abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220267218
Ik heb dus meerdere hobbies:

- het verzamelen van hobbies
- het kopen van hobby benodigdheden
- het daadwerkelijk doen van de hobby :')

Maar de opslag van al deze spullen loopt de spuigaten uit, dus ik moet nu echt aan de slag om m'n voorraad benodigdheden op te maken. Alleen... wat ga ik doen met m'n creaties :?

Als ik 30 sjaals haak dan moet ik wat met die 30 sjaals. Of wat moet ik met gehaakte knuffels. Leuk om te doen, maar ik hoef ze niet perse te bewaren. Hetzelfde met borduursels, of diamond painting: wat doe ik ermee als het af is.

Wat doen jullie? Verkopen jullie je creaties, geef je ze cadeau aan vrienden en familie, doneer je ze, of bewaar je echt alles?
  Spellchecker donderdag 5 maart 2026 @ 20:09:46 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220267557
Je kunt een boel dingen weggeven als cadeautje, doneren voor het goeie doel. Sjaals in de winter om een lantaarnpaal knopen voor degenen die er behoefte aan hebben.
Kleine kerst-/paashaaksels met een kaartje versturen.

Dat laatste heb ik met kerst gedaan.
pi_220269105
Opeten en drinken.
Ik mag graag koken,
Ik bak af en toe iets,
Brouwen is ook een lekkere hobby,
En ik ben me weer aan het inlezen over distilleren.
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 09:33:10 #4
388664 crew  Dotteke
pi_220270979
quote:
5s.gif Op donderdag 5 maart 2026 19:47 schreef Elvi het volgende:
Ik heb dus meerdere hobbies:

- het verzamelen van hobbies
- het kopen van hobby benodigdheden
- het daadwerkelijk doen van de hobby :')

Maar de opslag van al deze spullen loopt de spuigaten uit, dus ik moet nu echt aan de slag om m'n voorraad benodigdheden op te maken. Alleen... wat ga ik doen met m'n creaties :?

Als ik 30 sjaals haak dan moet ik wat met die 30 sjaals. Of wat moet ik met gehaakte knuffels. Leuk om te doen, maar ik hoef ze niet perse te bewaren. Hetzelfde met borduursels, of diamond painting: wat doe ik ermee als het af is.

Wat doen jullie? Verkopen jullie je creaties, geef je ze cadeau aan vrienden en familie, doneer je ze, of bewaar je echt alles?
Ik herken het wel, ik heb toen heel veel van die omslagdoeken en die gedraaide sjaals gemaakt
Die gaan de kast in en je doet er nooit meer wat mee.
Heb ook veel poppen, beren en dergelijke gehaakt, die geef ik af en toe mee als er een klein kindje hier komt.
Tekenen, pregomano, schilderen, dat alles ligt in de kast en vaak denk ik wat met ik er mee doen eigenlijk.

Weggooien vind ik dan weer zonde
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 09:34:10 #5
388664 crew  Dotteke
pi_220270990
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:18 schreef marc0871 het volgende:
Opeten en drinken.
Ik mag graag koken,
Ik bak af en toe iets,
Brouwen is ook een lekkere hobby,
En ik ben me weer aan het inlezen over distilleren.
ALs je iets bakt of kookt komt het vaak niet in de kast marc, dat smul je zeker lekker op.
Tenminste dat is wat hier gebeurd als ik wat bak of kook

Jou creaties zien er ook altijd heel smakelijk uit ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220271494
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ALs je iets bakt of kookt komt het vaak niet in de kast marc, dat smul je zeker lekker op.
Tenminste dat is wat hier gebeurd als ik wat bak of kook

Jou creaties zien er ook altijd heel smakelijk uit ^O^
Dat wordt idd vaak snel doorgeschoven, ja ;) :Y)
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 10:49:35 #7
388664 crew  Dotteke
pi_220271521
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:48 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Dat wordt idd vaak snel doorgeschoven, ja ;) :Y)
Ja dat vindt altijd wel een gewillig mondje om door verslonden te worden iets lekkers te eten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220328036
Mijn schilderijen laat ik, op kosten van de zaak, inlijsten en die hangen nu op de gang aan de muur. Als ik ontslag neem, mag ik ze weer meenemen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')