Volgens Onze Taal hoort er een komma voor of na een aanspreking.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Met komma is wel een andere zin, misschien mooier, maar imo is zonder niet per se fout.
Pak een koekje @:clubsoda![]()
Doe je ogen dicht Kaatje.
Kan toch prima?
Ach natuurlijk. Op die fiets.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Per DM kwam ie bij mij met het aanbod, en uiteraard daar uitgebreid bedankt.
Het is meer dat ik dit wilde delen hier
Dank!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:50 schreef AnneX het volgende:
Dag MadMaster![]()
Tja, fokmoe kan natuurlijk.
Veel plezier morgen!
Ja echt welquote:
Nietes.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:41 schreef Clubsoda het volgende:
9
[..]
Volgens Onze Taal hoort er een komma voor of na een aanspreking.
https://onzetaal.nl/taalloket/komma-algemene-regels
Afschakelenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Zo'n laatste week lijkt me ook wel heel bijzonder.
Wat die week nog belangrijk is, is de week er op niet meer relevant…
Mijn ouders lieten maaltijden bij familie bijeenkomsten bezorgen op de flat op 2-hoog zonder lift.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand hier de 'Meer dan Babi Pangang' documentaire al gezien?
Binnenkort gaan we die met een groepje in de bioscoop bekijken.
Zie me nog als kind aan de hand van mijn vader met pan in de tas naar de eerste Chinees bij ons in de buurt gaan. Nostalgie…
Bekijk deze YouTube-video
Stuur maar tikkiequote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik het weer aankan weer eens samen naar de Efteling?
Zoiets hebben wij morgen met ca 20 mensenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mijn ouders lieten maaltijden bij familie bijeenkomsten bezorgen op de flat op 2-hoog zonder lift.
Dat kwam dan in kleine gamellen (?) in een metalen houder.
De schuifdeuren open tussen voor- en achterkamer voor een lange tafel.
En een kleinere tafel apart gedekt voor de kinderen.
Dat laatste deed ik bij Kerst familiebijeenkomsten voor de kinderen.
Zij hebben het er nog wel eens over.
# ook nostalgie
Oh nee…gehoord van de film en een interview gelezen.
“De kinderen speelden / sliepen onder de toonbank…”!
Eerste oneens, tweede eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:06 schreef sigme het volgende:
Mijn taalgevoel vindt de voorgestelde komma's misplaatst.
Sluit je ogen meisje
Sluit je ogen, meisje
Zeker is dat er geen gewonden zijn gevallen
Zeker is, dat er geen gewonden zijn gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |