Maar Aston Martin heeft Honda overtuigd terug te komen, je kunt het Honda niet kwalijk nemen dat Aston Martin dat schijnbaar zo aantrekkelijk heeft gemaakt. En Aston Martin wist ook wel dat veel kennis en ervaring vertrokken was op dat moment al.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat de fout bij Honda ligt, die waren eerst al zo dom om zich terug te trekken, waardoor Red Bull ook wat F1 toppers naar hun eigen motorenproject konden halen, toen toch weer vrij laat besloten mee te doen en dat breekt ze nu op.
En lullig maar het is niet vreemd voor Aziaten als ze iets fout zien gaan dit niet aan hun meerdere durven mee te delen en dus wachten totdat het wordt opgemerkt.
Ik werk niet voor 6:00 op zondagenquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Begint dat Sjaak afhaak gedoe nu al weer?
ftfyquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werk niet voor 6:00 op zondagen
Ik ben bang dat we voorlopig het hele verhaal niet gaan horen. Het zal toch niet alleen aan Honda liggen lijkt me. Die worden nu wel aardig door het slijk gehaald. Niet chill.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar Aston Martin heeft Honda overtuigd terug te komen, je kunt het Honda niet kwalijk nemen dat Aston Martin dat schijnbaar zo aantrekkelijk heeft gemaakt. En Aston Martin wist ook wel dat veel kennis en ervaring vertrokken was op dat moment al.
De trillingen zullen inderdaad uit de motor komen, maar waarom is dat niet opgemerkt op een testbank?
Waarschijnlijk wel opgemerkt, maar ze wilden het maximale eruit halen bij zowel de motor als het chassisquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar Aston Martin heeft Honda overtuigd terug te komen, je kunt het Honda niet kwalijk nemen dat Aston Martin dat schijnbaar zo aantrekkelijk heeft gemaakt. En Aston Martin wist ook wel dat veel kennis en ervaring vertrokken was op dat moment al.
De trillingen zullen inderdaad uit de motor komen, maar waarom is dat niet opgemerkt op een testbank?
Ik heb leuke spelletjes gemaaktquote:
Van het weekend zien en horen we weer meer, maar dit gaat wel even duren.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:09 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we voorlopig het hele verhaal niet gaan horen. Het zal toch niet alleen aan Honda liggen lijkt me. Die worden nu wel aardig door het slijk gehaald. Niet chill.
lege batterijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |