Lang geleden had ik een golden Retrieverquote:Op zondag 8 maart 2026 14:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is er iemand die zelf een mastin wil bouwen? Die van ons zijn in de rui en verliezen ieder ongeveer twee complete honden per dag.
In Nederland gaan de laatste tijd veel vogels dood vanwege de vlooienbanden/druppels die de honden krijgen.quote:Op zondag 8 maart 2026 14:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Lang geleden had ik een golden Retriever
Wanneer ik die buiten borstelde werd ik omringt door mussen, mezen, vinken, etc etc die de vlokken haar verzamelden
Diezelfde middelen werden ook gebruikt om bietenzaad te coaten. Dat mag niet meer, de dosis gebruikt voor een grote hond kun je meer dan een miljoen zaden mee coaten. Per hectare zaai je ongeveer 100.000 zadenquote:Op zondag 8 maart 2026 14:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In Nederland gaan de laatste tijd veel vogels dood vanwege de vlooienbanden/druppels die de honden krijgen.
😳quote:Op zondag 8 maart 2026 15:37 schreef Blues het volgende:
Verrassing in het water van de Brouwerskolk.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hang er direct een nieuwe CO melder naast. Die dingen gaan 7 jaar mee. Maximaal 10 jaar. Dan is de sensor zelf op.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:38 schreef Clubsoda het volgende:
Ik deed de belastingaangiftewe krijgen nog wat terug, dat kan dan mooi naar het vervangen van de rookgasafvoer van de cvketel
Is hij in te huren?quote:Op zondag 8 maart 2026 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
Het lijkt wel alsof de lente begintNet een nieuw stopcontact in de schuur gefabriceerd voor de nieuwe zonwering die binnenkort komt. Nu op een stoel in het zonnetje met een Liefmans Fruitesse terwijl D. de bbq opstookt om kipsate a la nick te maken. Met eigengemaakte pindasaus en zelfgesneden frieten uit de oven
Toch handig, zo’n zelfstandige 14-jarige 🤣
Jammer, nou ja misschien meeten we een andere keer dan. Ik heb in elk geval weer genoeg bekenden gesproken en een gezicht bij iemand anders gekregen. Meesten van het analoogfotoforum maar en een (helaas oud-)FOK!er tegen.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben net pas thuis en vrij moe ook, dus ik sla de foto beurs toch over. Helaas @:derLudolf en mn @:Annex! Wel benieuwd wat je voor me gespot had nu natuurlijk @:derludolf ..
Daar gaat het al fout natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2026 17:42 schreef derLudolf het volgende:
Even een peiling, want ben benieuwd of ik de abnormale ben![]()
Je bent in de supermarkt en hebt je boodschappen midden op de band liggen. Zelf ben je nog even in de winkel, de volgende persoon in de rij verschuift zorgvuldig je boodschappen zodat de laatste twee pakken yoghurt uit zijn winkelmandje ook nog op de band passen. Hoe zouden jullie reageren?
Niet. Waarom zou ik?quote:Op zondag 8 maart 2026 17:42 schreef derLudolf het volgende:
Even een peiling, want ben benieuwd of ik de abnormale ben![]()
Je bent in de supermarkt en hebt je boodschappen midden op de band liggen. Zelf ben je nog even in de winkel, de volgende persoon in de rij verschuift zorgvuldig je boodschappen zodat de laatste twee pakken yoghurt uit zijn winkelmandje ook nog op de band passen. Hoe zouden jullie reageren?
Ben bang van niet 😎quote:Op zondag 8 maart 2026 17:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
Is hij in te huren?
Reiskosten worden niet vergoed!
Ja geen idee. Deze meneer flipte helemaal tegen mij.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet. Waarom zou ik?
Geef die persoon groot gelijk ook.
Ik vind jou dus de normale in dezequote:Op zondag 8 maart 2026 17:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja geen idee. Deze meneer flipte helemaal tegen mij.
"Wat zou je er van vinden als ik dat met jou boodschappen zou doen"
ik zou me er niet zo druk over maken
"Weet ik veel waar je met je handen aan hebt gezeten"
dat wil je inderdaad niet weten
Verder niets gezegd, al had nog veel venijniger opmerkingen in m'n hoofd. Of ik met de auto was, want dan zou ie daar ook even aan zitten. Heb heb gedaan alsof ik iets vergeten was, nog even wat gekocht maar toen stond die droeftoeter er nog, met z'n dikke brommer.
Maar die jonge meisjes aan de kassa weten dus gewoon al wat ze dan moeten doen (ik had geen trek om naar buiten te gaan). Hebben hem gesommeerd het terrein te verlaten.
Vind het vooral vervelend voor zo'n meid dat die het mag oplossen
Gooi er maar uit!quote:Op zondag 8 maart 2026 17:54 schreef derLudolf het volgende:
Willen jullie de venijniger antwoorden horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |