Die vind ook niet te zuipenquote:
Ik vind de koffie echt goed van de mac. Maar dan wel bij de maccies die een McCafe hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die vind ook niet te zuipen![]()
Ik kom ook daar niet heel vaak btw , soms moet ik voor kleindochter
Ik vind er helemaal niets aan aan MC zoals jij zegt af en toe mee voor de kleinkinderen maar niet mijn favo etenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die vind ook niet te zuipen![]()
Ik kom ook daar niet heel vaak btw , soms moet ik voor kleindochter
Koffie is altijd lekker , liefst wel zwart en heeeel soms cappuccinoquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind de koffie echt goed van de mac. Maar dan wel bij de maccies die een McCafe hebben
En ik neem altijd met caramel shot erin
Nee ik vind er ook helemaal niets aanquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind er helemaal niets aan aan MC zoals jij zegt af en toe mee voor de kleinkinderen maar niet mijn favo eten
Ik drink alleen cappuccino bij een McCafe of bij Kaldiquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Koffie is altijd lekker , liefst wel zwart en heeeel soms cappuccino
Samequote:Op woensdag 4 maart 2026 10:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik drink alleen cappuccino bij een McCafe of bij Kaldi
Maar thuis altijd zwarte koffie
Max was er gek op en dan belde hij blij Oma we gaan naar de MAC ga je meequote:Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik vind er ook helemaal niets aan
IK ook en als ik elders ben drink cappuchino omdat je decaf vaak in de oploskoffie krijgt en die vind ik niet lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik drink alleen cappuccino bij een McCafe of bij Kaldi
Maar thuis altijd zwarte koffie
Mijn zoon gaat de laatste tijd vaak met haar want je schijnt nu ook pannenkoeken te hebben en dat vinden ze lekker als ontbijtquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Max was er gek op en dan belde hij blij Oma we gaan naar de MAC ga je mee
EN ik blij o wat lekker jongen en ondertussen dacht ik getver
Het mee gaan was natuurlijk wel leuk, maar dat eten
Ik nam meestel maar een broodje mackroket
Ben geen viseter eigenlijk. Een lekker bekkie of een kibbeling is nog wel te doen maar de rest niet zo ( voor mijdan)quote:
O dat is leuk, een pannenkoeken ontbijtje bij de mac saampje, leuk is dat hequote:Op woensdag 4 maart 2026 10:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn zoon gaat de laatste tijd vaak met haar want je schijnt nu ook pannenkoeken te hebben en dat vinden ze lekker als ontbijt![]()
Ik niet hoorquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is leuk, een pannenkoeken ontbijtje bij de mac saampje, leuk is dat he
Ja bedoelde ik ook vader en dochter saampjes.quote:
Ja dat is leukquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bedoelde ik ook vader en dochter saampjes.
Die koop ik nooit.quote:
Dat haal ik heel soms bij een cafetaria maar nu nog te koudquote:
Neenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je gisteren bericht over mijn zoon meegekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |