Ja raar wel. Ik ging uit van een stijlmiddel? Het lijkt me zo'n statement op zo'n opvallende weglating te kiezen voor je titel. Ik lees het wel (dus) verkeerd, zoiets als ik ook "Close your eyes now" zou uitspreken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nooit bij nagedachtmaar je hebt helemaal gelijk. Apart dat niemand van de productie daar op gewezen heeft.
kutnaam voor een straat ook gewoon.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:04 schreef Blues het volgende:
In Utreg is de langst lopende discussie niet over een klemtOOn maar is het DE neude of HET neude
Ik weet niet wie de titel verzonnen heeft. Zijn Nederlands is echt heel goed op wat kleine dingetjes na. En hij staat ook open voor verbeteringen, dus zal niemand hem erop gewezen hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja raar wel. Ik ging uit van een stijlmiddel? Het lijkt me zo'n statement op zo'n opvallende weglating te kiezen voor je titel. Ik lees het wel (dus) verkeerd, zoiets als ik ook "Close your eyes now" zou uitspreken.
Top voor een pleinquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kutnaam voor een straat ook gewoon.
Pleinquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kutnaam voor een straat ook gewoon.
Ja maar voor je eigen gezin. Je jongste neemt vast niet zelf zijn luiers mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:10 schreef Clubsoda het volgende:
Goed verslag, Lucky! Ik ben de organiseerder en degene met de tasik heb net de zomervakantie geregeld, rijkelijk laat maar niet minder prima
Zonde wel. Of ik ben de enige die hier een error van krijgt. Dat is wel vaker zoquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de titel verzonnen heeft. Zijn Nederlands is echt heel goed op wat kleine dingetjes na. En hij staat ook open voor verbeteringen, dus zal niemand hem erop gewezen hebben.
Ik vergeet nooit de tekst in een krant over een uitspraak van een rechter in Italië “tevens beviel de rechter”. Mailtje gestuurd naar de krant met de vraag of het een jongen of meisje was geworden, nooit antwoord gehad maar een paar weken erna stond het er nog.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zonde wel. Of ik ben de enige die hier een error van krijgt. Dat is wel vaker zohet doet niets af aan de prestatie van een gouden kalf
Wel waar ja. Omdat niemand anders op mijn bezigheid en tas zit te wachtenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar voor je eigen gezin. Je jongste neemt vast niet zelf zijn luiers mee.
Als ik het weer aankan weer eens samen naar de Efteling?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben een meehobbelaar op tripjes. Ik wil ook nooit mee. Maar omdat ik fantastisch gezelschap ben moet dat soms toch. Dan lopen we met x Rotterdammers in stad y, waar het met geluk dan iig iets zonniger is dan in Rotterdam. Verder zouden we in Rotterdam ook z dagen kunnen vullen met dingen die we nog niet kennen, maar soit. Ik weiger ook mee te denken en te plannen. Stuur me maar een tikkie en ik hobbel wel mee. Ik beloof dan wel altijd niet te klagen en te zeuren en nergens commentaar op te hebben en dat doe ik dan ook braaf.
Ik zou bij Disney wel een grens trekken. Na dit verslag nog meer.
Snelle zoekopdracht zegt me dat de komma logisch is in zowel Nederlands als Engels.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:15 schreef Clubsoda het volgende:
Ik wacht nu op een bericht van Lienekien met een linkje naar de uitleg dat er geen komma voor een naam hoeft
The Oxford Comma.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Snelle zoekopdracht zegt me dat de komma logisch is in zowel Nederlands als Engels.
Not sure if serious.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
The Oxford Comma.
Now let's eat, children!
Niet? Ohquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Not sure if serious.
Maar dit is geen Oxford comma, volgens mij.
Ik weet het niet hoor. Met komma is wel een andere zin, misschien mooier, maar imo is zonder niet per se fout.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nooit bij nagedachtmaar je hebt helemaal gelijk. Apart dat niemand van de productie daar op gewezen heeft.
Kun je hem dm’n dan.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:01 schreef Blues het volgende:
Ik kreeg gisteravond van een FOK!ker een jaarabbo op Landschap NH, hoe lief!
Hij mocht 3 codes weggeven als donateurkweeniezogoed of ik hem zal taggen, het is geen culler.
Per DM kwam ie bij mij met het aanbod, en uiteraard daar uitgebreid bedankt.quote:
Zo'n laatste week lijkt me ook wel heel bijzonder.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:23 schreef Blues het volgende:
…
Voel me wat onrustig door de week die komen gaat.
#dagboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |