abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2026 @ 19:53:42 #251
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220383436
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 19 maart 2026 @ 21:59:11 #252
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220384610
Boh uurtje nog :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 19 maart 2026 @ 21:59:27 #253
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220384611
MR X maakt RE2 wel echt irritant hoor, Tot dat punt was het leuk maar ernaa :') eigenlijk niet eens zin meer om verder te gaan
  donderdag 19 maart 2026 @ 22:01:25 #254
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220384630
quote:
6s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:59 schreef Friday12 het volgende:
MR X maakt RE2 wel echt irritant hoor, Tot dat punt was het leuk maar ernaa :') eigenlijk niet eens zin meer om verder te gaan
Aangifte doen van stalking :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games donderdag 19 maart 2026 @ 22:14:41 #255
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220384780
quote:
6s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:59 schreef Friday12 het volgende:
MR X maakt RE2 wel echt irritant hoor, Tot dat punt was het leuk maar ernaa :') eigenlijk niet eens zin meer om verder te gaan
Dat is toch wel echt iconisch voor Resident Evil makker. Meestal duren die segmenten niet lang en kun je later lekker wraak nemen. RE2, RE3, RE4, RE6, RE7, RE8, RE9, allemaal hebben ze stalker-enemies. Maar ik snap je irritatie, als je nog niet weet waar je heen moet / wat je moet doen kan 't heel snel tering annoying worden
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 19 maart 2026 @ 22:34:06 #256
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220385001
Ik begin nou toch wel een beetje rusteloos te worden, met nog een half uurtje te gaan.

Dat gevoel lang niet gehad voor/bij de launch van een game :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 maart 2026 @ 22:35:56 #257
447051 crew  Peejtur
pi_220385022
Ik zit zelfs te twijfelen mijn wekker een uur eerder te zetten zodat ik nog uurtje kan spelen voor werk. Maar dan moet ik er 5 uur uit. Dus maar niet :+ :')
  donderdag 19 maart 2026 @ 22:37:52 #258
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220385038
quote:
10s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:14 schreef 2dope het volgende:

[..]
Dat is toch wel echt iconisch voor Resident Evil makker. Meestal duren die segmenten niet lang en kun je later lekker wraak nemen. RE2, RE3, RE4, RE6, RE7, RE8, RE9, allemaal hebben ze stalker-enemies. Maar ik snap je irritatie, als je nog niet weet waar je heen moet / wat je moet doen kan 't heel snel tering annoying worden
Ja ik had geen idee maar blijkbaar miste ik nog een item... Alleen dat ding liet me geen 20 seconden met rust of spawnde voor me :')
  donderdag 19 maart 2026 @ 22:40:27 #259
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220385055
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:35 schreef Peejtur het volgende:
Ik zit zelfs te twijfelen mijn wekker een uur eerder te zetten zodat ik nog uurtje kan spelen voor werk. Maar dan moet ik er 5 uur uit. Dus maar niet :+ :')
Wat dat betreft dat ik morgen vrij ben.

Heb jij een PS5 Pro of een base PS5?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 maart 2026 @ 22:41:29 #260
447051 crew  Peejtur
pi_220385062
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:40 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Wat dat betreft dat ik morgen vrij ben.

Heb jij een PS5 Pro of een base PS5?
Base. Maar daar zullen ze toch ook wel op getest hebben?
  donderdag 19 maart 2026 @ 22:44:20 #261
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220385080
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:41 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Base. Maar daar zullen ze toch ook wel op getest hebben?
Zou in Performance mode 1080 op 60fps draaien (interne resolutie).

Ik ga even snel de hond nog uitlaten en dan ben ik er klaar voor.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 maart 2026 @ 22:52:38 #262
447051 crew  Peejtur
pi_220385145
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:44 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Zou in Performance mode 1080 op 60fps draaien (interne resolutie).

Ik ga even snel de hond nog uitlaten en dan ben ik er klaar voor.
Gaat me ook meer om het spel dan om de looks.
  donderdag 19 maart 2026 @ 22:56:54 #263
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220385167
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ik begin nou toch wel een beetje rusteloos te worden, met nog een half uurtje te gaan.

Dat gevoel lang niet gehad voor/bij de launch van een game :D
Je mag bijna los ouwe baas!!

*O*

En ik ook want FOMO got me en ik ben toch gezwicht als een zwak lammetje :') maar wel de PC versie

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 19 maart 2026 @ 22:57:55 #264
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220385176
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:56 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Je mag bijna los ouwe baas!!

*O*

En ik ook want FOMO got me en ik ben toch gezwicht als een zwak lammetje :') maar wel de PC versie

[ afbeelding ]
Have fun *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 19 maart 2026 @ 23:07:06 #265
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220385212
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:57 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Have fun *O*
Jij ook man! Ben je al begonnen :D
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 maart 2026 @ 04:41:59 #266
447051 crew  Peejtur
pi_220385607
Kon niet meer slapen. Zo ps5 voor 1,5 uur maar even aanslingeren. :')
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 maart 2026 @ 04:48:59 #267
447051 crew  Peejtur
pi_220385612
Eerst nog update van 22 gb.....
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 maart 2026 @ 05:18:17 #268
447051 crew  Peejtur
pi_220385635
Ik kan gewoon Fast Forward doen bij filmpjes. Zullen ze idd aangepast hebben.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 maart 2026 @ 07:16:08 #269
447051 crew  Peejtur
pi_220385809
Hij is leuk maar uiteraard nog maar uurtje gespeeld. Vanavond uitgebreider. Maar vooralsnog ga ik mij er flink wat uurtjes mee vermaken heb ik het idee *O*
  vrijdag 20 maart 2026 @ 10:27:54 #270
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220387262
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 23:07 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Jij ook man! Ben je al begonnen :D
Gisteravond even gespeeld tot ik echt in de gamewereld was.

Toen maar gaan slapen omdat er vrij veel op je af komt, en ik dat beter tot mij neem als ik niet moe ben.

Hier ga ik veel uren in steken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 10:31:04 #271
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220387285
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 04:48 schreef Peejtur het volgende:
Eerst nog update van 22 gb.....
En gisteren, toen het review embargo was afgelopen, kwam er ook al een grote patch, volgens een pinned comment van zo'n YouTuber, dus ze zitten er bovenop.

Vanmiddag verder.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 11:10:39 #272
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220387489
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gisteravond even gespeeld tot ik echt in de gamewereld was.

Toen maar gaan slapen omdat er vrij veel op je af komt, en ik dat beter tot mij neem als ik niet moe ben.

Hier ga ik veel uren in steken.
Ik weet niet het voelt erg mmo achting aan
  vrijdag 20 maart 2026 @ 11:46:13 #273
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220387715
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gisteravond even gespeeld tot ik echt in de gamewereld was.

Toen maar gaan slapen omdat er vrij veel op je af komt, en ik dat beter tot mij neem als ik niet moe ben.

Hier ga ik veel uren in steken.
Ik viel half in slaap toen ik in het dorpje was :')

Was tegen mensen aan het aanlopen en tegen hekjes enzo _O-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 20 maart 2026 @ 14:16:07 #274
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220388837
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik viel half in slaap toen ik in het dorpje was :')

Was tegen mensen aan het aanlopen en tegen hekjes enzo _O-
:D

Ga vanavond wel verder, nu lekker buiten in het zonnetje met een B:)B
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 18:04:19 #275
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220390831
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:10 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ik weet niet het voelt erg mmo achting aan
Het is een mmorpg die later is omgezet naar een singpleplayer.
Dan weet je eigenlijk genoeg.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')