Niet? Ik vind hem wel tof.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:28 schreef DrMarten het volgende:
Net een paar rondjes op die nieuwe map gedaan. Kan niet zeggen dat ik heel enthousiast ben
Dat had ik met allerlei apparaten uit Stella Montis. Ik dacht ook: 30k, lekkerrrr. Echt de eerste quest die ik daarna krijg: lever een magnetron af bij Shaniquote:Op donderdag 14 mei 2026 17:52 schreef DrMarten het volgende:
In de eerste paar raids sinds de wipe een paar cracked bioscanners verkocht om de stash snel uit te breiden. Me niet gerealiseerd dat ik ze nu nodig heb om een workbench te upgraden. Moet je niet denken dat ik er nu ergens ook maar een tegenkom
Een aantal dingen heb ik nog wel in mijn hoofd. Had direct 4 toasters in mijn stash en ook alles verzameld wat ik voor scrappy nodig had. Toen ik eindelijk een halsband gevonden had, hoefde ik alleen nog een paar olijven en abrikozen. Maar die bioscanner.....quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:46 schreef Troel het volgende:
Ik heb al vanaf het begin een excelletje waar ik dit soort dingen in heb staan![]()
Dat is wel weer handig hoor!
Ik weet het. Ben er al 3x helemaal doorheen gelopen. Maar kennelijk zoekt iedereen die dingen.quote:
Heb ik als eerste gedaan. Heeeerlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik weet het. Ben er al 3x helemaal doorheen gelopen. Maar kennelijk zoekt iedereen die dingen.
Op Dam Battlegrounds ook niks gevonden de laatste ronden.
Maar goed, vanavond eerst op jacht naar 2 snitch scanners om de utility te upgraden zodat ik hatchkeys kan maken. Die mis ik echt
Ik heb er inmiddels een paar, maar ik kom ze voor mijn gevoel juist iets minder tegen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:21 schreef DrMarten het volgende:
Zo, lekkere raids gehad vanavond
1x dood omdat er een firefly en een hornet de dome binnenkwamen en ik vast stond in een hoekje. Kon mijn Anvil en light shield niet tegenop
En ligt het aan mij of spawnen er veel meer wolfpacks dan eerder? In het verleden was het echt zeldzaam dat je die in het wild vond. Nu vond ik er 2 in 1 potje in 2 grenadetubes die naast elkaar lagen (onder de husk bij wreckage op Dam).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |