abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2026 @ 21:05:24 #1
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220259674
Bekijk deze YouTube-video

Zit de eerste aflevering te kijken (Amazon Prime)
Amusant
pi_220261263
ok geniet ervan maat
U MAD?
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:00:13 #3
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220261475
young sheldon,
young sherlock
Ik kijk het niet, maar ik vind het domme benamingen.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220261490
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:00 schreef junkiesietze het volgende:
young sheldon,
young sherlock
Ik kijk het niet, maar ik vind het domme benamingen.
Young Indiana Jones _O_
-nee-
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:03:51 #5
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220261500
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:02 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Young Indiana Jones _O_
Ik heb liever young Katja, of young Maxima
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220261642
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:00 schreef junkiesietze het volgende:
young sheldon,
young sherlock
Ik kijk het niet, maar ik vind het domme benamingen.
Young Libertines genot
U MAD?
pi_220263688
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:03 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Ik heb liever young Katja, of young Maxima
-nee-
  vrijdag 6 maart 2026 @ 19:55:43 #8
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220276272
Twee afleveringen door, mis de typische Guy Richie humor, geen slechte serie, maar nemen zichzelf veel te serieus.
pi_220330436
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Zit de eerste aflevering te kijken (Amazon Prime)
Amusant
Ik ben benieuwd. Staat op het lijstje om te kijken.
pi_220333751
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Twee afleveringen door, mis de typische Guy Richie humor, geen slechte serie, maar nemen zichzelf veel te serieus.
Tot ep 3 gekomen, jij afgekeken?
Beklijfde niet echt..
pi_220341093
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Twee afleveringen door, mis de typische Guy Richie humor, geen slechte serie, maar nemen zichzelf veel te serieus.
Wat is dat dan? Die typische Guy Richie humor?
pi_220424459
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 12:48 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd. Staat op het lijstje om te kijken.
Ik ben inmiddels bij aflevering 4. Ik kan de Guy Ritchie stijl enorm waarderen in de combinatie met Sherlock Holmes. Het terugblikken d.m.v. zijn fotografisch geheugen komt hiermee mooi tot z'n recht. De verschillende verhaallijnen gaan goed door elkaar heen en de muziek past niet bij het tijdsbeeld, maar wel bij het totale plaatje.
Leuke rol voor Colin Firth trouwens.
pi_220425118
test
pi_220425196
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Twee afleveringen door, mis de typische Guy Richie humor, geen slechte serie, maar nemen zichzelf veel te serieus.
O jammer. Dacht "deze serie ga ik kijken", totdat ik dit las.
pi_220432382
Vanaf ep 4 neemt de serie nogal een wending en wordt ie wat mij betreft veel boeiender. Nu bij ep 6, ben benieuwd hoe het verder gaat.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220433162
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 06:08 schreef Lotje83 het volgende:

[..]
O jammer. Dacht "deze serie ga ik kijken", totdat ik dit las.
Wat mij betreft zit die humor er wel in. Alleen heeft dat ook met de tijdsgeest van de serie te maken.
pi_220469018
Waardeloze serie
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')