:29 schreef 100Spokes het volgende:
Update aan het binnen harken
Ik las net dat Astro Bot vorig jaar in een update PSSR had maar dat het later weer verwijderd was. Jammer want dat is een van de games die ik nog moet spelen.
Ik heb de main game met een man gespeeld (en deed t met die donkere sheriff dude) en de DLC als vrouw.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik speelde natuurlijk met een vrouwelijke V dus die Panam wip zat er niet in
Maar wel de beste VA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |