abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 13:10:21 #151
364681 over_hedge
pi_220364215
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Al staat t volgens mij wel aangegeven welke van Phantom
Ja klopt. En ach zolang je niet Meeting Hanako at Embers doet maakt het ook niet zo veel uit :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 13:30:17 #152
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220364429
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]
[..]
Ik heb er idd voor gekozen direct de DLC in te duiken.
Je krijgt dan een hoger level start karakter met wat skills zodat je sterk genoeg bent, maar je kan t zelf toch nog aanpassen.

Wel verwarrend dat ik nieuwe quests kreeg en op een gegeven moment dacht "Ik ken dit toch al?". Was ik dus met normale quests bezig ipv die van de DLC :D Al staat t volgens mij wel aangegeven welke van Phantom zijn en welke niet, het loopt zo door elkaar dat ik t niet direct in de gaten had.
Denk dat ik dat uiteindelijk ook wel ga doen ja.

Aan de ene kant is het al zo lang geleden dat ik het gespeeld heb, dat een frisse nieuwe playthrough wel fijn is.
Maar het is geen korte game :D
En een verse playthrough gaat weer heel veel tijd in zitten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 13:40:29 #153
364681 over_hedge
pi_220364480
Als je het sinds die 2.0 versie niet meer gespeeld hebt is een newgame best de moeite waard
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 13:52:27 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220364599
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Denk dat ik dat uiteindelijk ook wel ga doen ja.

Aan de ene kant is het al zo lang geleden dat ik het gespeeld heb, dat een frisse nieuwe playthrough wel fijn is.
Maar het is geen korte game :D
En een verse playthrough gaat weer heel veel tijd in zitten.
Nou dat dus. Hij was mij te lang om weer een keer helemaal opnieuw te doen.
En ja het was ook ff geleden, dus moest wel even de controls opnieuw leren, maar dat viel wel mee.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 13:59:33 #155
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220364646
Ach ik zie het wel :D

Ik speelde 1.5 en dat was eigenlijk zoals de game uit had moeten komen, en die was toen dikke prima.

Maar net even gegoogled, en 2.0 schijnt een hele revamp te zijn geweest, die het een heel andere betere game maakte.

Dus nu twijfel ik toch weer :D :')

Maar sowieso eerst Crimson Desert en dan zie ik wel.
Ik heb de game en dlc toch dus die lopen niet weg.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 14:00:33 #156
364681 over_hedge
pi_220364652
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ach ik zie het wel :D

Ik speelde 1.5 en dat was eigenlijk zoals de game uit had moeten komen, en die was toen dikke prima.

Maar net even gegoogled, en 2.0 schijnt een hele revamp te zijn geweest, die het een heel andere betere game maakte.

Dus nu twijfel ik toch weer :D :')

Maar sowieso eerst Crimson Desert en dan zie ik wel.
Ik heb de game en dlc toch dus die lopen niet weg.
ja nieuw game doen dan. 2.0 is echt stuk beter
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 14:00:57 #157
364681 over_hedge
pi_220364657
Oh en afblijven van Panam die is al van mij
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 14:04:07 #158
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220364699
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:00 schreef over_hedge het volgende:
Oh en afblijven van Panam die is al van mij
Ik had haar al met 1.5 dus ik was eerder :6 ^p^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 14:14:15 #159
364681 over_hedge
pi_220364837
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik had haar al met 1.5 dus ik was eerder :6 ^p^
Ik paar dagen na de launch :7
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 14:16:28 #160
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220364883
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik paar dagen na de launch :7
-O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 14:45:47 #161
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220365127
De PSSR2 system update is er *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 14:53:41 #162
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220365169
Onder Settings, Screen and Video, Video Output moet je Enhanced PSSR1 Image Quality aanklikken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 15:15:41 #163
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220365308
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:00 schreef over_hedge het volgende:
Oh en afblijven van Panam die is al van mij
Pff, al LANG stukgeneukt jonguh! :7
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 15:16:34 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220365313
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]
ja nieuw game doen dan. 2.0 is echt stuk beter
Ik heb eigenlijk geen idee welke versie ik gespeeld heb.
Iig die waarbij er de PS5 update/patch was, waardoor alles ten minste fatsoenlijk liep.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 16:09:33 #165
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220365639
Ik speelde natuurlijk met een vrouwelijke V dus die Panam wip zat er niet in ;(

Maar wel de beste VA :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games dinsdag 17 maart 2026 @ 18:45:41 #166
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220366549
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik speelde natuurlijk met een vrouwelijke V dus die Panam wip zat er niet in ;(

Maar wel de beste VA :P
Speaking of, beste VA van het jaar is wat mij betreft Angela Sant'Albano als Grace Ashcroft. Award-waardig _O_
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 18:51:49 #167
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220366617
Ik vond Grace wel een beetje te akward de hele tijd, hoe komt zo iemand bij de fbi

Maargoed
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 17 maart 2026 @ 19:00:48 #168
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220366704
VA?

Vorum Admin 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 17 maart 2026 @ 19:11:26 #169
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220366786
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 18:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vond Grace wel een beetje te akward de hele tijd, hoe komt zo iemand bij de fbi

Maargoed
Bij FBI heb je verschillende takken hè, Grace is geen 'special agent' maar een analyst, dat soort kantoorfuncties zijn doorgaans prima (vaak zelfs, bij uitstek) uit te voeren door autisten/introverts.

Maargoed juist haar uitingen van angst, zenuwachtigheid etc. vond ik fenomenaal
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 19:37:49 #170
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220367074
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 19:11 schreef 2dope het volgende:

[..]
Bij FBI heb je verschillende takken hè, Grace is geen 'special agent' maar een analyst, dat soort kantoorfuncties zijn doorgaans prima (vaak zelfs, bij uitstek) uit te voeren door autisten/introverts.

Maargoed juist haar uitingen van angst, zenuwachtigheid etc. vond ik fenomenaal
Klopt maar ook een analist bij de fbi lijkt me toch dat ze wel een bepaalde bekwaamheidstraining moet doorgaan

Geweldige voice acting en performance capture maar ik vond haar iets te schichtig
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 17 maart 2026 @ 19:39:31 #171
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220367110
De PS Plus Extra/Premium games staan er ook in.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220369083
Update aan het binnen harken

Ik las net dat Astro Bot vorig jaar in een update PSSR had maar dat het later weer verwijderd was. Jammer want dat is een van de games die ik nog moet spelen.
  woensdag 18 maart 2026 @ 00:32:14 #173
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220369259
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 23:29 schreef 100Spokes het volgende:
Update aan het binnen harken

Ik las net dat Astro Bot vorig jaar in een update PSSR had maar dat het later weer verwijderd was. Jammer want dat is een van de games die ik nog moet spelen.
Niet echt nodig bij Astro Bot
  woensdag 18 maart 2026 @ 02:47:45 #174
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220369364


Dit is de Switch version?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 18 maart 2026 @ 09:12:32 #175
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220370233
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik speelde natuurlijk met een vrouwelijke V dus die Panam wip zat er niet in ;(

Maar wel de beste VA :P
Ik heb de main game met een man gespeeld (en deed t met die donkere sheriff dude) en de DLC als vrouw.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')