Puzquote:
Beetje aan het lezen , ik wilde vanmorgen eigenlijk al lopen maar ik wacht tot het wat warmer is , ik ben toe aan warmtequote:
oeh, wat lees je?quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje aan het lezen , ik wilde vanmorgen eigenlijk al lopen maar ik wacht tot het wat warmer is , ik ben toe aan warmte
Oh ik ben wat aan het bijlezen op FOK! , niets bijzondersquote:
Slaap jij dan slecht??quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:46 schreef StevenHyde het volgende:
@:Moeraskat ook kut geslapen door de maan?
Ik zal je ‘s wat warmte geven.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje aan het lezen , ik wilde vanmorgen eigenlijk al lopen maar ik wacht tot het wat warmer is , ik ben toe aan warmte
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:46 schreef StevenHyde het volgende:
@:Moeraskat ook kut geslapen door de maan?
ik dacht een leuk boek of zoquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ik ben wat aan het bijlezen op FOK! , niets bijzonders
Ik lees ook boeken hoorquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JaRotmaan
[..]
ik dacht een leuk boek of zo
ADHD is wel stilquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik lees ook boeken hoor, en soms in bepaalde topics hier op FOK! , zoals het ADHD gedeelte
Ik heb er vorige week een halve week over gedaan om mijn reactie vorm te gevenquote:
lolquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jup denk dat ik maar met een zonmaanbril op ga slapen de volgende keer
Ohquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week een halve week over gedaan om mijn reactie vorm te geven
Sinds ik vader ben is dat hier ook wel een ding. Ervoor kon ik tot in de middag uitslapen en was slapen zeker geen issue.quote:
Of juist nietquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:00 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je slaapt de helft van je leven?
Ja een kind krijgen zorgt sowieso voor een heel ander levenquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sinds ik vader ben is dat hier ook wel een ding. Ervoor kon ik tot in de middag uitslapen en was slapen zeker geen issue.
In Belgiëquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:04 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Deze post mist belangrijke informatie.
Wáár heb je gepoept?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |