Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Jup. In ieder geval even stukje wandelen vanmiddagquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje voor beetje kan ook. Vaak is het zo als de zon schijnt mensen ook meer zin hebben in dingen doen![]()
![]()
Het weer is er wel voor in te wandelen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:57 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup. In ieder geval even stukje wandelen vanmiddagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lolquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ben mijn muis vergeten dus heb nu een muis met draad uit 1999Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scrollwieltje blijft soms hangen en maakt veel lawaai. Nog maar eens opzoek naar een andere muis straks.![]()
Ik heb liever schepijs. Gisteren hier bij de ijssalon een gehaald. 2 euro een bolletje oppffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Talamini zekerquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb liever schepijs. Gisteren hier bij de ijssalon een gehaald. 2 euro een bolletje oppffff
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee die zit hier niet meer. Zat ook in Zutphenquote:
Hier op het winkelcentrum zit er een Spijs. Is dichterbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh zit die niet meer in Zuthpen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee die zit hier niet meer. Zat ook in Zutphen
Hier op het winkelcentrum zit er een Spijs. Is dichterbijMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En bal ipv optisch?quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ben mijn muis vergeten dus heb nu een muis met draad uit 1999![]()
Nee las het toevallig gisterenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Enjoy! Ik heb gisteren hetzelfde gedaan. Maar dan eerst hardlopen in het zonnetje en schieten ernaquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
Als ik straks thuis ben ga ik eerst wandelen en daarna lekker schieten![]()
Ohquote:Ik ken de Talamini vanuit Deventer , en later Zwollie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hier heb ik het gisteren gelezenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
OhIk ken de Talamini vanuit Deventer , en later Zwollie
https://www.destentor.nl/(...)-ijs-maken~a624856e/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ahquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier heb ik het gisteren gelezen
https://www.destentor.nl/(...)-ijs-maken~a624856e/
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kijken wat het wordt dat nieuwe ijsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan het proeven, ik kwam niet veel bij talamini omdat hier ook een goede zit en in Vorden zit ook een hele goedequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Talamini was de eerste ijssalon in Deventer, met lekker Italo ijs , ik kom er de laatste jaren weer wat vaker in Zwolle, meer voor mijn kleindochter dan voor mezelf, duur ijsquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het proeven, ik kwam niet veel bij talamini omdat hier ook een goede zit en in Vorden zit ook een hele goede
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja ijs is echt duur he, schrok er gisteren van 2 euro een bolletjequote:Op woensdag 4 maart 2026 09:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Talamini was de eerste ijssalon in Deventer, met lekker Italo ijs , ik kom er de laatste jaren weer wat vaker in Zwolle, meer voor mijn kleindochter dan voor mezelf, duur ijsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja bizarquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ijs is echt duur he, schrok er gisteren van 2 euro een bolletjeDat ga ik dus niet doen
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik wist het ook niet gewoon besteld, dat is dan 4 euro euuuuuuu dacht ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: