Na de aankondiging van CD projekt vandaag Cyberpunk Ultimate edition maar meteen besteld. Heb de game nog steeds niet gespeeld maar dat gaat nu wel goed komen.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Naast de 12 bovengenoemde games, in die link, die nu dus al PSSR2 ondersteuning hebben, zouden zeer snel ook AC Shadows en Cyberpunk 2077 volgen.
Ontzettend toffe game.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:59 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Na de aankondiging van CD projekt vandaag Cyberpunk Ultimate edition maar meteen besteld. Heb de game nog steeds niet gespeeld maar dat gaat nu wel goed komen.
Ik vond die DLC ook zeker wel leukquote:Op maandag 16 maart 2026 21:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ontzettend toffe game.
Moet zelf de dlc nog steeds spelen, nu mooi excuus om die binnenkort een keer te doen.
Gebeurt niet heel vaak.quote:
Heel gaaf me ook wel erg kort. Hadden ze zoveel meer uit kunnen halen.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ontzettend toffe game.
Moet zelf de dlc nog steeds spelen, nu mooi excuus om die binnenkort een keer te doen.
Vond je? Ik vond t een prima lengte voor een DLC.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:00 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Heel gaaf me ook wel erg kort. Hadden ze zoveel meer uit kunnen halen.
Nee sorry, ik doelde op de basis game.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond t een prima lengte voor een DLC.
Nog langer dan was het een volledig spel geweest en daar had ik geen zin in
Of gewoon keuzes ipv alles te krijgenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:12 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik doelde op de basis game.
Ik heb echt behoorlijk wat side quests gedaan, maar alsnog was nog geen 20% van mijn skill-tree unlocked. Je krijgt daarmee het gevoel dat je iets verkeerd doet.
Ja dat is inherent aan veel RPG's denk ik. Het is niet de bedoelign dat je alle skills krijgt. Je maakt keuzes. Voor een completionist kan dat wel frustrerend zijn jaquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:12 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik doelde op de basis game.
Ik heb echt behoorlijk wat side quests gedaan, maar alsnog was nog geen 20% van mijn skill-tree unlocked. Je krijgt daarmee het gevoel dat je iets verkeerd doet.
Dat is dan ook de bedoelingquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:12 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik doelde op de basis game.
Ik heb echt behoorlijk wat side quests gedaan, maar alsnog was nog geen 20% van mijn skill-tree unlocked. Je krijgt daarmee het gevoel dat je iets verkeerd doet.
Opnieuw beginnen is niet nodigquote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:18 schreef StateOfMind het volgende:
Netrunner build
Ben er nog steeds niet uit of ik helemaal opnieuw begin, aangezien ik de base game gespeeld heb toen, ik meen, patch 1,5 uit kwam, en vanaf toen was ie prima te spelen.
En dat is lang geleden.
Of gewoon zo in de dlc duik.
Dat is toch echt maar een klein gedeelte van de wereldquote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:26 schreef Drankster het volgende:
Na 20 uur kwam ik erachter dat Cyberpunk helemaal niet zo leuk is.
Echt, waar zijn de volwassene in die game.Constant poep-en-pieshumor, onderbroekenlol en dildo winkels op elke straathoek stond mij na een tijdje echt tegen.
Het had iets serieuzer mogen zijn zoals Blade Runner en Deus Ex. Niet zoals Saints Row.
Blijkbaar de eerste 20 uur dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is toch echt maar een klein gedeelte van de wereld
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:18 schreef StateOfMind het volgende:
Netrunner build
Ben er nog steeds niet uit of ik helemaal opnieuw begin, aangezien ik de base game gespeeld heb toen, ik meen, patch 1,5 uit kwam, en vanaf toen was ie prima te spelen.
En dat is lang geleden.
Of gewoon zo in de dlc duik.
Ik heb er idd voor gekozen direct de DLC in te duiken.quote:
Zegt me niks?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |