abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220292343
Is er iemand die zelf een mastin wil bouwen? Die van ons zijn in de rui en verliezen ieder ongeveer twee complete honden per dag.
La derecha oprime, la izquierda libera
  zondag 8 maart 2026 @ 14:40:42 #202
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220292679
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is er iemand die zelf een mastin wil bouwen? Die van ons zijn in de rui en verliezen ieder ongeveer twee complete honden per dag.
Lang geleden had ik een golden Retriever
Wanneer ik die buiten borstelde werd ik omringt door mussen, mezen, vinken, etc etc die de vlokken haar verzamelden
pi_220292781
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Lang geleden had ik een golden Retriever
Wanneer ik die buiten borstelde werd ik omringt door mussen, mezen, vinken, etc etc die de vlokken haar verzamelden
In Nederland gaan de laatste tijd veel vogels dood vanwege de vlooienbanden/druppels die de honden krijgen.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 15:01:26 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220292928
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
In Nederland gaan de laatste tijd veel vogels dood vanwege de vlooienbanden/druppels die de honden krijgen.
Diezelfde middelen werden ook gebruikt om bietenzaad te coaten. Dat mag niet meer, de dosis gebruikt voor een grote hond kun je meer dan een miljoen zaden mee coaten. Per hectare zaai je ongeveer 100.000 zaden
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220293256
Verrassing in het water van de Brouwerskolk.



pi_220293631
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:37 schreef Blues het volgende:
Verrassing in het water van de Brouwerskolk.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
😳
pi_220293837
Het lijkt wel alsof de lente begint O+ Net een nieuw stopcontact in de schuur gefabriceerd voor de nieuwe zonwering die binnenkort komt. Nu op een stoel in het zonnetje met een Liefmans Fruitesse terwijl D. de bbq opstookt om kipsate a la nick te maken. Met eigengemaakte pindasaus en zelfgesneden frieten uit de oven O+ Toch handig, zo’n zelfstandige 14-jarige 🤣
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_220293931
Ik deed de belastingaangifte ^O^ we krijgen nog wat terug, dat kan dan mooi naar het vervangen van de rookgasafvoer van de cvketel :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 8 maart 2026 @ 16:57:30 #209
63722 z80
I fink you freaky
pi_220294191
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:38 schreef Clubsoda het volgende:
Ik deed de belastingaangifte ^O^ we krijgen nog wat terug, dat kan dan mooi naar het vervangen van de rookgasafvoer van de cvketel :')
Hang er direct een nieuwe CO melder naast. Die dingen gaan 7 jaar mee. Maximaal 10 jaar. Dan is de sensor zelf op.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220294205
Oh, da's een goede, ik denk dat de onze de 10 jaar wel zo ongeveer aantikt ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220294287
:W
Ook weer thuis.
Baggernacht gehad, heel beroerd, niet geslapen tot ca 4 uur, was bang dat ik de reunie moest afzeggen. Maar toch nog wat slaap gehad.
Om 11 uur werd ik opgehaald in een superdeluxe auto (geen idee wat voor merk) we konden heel dichtbij parkeren *O* en het was ontzettend gezellig, veel gekletst met iedereen, blijft apart wat sommigen zie je werkelijk nooit maar er is toch een band.
Net weer thuis en nu schaatsen kijken en de was van gisteren binnenhalen.

Zijn jullie geslaagd @Candaasje of was het alleen een oriëntatie ? Vriendinnen hadden donderdag hun kat bij jullie, kregen haar terug met kap en 10 dagen dragen instructie. Binnen 24 uur kap af en er niet meer om te krijgen _O-

Dank @derLudolf
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 8 maart 2026 @ 17:22:43 #212
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220294666
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
Het lijkt wel alsof de lente begint O+ Net een nieuw stopcontact in de schuur gefabriceerd voor de nieuwe zonwering die binnenkort komt. Nu op een stoel in het zonnetje met een Liefmans Fruitesse terwijl D. de bbq opstookt om kipsate a la nick te maken. Met eigengemaakte pindasaus en zelfgesneden frieten uit de oven O+ Toch handig, zo’n zelfstandige 14-jarige 🤣
Is hij in te huren? :D

Reiskosten worden niet vergoed!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220294742
Wat rottig toch Kaatje! dat het zo op en neer gaat met slaap en conditie.
Kun je je morgen een herstel dagje ‘veroorloven’ ?

Vandaag allerlei gedaan.
Oa. Marmelade recept uitgezocht. Administratie. Bed verschoond.
En de verse hoes vastgezet met veiligheidsspelden😂 Was het zó zat dat het dekbed eruitschuift. De mini spelden vond ik bij het opruimen van de naaidoos onlangs.

Straks een tray bake in de oven schuiven :Y)
pi_220294754
@Candaasje Is de tuin nu af? omdat je over het terras post…
pi_220294844
Oh @AnneX dit was geen pijnnacht maar ik denk dat er iets verkeerd was gevallen. Maagpijn, koortsig, gerommel in de darmen 6 miljoen keer moeten plassen en hartkloppingen. Toen ik (eindelijk) wakker werd was er niets meer aan de hand.
Morgen werk ik sowieso thuis hadden we al afgesproken want geen idee hoever ik had moeten lopen vandaag maar de auto kon vrijwel voor de deur worden neergezet,
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 17:38:53 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220294887
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben net pas thuis en vrij moe ook, dus ik sla de foto beurs toch over. Helaas @:derLudolf en mn @:Annex! Wel benieuwd wat je voor me gespot had nu natuurlijk @:derludolf ..
Jammer, nou ja misschien meeten we een andere keer dan. Ik heb in elk geval weer genoeg bekenden gesproken en een gezicht bij iemand anders gekregen. Meesten van het analoogfotoforum maar en een (helaas oud-)FOK!er tegen.

Deze, handig als de beestjes wat verder weg zitten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 17:42:11 #217
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220294916
Even een peiling, want ben benieuwd of ik de abnormale ben :P
Je bent in de supermarkt en hebt je boodschappen midden op de band liggen. Zelf ben je nog even in de winkel (iets vergeten), de volgende persoon in de rij verschuift zorgvuldig je boodschappen zodat de laatste twee pakken yoghurt uit zijn winkelmandje ook nog op de band passen. Hoe zouden jullie reageren?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 8 maart 2026 @ 17:44:01 #218
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220294944
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:42 schreef derLudolf het volgende:
Even een peiling, want ben benieuwd of ik de abnormale ben :P
Je bent in de supermarkt en hebt je boodschappen midden op de band liggen. Zelf ben je nog even in de winkel, de volgende persoon in de rij verschuift zorgvuldig je boodschappen zodat de laatste twee pakken yoghurt uit zijn winkelmandje ook nog op de band passen. Hoe zouden jullie reageren?
Daar gaat het al fout natuurlijk :N

Enne, feliz dia para todas las mujere... oh wacht, mag dat eigenlijk nog wel? Ha, serieuze vraag :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 8 maart 2026 @ 17:44:46 #219
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220294951
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:42 schreef derLudolf het volgende:
Even een peiling, want ben benieuwd of ik de abnormale ben :P
Je bent in de supermarkt en hebt je boodschappen midden op de band liggen. Zelf ben je nog even in de winkel, de volgende persoon in de rij verschuift zorgvuldig je boodschappen zodat de laatste twee pakken yoghurt uit zijn winkelmandje ook nog op de band passen. Hoe zouden jullie reageren?
Niet. Waarom zou ik?
Geef die persoon groot gelijk ook.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220294999
quote:
80s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:22 schreef flipsen het volgende:

[..]
Is hij in te huren? :D

Reiskosten worden niet vergoed!
Ben bang van niet 😎
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 17:53:40 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295034
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Niet. Waarom zou ik?
Geef die persoon groot gelijk ook.
Ja geen idee. Deze meneer flipte helemaal tegen mij.
"Wat zou je er van vinden als ik dat met jou boodschappen zou doen"
ik zou me er niet zo druk over maken
"Weet ik veel waar je met je handen aan hebt gezeten"
dat wil je inderdaad niet weten

Verder niets gezegd, al had nog veel venijniger opmerkingen in m'n hoofd. Of ik met de auto was, want dan zou ie daar ook even aan zitten. Heb heb gedaan alsof ik iets vergeten was, nog even wat gekocht maar toen stond die droeftoeter er nog, met z'n dikke brommer.

Maar die jonge meisjes aan de kassa weten dus gewoon al wat ze dan moeten doen (ik had geen trek om naar buiten te gaan). Hebben hem gesommeerd het terrein te verlaten.
Vind het vooral vervelend voor zo'n meid dat die het mag oplossen :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 17:54:32 #222
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295044
Willen jullie de venijniger antwoorden horen? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 8 maart 2026 @ 18:00:06 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220295097
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja geen idee. Deze meneer flipte helemaal tegen mij.
"Wat zou je er van vinden als ik dat met jou boodschappen zou doen"
ik zou me er niet zo druk over maken
"Weet ik veel waar je met je handen aan hebt gezeten"
dat wil je inderdaad niet weten

Verder niets gezegd, al had nog veel venijniger opmerkingen in m'n hoofd. Of ik met de auto was, want dan zou ie daar ook even aan zitten. Heb heb gedaan alsof ik iets vergeten was, nog even wat gekocht maar toen stond die droeftoeter er nog, met z'n dikke brommer.

Maar die jonge meisjes aan de kassa weten dus gewoon al wat ze dan moeten doen (ik had geen trek om naar buiten te gaan). Hebben hem gesommeerd het terrein te verlaten.
Vind het vooral vervelend voor zo'n meid dat die het mag oplossen :@
Ik vind jou dus de normale in deze ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 maart 2026 @ 18:00:22 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220295103
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:54 schreef derLudolf het volgende:
Willen jullie de venijniger antwoorden horen? :D
Gooi er maar uit! :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220295156
Ik vind het een vreemde reactie van deze meneer
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')