abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2026 @ 19:27:37 #126
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220359777
Mijn Pro net opgestart, maar helaas zat ik er dus nog niet bij.

Als ik het goed begrepen heb, zou de uitrol klaar moeten zijn op of net voor de launch van Crimson Desert, en dat is aanstaande donderdagavond om 23.00u Nederlandse tijd.

En over de PS5 Pro versie van die game waren ze al laaiend enthousiast, op wat kleine bugs na dan, en konden ze niet wachten op het verschil dat PSSR2 zou maken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 16 maart 2026 @ 19:41:26 #127
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220359895
Naast de 12 bovengenoemde games, in die link, die nu dus al PSSR2 ondersteuning hebben, zouden zeer snel ook AC Shadows en Cyberpunk 2077 volgen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220360649
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Naast de 12 bovengenoemde games, in die link, die nu dus al PSSR2 ondersteuning hebben, zouden zeer snel ook AC Shadows en Cyberpunk 2077 volgen.
Na de aankondiging van CD projekt vandaag Cyberpunk Ultimate edition maar meteen besteld. Heb de game nog steeds niet gespeeld maar dat gaat nu wel goed komen.
  maandag 16 maart 2026 @ 21:01:42 #129
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220360672
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:59 schreef 100Spokes het volgende:

[..]
Na de aankondiging van CD projekt vandaag Cyberpunk Ultimate edition maar meteen besteld. Heb de game nog steeds niet gespeeld maar dat gaat nu wel goed komen.
Ontzettend toffe game.

Moet zelf de dlc nog steeds spelen, nu mooi excuus om die binnenkort een keer te doen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 08:45:21 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220362383
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ontzettend toffe game.

Moet zelf de dlc nog steeds spelen, nu mooi excuus om die binnenkort een keer te doen.
Ik vond die DLC ook zeker wel leuk :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 08:50:24 #131
141482 Q.
JurassiQ
pi_220362443
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vond die DLC ook zeker wel leuk :Y
DLC is nog way beter dan de base game.
For great justice!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 maart 2026 @ 08:57:08 #132
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220362474
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:50 schreef Q. het volgende:

[..]
DLC is nog way beter dan de base game.
Gebeurt niet heel vaak.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 maart 2026 @ 08:58:55 #133
447051 crew  Peejtur
pi_220362485
Ik kwam daar niet goed in op 1 of andere manier. Wellicht nog een kans geven.

Maar Crimson is gepre-ordered. Dat dus eerst vanaf donderdag.
pi_220362493
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ontzettend toffe game.

Moet zelf de dlc nog steeds spelen, nu mooi excuus om die binnenkort een keer te doen.
Heel gaaf me ook wel erg kort. Hadden ze zoveel meer uit kunnen halen.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 09:04:57 #135
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220362528
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:00 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Heel gaaf me ook wel erg kort. Hadden ze zoveel meer uit kunnen halen.
Vond je? Ik vond t een prima lengte voor een DLC.
Nog langer dan was het een volledig spel geweest en daar had ik geen zin in :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220362684
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Vond je? Ik vond t een prima lengte voor een DLC.
Nog langer dan was het een volledig spel geweest en daar had ik geen zin in :D
Nee sorry, ik doelde op de basis game.

Ik heb echt behoorlijk wat side quests gedaan, maar alsnog was nog geen 20% van mijn skill-tree unlocked. Je krijgt daarmee het gevoel dat je iets verkeerd doet.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 10:20:16 #137
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220363262
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:12 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Nee sorry, ik doelde op de basis game.

Ik heb echt behoorlijk wat side quests gedaan, maar alsnog was nog geen 20% van mijn skill-tree unlocked. Je krijgt daarmee het gevoel dat je iets verkeerd doet.
Of gewoon keuzes ipv alles te krijgen
  dinsdag 17 maart 2026 @ 11:19:40 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220363574
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:12 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Nee sorry, ik doelde op de basis game.

Ik heb echt behoorlijk wat side quests gedaan, maar alsnog was nog geen 20% van mijn skill-tree unlocked. Je krijgt daarmee het gevoel dat je iets verkeerd doet.
Ja dat is inherent aan veel RPG's denk ik. Het is niet de bedoelign dat je alle skills krijgt. Je maakt keuzes. Voor een completionist kan dat wel frustrerend zijn ja :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 11:47:42 #139
364681 over_hedge
pi_220363733
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:12 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Nee sorry, ik doelde op de basis game.

Ik heb echt behoorlijk wat side quests gedaan, maar alsnog was nog geen 20% van mijn skill-tree unlocked. Je krijgt daarmee het gevoel dat je iets verkeerd doet.
Dat is dan ook de bedoeling :P Je moet echt builds maken ipv maar alles unlocken.

De dlc is idd nog beter dan het de main game qua verhaal etc
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 12:18:51 #140
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220363867
Netrunner build _O_

Ben er nog steeds niet uit of ik helemaal opnieuw begin, aangezien ik de base game gespeeld heb toen, ik meen, patch 1,5 uit kwam, en vanaf toen was ie prima te spelen.
En dat is lang geleden.

Of gewoon zo in de dlc duik.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 12:25:49 #141
364681 over_hedge
pi_220363893
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:18 schreef StateOfMind het volgende:
Netrunner build _O_

Ben er nog steeds niet uit of ik helemaal opnieuw begin, aangezien ik de base game gespeeld heb toen, ik meen, patch 1,5 uit kwam, en vanaf toen was ie prima te spelen.
En dat is lang geleden.

Of gewoon zo in de dlc duik.
Opnieuw beginnen is niet nodig
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220363898
Na 20 uur kwam ik erachter dat Cyberpunk helemaal niet zo leuk is. :*

Echt, waar zijn de volwassene in die game. :') Constant poep-en-pieshumor, onderbroekenlol en dildo winkels op elke straathoek stond mij na een tijdje echt tegen.

Het had iets serieuzer mogen zijn zoals Blade Runner en Deus Ex. Niet zoals Saints Row.
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 12:42:23 #143
364681 over_hedge
pi_220363980
Cyberpunk + mods = beste spel ooit gemaakt *; Heb je op de ps alleen niet zo veel aan :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 12:47:05 #144
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220363996
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:26 schreef Drankster het volgende:
Na 20 uur kwam ik erachter dat Cyberpunk helemaal niet zo leuk is. :*

Echt, waar zijn de volwassene in die game. :') Constant poep-en-pieshumor, onderbroekenlol en dildo winkels op elke straathoek stond mij na een tijdje echt tegen.

Het had iets serieuzer mogen zijn zoals Blade Runner en Deus Ex. Niet zoals Saints Row.
Dat is toch echt maar een klein gedeelte van de wereld

Voor de rest is het gewoon een sleezy ass town

Poep en pieshumor ben ik niet tegengekomen zit sowieso weinig humor in helaas
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220364046
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:47 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dat is toch echt maar een klein gedeelte van de wereld
Blijkbaar de eerste 20 uur dus. :P

Misschien dat ik het ooit weer een kans geef. Vond die anime op Netflix dan wel weer heel vet, geeft ook een goede introductie van de wereld en lore.
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 13:07:31 #146
364681 over_hedge
pi_220364160
Er zitten op 1 stukje een aantal seksshops. En wat hoeren die buiten staan. Is wel vlak naast een plek waar je vaak komt (bij Vic)

Maar op dat stukje na valt het wel heel erg mee qua dildos etc?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 13:09:00 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220364185
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:18 schreef StateOfMind het volgende:
Netrunner build _O_

Ben er nog steeds niet uit of ik helemaal opnieuw begin, aangezien ik de base game gespeeld heb toen, ik meen, patch 1,5 uit kwam, en vanaf toen was ie prima te spelen.
En dat is lang geleden.

Of gewoon zo in de dlc duik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Opnieuw beginnen is niet nodig
Ik heb er idd voor gekozen direct de DLC in te duiken.
Je krijgt dan een hoger level start karakter met wat skills zodat je sterk genoeg bent, maar je kan t zelf toch nog aanpassen.

Wel verwarrend dat ik nieuwe quests kreeg en op een gegeven moment dacht "Ik ken dit toch al?". Was ik dus met normale quests bezig ipv die van de DLC :D Al staat t volgens mij wel aangegeven welke van Phantom zijn en welke niet, het loopt zo door elkaar dat ik t niet direct in de gaten had.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 13:09:04 #148
141482 Q.
JurassiQ
pi_220364187
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Gebeurt niet heel vaak.
Witcher 3: Blood & Wine. :7
For great justice!
  dinsdag 17 maart 2026 @ 13:09:43 #149
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220364201
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:09 schreef Q. het volgende:

[..]
Witcher 3: Blood & Wine. :7
Zegt me niks?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 maart 2026 @ 13:09:46 #150
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220364203
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:09 schreef Q. het volgende:

[..]
Witcher 3: Blood & Wine. :7
Zeg al, niet heel vaak :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')