quote:
Op zaterdag 21 maart 2026 14:07 schreef Sjemmert het volgende:[..]
Mja ik speel op een C3 Oled +
Denon AV met alle features. Dat is het probleem niet. Er worden ook rare settings aanbevolen op reddit zoals resolutie op 2160p ipv automatisch en 120hz uit maar ik merk daarmee geen verschil in performance mode iig.
Op zich wel speelbaar hoor in performance mode alleen een beetje een 'soft' beeld. Maar daar kan ik persoonlijk makkelijker aan wennen dan 30/40fps.
Ja ervaringen zijn heel wisselend, de een is ook kritischer dan de ander natuurlijk. Pc-versie draait tot nu toe erg goed iig
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.