abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2026 @ 18:11:45 #276
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220390900
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:04 schreef Coco het volgende:

[..]
Het is een mmorpg die later is omgezet naar een singpleplayer.
Dan weet je eigenlijk genoeg.
yup en dat is het probleem
  vrijdag 20 maart 2026 @ 19:30:48 #278
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220391613
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:04 schreef Coco het volgende:

[..]
Het is een mmorpg die later is omgezet naar een singpleplayer.
Dan weet je eigenlijk genoeg.
Niet echt.. De game is al vrij vroeg in het ontwikkelproces omgezet naar SP en daar zijn ze nu al 5/6 jaar mee bezig. Het is niet alsof het een mmo was en ze het gewoon een sp game hebben gemaakt..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 20 maart 2026 @ 19:32:28 #279
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220391632
quote:
The game was originally conceived as a prequel to Black Desert Online; however, during early development, Pearl Abyss gradually reimagined it as a single-player experience set in a separate universe and established as a distinct, non-continuous IP.[6] The game has since been marketed as single-player only, with no plans for multiplayer integration.[7]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 20 maart 2026 @ 19:36:30 #280
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220391661
Ik vind het echt wel witcherig of rdr2 aanvoelen, minus een echt goed verhaal. En met meer clunky controls

Maar dat de story niets bijzonders zou zijn had ik wel verwacht

Maar de wereld en de levendigheid daarvan maken het erg tof om te ontdekken
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 20 maart 2026 @ 21:58:52 #281
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220392691
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het echt wel witcherig of rdr2 aanvoelen, minus een echt goed verhaal. En met meer clunky controls

Maar dat de story niets bijzonders zou zijn had ik wel verwacht

Maar de wereld en de levendigheid daarvan maken het erg tof om te ontdekken
Is er wel een ok verhaal? of totaal geen verhaal?
  vrijdag 20 maart 2026 @ 22:46:24 #282
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220392922
Er is wel een verhaal maar ik ben echt nog aan het begin van chapter 2. Je wordt iig in de intro
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. En dan moet je best wel wat missies doen wat redelijk tutorial achtig aanvoelt.

Maar het schijnt dat je dus met je Greymane homies weer reunite en dan een kamp op moet bouwen? Maar daar ben ik nog niet.

Wel heb ik het eerste dorpje helemaal verkend, er zijn wat side activities, ik heb een vishengel gekocht maar nog niet gevist.

Heb wel veel bounty pages opgepakt, en toevallig kwam 1 mij zelf pickpocketen dus kon hem makkelijk tackelen en naar de jail brengen :')

Tot nu toe is het verhaal tja ik heb nog niet echt zoiets van er zit een enorme drijvende kracht achter, maar misschien komt dat meer als je dus weer met je Greymane homies reunite en daar questline gaat doen?

Zijn wel echt veel beesten en coole npc's en armors van wat ik tot nu toe heb gezien. Katten en honten kan je ook aaien en schijnbaar kan je ook een pet krijgen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220392958
Days Gone goed vinden maar wel vragen of Crimson een ok verhaal heeft. _O-
  vrijdag 20 maart 2026 @ 23:08:45 #284
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220392984
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:58 schreef Drankster het volgende:
Days Gone goed vinden maar wel vragen of Crimson een ok verhaal heeft. _O-
^p^ Days Gone was ook leuk
  vrijdag 20 maart 2026 @ 23:15:04 #285
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220392999
twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220393007
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:08 schreef Friday12 het volgende:

[..]
^p^ Days Gone was ook leuk
Ik ben ‘m nu tussendoor aan het spelen, de remastered versie op de PS5. Prachtige wereld, motor rijden is leuk maar het verhaal en de personages zijn echt tenenkrommend slecht.

Boozeman
  vrijdag 20 maart 2026 @ 23:38:13 #288
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220393061
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:19 schreef Drankster het volgende:

[..]
Ik ben ‘m nu tussendoor aan het spelen, de remastered versie op de PS5. Prachtige wereld, motor rijden is leuk maar het verhaal en de personages zijn echt tenenkrommend slecht.

Boozeman
Hoever ben je? Uiteindelijk is het verhaal ook wel ok en jammer dat er geen vervolg is
  vrijdag 20 maart 2026 @ 23:38:43 #289
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220393062
quote:
Ik zie niet in waarom dit zou boeien. Gebruik de tools tot je beschikking
pi_220393213
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:38 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Hoever ben je? Uiteindelijk is het verhaal ook wel ok en jammer dat er geen vervolg is
Net met die leider van het kamp op ‘t eiland achter een horde aan gelopen. Grote vent, geen idee hoe hij heet.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 10:28:56 #291
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220394709
quote:
Ja heel lame is dat. Ook van die AI art waar allemaal limbs door elkaar heengaan :').

Hoe kan je dat nou erin laten. Sadness. Kut devs.

@StateOfMind

Bekijk deze YouTube-video
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 21 maart 2026 @ 10:29:56 #292
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220394717
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:38 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ik zie niet in waarom dit zou boeien. Gebruik de tools tot je beschikking
Ik hou van details in games en als ik dan naar een schilderij ga kijken wil ik niet dat het allemaal fake AI bullshit is

Persoonlijk

In RE9 zit een dollhouse die is super miniatuur maar als je met freecam erop gaat inzoomen is het super gedetailleerd en zelfs spiegels met reflecties en artwork die top is.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 21 maart 2026 @ 10:43:07 #293
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220394780
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 10:28 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ja heel lame is dat. Ook van die AI art waar allemaal limbs door elkaar heengaan :').

Hoe kan je dat nou erin laten. Sadness. Kut devs.

@:stateofmind

Bekijk deze YouTube-video
Ben gistermiddag te lang op het terras blijven zitten B:)B dus de PS5 niet aan gehad :D

Vandaag maar een inhaalslag maken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 11:13:30 #294
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220394945
Ik las dit en dit zijn de dingen waar ik van hou

quote:
It's systems on systems on systems. I knocked over a guy carrying vegetables and they fell on the ground only for a goat to walk over and start eating them...
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games zaterdag 21 maart 2026 @ 12:27:23 #295
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220395614
Crimson Desert bevalt tot nu toe wel prima. Veel 'quirky mechanics', onhandige menu's, onhandig inventory-systeem, beetje clunky beweging maar dat is vooral wennen.

Het is qua graphics, physics, exploration, looten en combat gewoon best wel puik allemaal. Het voelt her en der wel wat "MMOish" maar tot nu toe niet storend wat mij betreft, radiant/fetch quests had ik sowieso wel verwacht. Enne, de sense of scale is echt top. Als ik op full screen speel krijg ik bij vlagen gewoon bijna hoogtevrees.

Paar 5K screenshots:



Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator zaterdag 21 maart 2026 @ 13:13:52 #296
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220396002
Prima game dus, maar niet meer dan dat.
What can change the nature of a man?
pi_220396054
Ik vind de resolutie in performance mode wel matig. Quality en balanced ziet er leuk uit zolang je niet beweegt.

Denk dat ik PC versie maar ga piraten.
  Eindredactie Games zaterdag 21 maart 2026 @ 13:27:14 #298
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220396113
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:20 schreef Sjemmert het volgende:
Ik vind de resolutie in performance mode wel matig. Quality en balanced ziet er leuk uit zolang je niet beweegt.

Denk dat ik PC versie maar ga piraten.
Ik las daar toevallig 2 posts over op Reddit:

quote:
To anyone who says the game looks terrible on their PS5 pro - check your settings thoroughly.
Go into your PlayStation settings and pull up this screen. then press the 'info' button on your remote to bring up the signal data. Take a screenshot. Your output should be more or less identical to what you see here. If it's not, you've got an issue somewhere in your chain.

I *highly* suspect a vast majority of PS5 users who think the game "looks terrible" likely have a weak link somewhere in their A/V chain, having incorrect settings on their TV/game/PS5, don't know what their TVs max nits are for HDR, or they are simply playing on line a Walmart Onn brand 4k TV.

This game can definitely require a lot more fiddling than most do on console but at the end of the day, we're not playing on PC - we're all capable of getting more or less the exact same experience provided you have a TV capable of the features the Pro supports. And my game looks damn good lol.
https://www.reddit.com/r/(...)e_looks_terrible_on/
https://www.reddit.com/r/(...)e_looks_terrible_on/

Terwijl een ander weer dit zegt:
quote:
Ps5 version
How can anyone actually play this shit on the ps5? It looks like complete ass (even with getting rid of motion blur and a couple other settings. Refunding it on ps5 and bought it for my gaming pc and my god it’s a total different game. Do yourself a favor, if you have a gaming pc buy it on that. Looks like shit for the ps5.
_O-

Maar hij is sowieso zwaar. Laat mijn 4080 ook aardig zweten
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 14:01:52 #299
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220396493
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:20 schreef Sjemmert het volgende:
Ik vind de resolutie in performance mode wel matig. Quality en balanced ziet er leuk uit zolang je niet beweegt.

Denk dat ik PC versie maar ga piraten.
120 hz uitzetten
pi_220396552
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:27 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ik las daar toevallig 2 posts over op Reddit:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)e_looks_terrible_on/

Terwijl een ander weer dit zegt:
[..]
_O-

Maar hij is sowieso zwaar. Laat mijn 4080 ook aardig zweten
Mja ik speel op een C3 Oled + Denon AV met alle features. Dat is het probleem niet. Er worden ook rare settings aanbevolen op reddit zoals resolutie op 2160p ipv automatisch en 120hz uit maar ik merk daarmee geen verschil in performance mode iig.

Op zich wel speelbaar hoor in performance mode alleen een beetje een 'soft' beeld. Maar daar kan ik persoonlijk makkelijker aan wennen dan 30/40fps.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')