Aangifte doen van stalkingquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:59 schreef Friday12 het volgende:
MR X maakt RE2 wel echt irritant hoor, Tot dat punt was het leuk maar ernaaeigenlijk niet eens zin meer om verder te gaan
Dat is toch wel echt iconisch voor Resident Evil makker. Meestal duren die segmenten niet lang en kun je later lekker wraak nemen. RE2, RE3, RE4, RE6, RE7, RE8, RE9, allemaal hebben ze stalker-enemies. Maar ik snap je irritatie, als je nog niet weet waar je heen moet / wat je moet doen kan 't heel snel tering annoying wordenquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:59 schreef Friday12 het volgende:
MR X maakt RE2 wel echt irritant hoor, Tot dat punt was het leuk maar ernaaeigenlijk niet eens zin meer om verder te gaan
Ja ik had geen idee maar blijkbaar miste ik nog een item... Alleen dat ding liet me geen 20 seconden met rust of spawnde voor mequote:Op donderdag 19 maart 2026 22:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is toch wel echt iconisch voor Resident Evil makker. Meestal duren die segmenten niet lang en kun je later lekker wraak nemen. RE2, RE3, RE4, RE6, RE7, RE8, RE9, allemaal hebben ze stalker-enemies. Maar ik snap je irritatie, als je nog niet weet waar je heen moet / wat je moet doen kan 't heel snel tering annoying worden
Wat dat betreft dat ik morgen vrij ben.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:35 schreef Peejtur het volgende:
Ik zit zelfs te twijfelen mijn wekker een uur eerder te zetten zodat ik nog uurtje kan spelen voor werk. Maar dan moet ik er 5 uur uit. Dus maar niet![]()
Base. Maar daar zullen ze toch ook wel op getest hebben?quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat dat betreft dat ik morgen vrij ben.
Heb jij een PS5 Pro of een base PS5?
Zou in Performance mode 1080 op 60fps draaien (interne resolutie).quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:41 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Base. Maar daar zullen ze toch ook wel op getest hebben?
Gaat me ook meer om het spel dan om de looks.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zou in Performance mode 1080 op 60fps draaien (interne resolutie).
Ik ga even snel de hond nog uitlaten en dan ben ik er klaar voor.
Je mag bijna los ouwe baas!!quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ik begin nou toch wel een beetje rusteloos te worden, met nog een half uurtje te gaan.
Dat gevoel lang niet gehad voor/bij de launch van een game
Have funquote:Op donderdag 19 maart 2026 22:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je mag bijna los ouwe baas!!
En ik ook want FOMO got me en ik ben toch gezwicht als een zwak lammetjemaar wel de PC versie
[ afbeelding ]
Jij ook man! Ben je al begonnenquote:
Gisteravond even gespeeld tot ik echt in de gamewereld was.quote:
En gisteren, toen het review embargo was afgelopen, kwam er ook al een grote patch, volgens een pinned comment van zo'n YouTuber, dus ze zitten er bovenop.quote:
Ik weet niet het voelt erg mmo achting aanquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gisteravond even gespeeld tot ik echt in de gamewereld was.
Toen maar gaan slapen omdat er vrij veel op je af komt, en ik dat beter tot mij neem als ik niet moe ben.
Hier ga ik veel uren in steken.
Ik viel half in slaap toen ik in het dorpje wasquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gisteravond even gespeeld tot ik echt in de gamewereld was.
Toen maar gaan slapen omdat er vrij veel op je af komt, en ik dat beter tot mij neem als ik niet moe ben.
Hier ga ik veel uren in steken.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik viel half in slaap toen ik in het dorpje was
Was tegen mensen aan het aanlopen en tegen hekjes enzo
Het is een mmorpg die later is omgezet naar een singpleplayer.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik weet niet het voelt erg mmo achting aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |