yup en dat is het probleemquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is een mmorpg die later is omgezet naar een singpleplayer.
Dan weet je eigenlijk genoeg.
Niet echt.. De game is al vrij vroeg in het ontwikkelproces omgezet naar SP en daar zijn ze nu al 5/6 jaar mee bezig. Het is niet alsof het een mmo was en ze het gewoon een sp game hebben gemaakt..quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is een mmorpg die later is omgezet naar een singpleplayer.
Dan weet je eigenlijk genoeg.
quote:The game was originally conceived as a prequel to Black Desert Online; however, during early development, Pearl Abyss gradually reimagined it as a single-player experience set in a separate universe and established as a distinct, non-continuous IP.[6] The game has since been marketed as single-player only, with no plans for multiplayer integration.[7]
Is er wel een ok verhaal? of totaal geen verhaal?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het echt wel witcherig of rdr2 aanvoelen, minus een echt goed verhaal. En met meer clunky controls
Maar dat de story niets bijzonders zou zijn had ik wel verwacht
Maar de wereld en de levendigheid daarvan maken het erg tof om te ontdekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En dan moet je best wel wat missies doen wat redelijk tutorial achtig aanvoelt.
Maar het schijnt dat je dus met je Greymane homies weer reunite en dan een kamp op moet bouwen? Maar daar ben ik nog niet.
Wel heb ik het eerste dorpje helemaal verkend, er zijn wat side activities, ik heb een vishengel gekocht maar nog niet gevist.
Heb wel veel bounty pages opgepakt, en toevallig kwam 1 mij zelf pickpocketen dus kon hem makkelijk tackelen en naar de jail brengen
Tot nu toe is het verhaal tja ik heb nog niet echt zoiets van er zit een enorme drijvende kracht achter, maar misschien komt dat meer als je dus weer met je Greymane homies reunite en daar questline gaat doen?
Zijn wel echt veel beesten en coole npc's en armors van wat ik tot nu toe heb gezien. Katten en honten kan je ook aaien en schijnbaar kan je ook een pet krijgen?welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:58 schreef Drankster het volgende:
Days Gone goed vinden maar wel vragen of Crimson een ok verhaal heeft.
Ik ben ‘m nu tussendoor aan het spelen, de remastered versie op de PS5. Prachtige wereld, motor rijden is leuk maar het verhaal en de personages zijn echt tenenkrommend slecht.quote:
Hoever ben je? Uiteindelijk is het verhaal ook wel ok en jammer dat er geen vervolg isquote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik ben ‘m nu tussendoor aan het spelen, de remastered versie op de PS5. Prachtige wereld, motor rijden is leuk maar het verhaal en de personages zijn echt tenenkrommend slecht.
Boozeman
Ik zie niet in waarom dit zou boeien. Gebruik de tools tot je beschikkingquote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:26 schreef Drankster het volgende:
Crimson Desert Players Think They've Found AI-Generated Art In-Game
Refunden maar @:MMaRsu
Net met die leider van het kamp op ‘t eiland achter een horde aan gelopen. Grote vent, geen idee hoe hij heet.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoever ben je? Uiteindelijk is het verhaal ook wel ok en jammer dat er geen vervolg is
Ja heel lame is dat. Ook van die AI art waar allemaal limbs door elkaar heengaanquote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:26 schreef Drankster het volgende:
Crimson Desert Players Think They've Found AI-Generated Art In-Game
Refunden maar @:MMaRsu
Ik hou van details in games en als ik dan naar een schilderij ga kijken wil ik niet dat het allemaal fake AI bullshit isquote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dit zou boeien. Gebruik de tools tot je beschikking
Ben gistermiddag te lang op het terras blijven zittenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja heel lame is dat. Ook van die AI art waar allemaal limbs door elkaar heengaan.
Hoe kan je dat nou erin laten. Sadness. Kut devs.
@:stateofmind
Bekijk deze YouTube-video
quote:It's systems on systems on systems. I knocked over a guy carrying vegetables and they fell on the ground only for a goat to walk over and start eating them...
Ik las daar toevallig 2 posts over op Reddit:quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:20 schreef Sjemmert het volgende:
Ik vind de resolutie in performance mode wel matig. Quality en balanced ziet er leuk uit zolang je niet beweegt.
Denk dat ik PC versie maar ga piraten.
https://www.reddit.com/r/(...)e_looks_terrible_on/quote:To anyone who says the game looks terrible on their PS5 pro - check your settings thoroughly.
Go into your PlayStation settings and pull up this screen. then press the 'info' button on your remote to bring up the signal data. Take a screenshot. Your output should be more or less identical to what you see here. If it's not, you've got an issue somewhere in your chain.
I *highly* suspect a vast majority of PS5 users who think the game "looks terrible" likely have a weak link somewhere in their A/V chain, having incorrect settings on their TV/game/PS5, don't know what their TVs max nits are for HDR, or they are simply playing on line a Walmart Onn brand 4k TV.
This game can definitely require a lot more fiddling than most do on console but at the end of the day, we're not playing on PC - we're all capable of getting more or less the exact same experience provided you have a TV capable of the features the Pro supports. And my game looks damn good lol.
https://www.reddit.com/r/(...)e_looks_terrible_on/
quote:Ps5 version
How can anyone actually play this shit on the ps5? It looks like complete ass (even with getting rid of motion blur and a couple other settings. Refunding it on ps5 and bought it for my gaming pc and my god it’s a total different game. Do yourself a favor, if you have a gaming pc buy it on that. Looks like shit for the ps5.
120 hz uitzettenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:20 schreef Sjemmert het volgende:
Ik vind de resolutie in performance mode wel matig. Quality en balanced ziet er leuk uit zolang je niet beweegt.
Denk dat ik PC versie maar ga piraten.
Mja ik speel op een C3 Oled + Denon AV met alle features. Dat is het probleem niet. Er worden ook rare settings aanbevolen op reddit zoals resolutie op 2160p ipv automatisch en 120hz uit maar ik merk daarmee geen verschil in performance mode iig.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik las daar toevallig 2 posts over op Reddit:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)e_looks_terrible_on/
Terwijl een ander weer dit zegt:
[..]![]()
Maar hij is sowieso zwaar. Laat mijn 4080 ook aardig zweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |