Valt de accu niet onder de MGU/ICE/versnellingsbak regels, dus max 4 per seizoen oid?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
als een onderdeel van de auto kapot is zou je hem toch moeten vervangen
het enige wat een team niet in de hand heeft
zijn de banden
Aston Martin heeft maar 1 batterij per auto, meer zijn er niet zelfs.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 07:14 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Valt de accu niet onder de MGU/ICE/versnellingsbak regels, dus max 4 per seizoen oid?
Edit ja dus, max 3 accus per seizoen voordat je gridstraffen gaat krijgen.
https://racingnews365.com(...)-penalties-explained
Net 1 dag gehad, laten we niet te vroeg juichenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 07:35 schreef Evenstar het volgende:
Hadjar lijkt in ieder geval redelijk mee te komen tot nu toe.
Ik schat Hadjar wel wat hoger in.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Met de vorige teamgenoten van Verstappen kon je dat prima doen.
Altijd hetzelfde riedeltje.quote:
Alleen Honda krijgt het voor elkaar om het van lachertje tot wereldkampioen tot wederom het lachertje te schoppen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:13 schreef franklop het volgende:
AM heeft niet alleen dit weekend een probleem. Die kunnen de komende maanden wel afschrijven
Stel... dat RedBull toch een Honda motor had gekregen dit seizoen...quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen Honda krijgt het voor elkaar om het van lachertje tot wereldkampioen tot wederom het lachertje te schoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie opmerking van Alex, Lindblad heeft het voordeel boven Hadjar dat hij niks hoeft af te leren, hij zit in de snelste auto waar ie ooit mee heeft gereden terwijl Hadjar zich juist afvraagt waarom hij ineens 5 seconden langzamer isquote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:40 schreef Jane het volgende:
Lindblad boven Hadjar. Driver swap nog voor de eerste race?
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Stel... dat RedBull toch een Honda motor had gekregen dit seizoen...Zelfs als deze onmogelijke tijdlijn uit was gekomen, hadden ze nog steeds al die slimme koppen die nu bij RB-Ford zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Je was er niet eensquote:
Foei!quote:
Doe maar gelijk 12 punten op zijn licentie.quote:
Het interessante is dat de kerb zelf gelijk is gebleven. Terwijl ik persoonlijk die 2024 variant prima vond. Die lag er ook al sinds 2022. Maar oh well.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat betreft Melbourne hoop ik vooral dat ze daar in bocht 7 de vorig jaar extreem walgelijk domme plaatsing van de grindbak terugdraaien naar pre-2025.
2025![]()
2024
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |