Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Jup. In ieder geval even stukje wandelen vanmiddagquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje voor beetje kan ook. Vaak is het zo als de zon schijnt mensen ook meer zin hebben in dingen doen![]()
![]()
Het weer is er wel voor in te wandelen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:57 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup. In ieder geval even stukje wandelen vanmiddagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lolquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ben mijn muis vergeten dus heb nu een muis met draad uit 1999Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scrollwieltje blijft soms hangen en maakt veel lawaai. Nog maar eens opzoek naar een andere muis straks.![]()
Ik heb liever schepijs. Gisteren hier bij de ijssalon een gehaald. 2 euro een bolletje oppffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Talamini zekerquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb liever schepijs. Gisteren hier bij de ijssalon een gehaald. 2 euro een bolletje oppffff
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee die zit hier niet meer. Zat ook in Zutphenquote:
Hier op het winkelcentrum zit er een Spijs. Is dichterbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh zit die niet meer in Zuthpen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee die zit hier niet meer. Zat ook in Zutphen
Hier op het winkelcentrum zit er een Spijs. Is dichterbijMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En bal ipv optisch?quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ben mijn muis vergeten dus heb nu een muis met draad uit 1999![]()
Nee las het toevallig gisterenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Enjoy! Ik heb gisteren hetzelfde gedaan. Maar dan eerst hardlopen in het zonnetje en schieten ernaquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
Als ik straks thuis ben ga ik eerst wandelen en daarna lekker schieten![]()
Ohquote:Ik ken de Talamini vanuit Deventer , en later Zwollie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hier heb ik het gisteren gelezenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
OhIk ken de Talamini vanuit Deventer , en later Zwollie
https://www.destentor.nl/(...)-ijs-maken~a624856e/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ahquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier heb ik het gisteren gelezen
https://www.destentor.nl/(...)-ijs-maken~a624856e/
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kijken wat het wordt dat nieuwe ijsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan het proeven, ik kwam niet veel bij talamini omdat hier ook een goede zit en in Vorden zit ook een hele goedequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Talamini was de eerste ijssalon in Deventer, met lekker Italo ijs , ik kom er de laatste jaren weer wat vaker in Zwolle, meer voor mijn kleindochter dan voor mezelf, duur ijsquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het proeven, ik kwam niet veel bij talamini omdat hier ook een goede zit en in Vorden zit ook een hele goede
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja ijs is echt duur he, schrok er gisteren van 2 euro een bolletjequote:Op woensdag 4 maart 2026 09:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Talamini was de eerste ijssalon in Deventer, met lekker Italo ijs , ik kom er de laatste jaren weer wat vaker in Zwolle, meer voor mijn kleindochter dan voor mezelf, duur ijsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja bizarquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ijs is echt duur he, schrok er gisteren van 2 euro een bolletjeDat ga ik dus niet doen
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik wist het ook niet gewoon besteld, dat is dan 4 euro euuuuuuu dacht ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Die vind ook niet te zuipenquote:![]()
Ik kom ook daar niet heel vaak btw , soms moet ik voor kleindochter
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vind de koffie echt goed van de mac. Maar dan wel bij de maccies die een McCafe hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die vind ook niet te zuipen![]()
Ik kom ook daar niet heel vaak btw , soms moet ik voor kleindochter
En ik neem altijd met caramel shot erin![]()
![]()
Ik vind er helemaal niets aan aan MC zoals jij zegt af en toe mee voor de kleinkinderen maar niet mijn favo etenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die vind ook niet te zuipen![]()
Ik kom ook daar niet heel vaak btw , soms moet ik voor kleindochterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffie is altijd lekker , liefst wel zwart en heeeel soms cappuccinoquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind de koffie echt goed van de mac. Maar dan wel bij de maccies die een McCafe hebben
En ik neem altijd met caramel shot erin
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee ik vind er ook helemaal niets aanquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind er helemaal niets aan aan MC zoals jij zegt af en toe mee voor de kleinkinderen maar niet mijn favo eten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik drink alleen cappuccino bij een McCafe of bij Kaldiquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Koffie is altijd lekker , liefst wel zwart en heeeel soms cappuccino
Maar thuis altijd zwarte koffie![]()
![]()
Samequote:Op woensdag 4 maart 2026 10:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik drink alleen cappuccino bij een McCafe of bij Kaldi
Maar thuis altijd zwarte koffie![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Max was er gek op en dan belde hij blij Oma we gaan naar de MAC ga je meequote:Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik vind er ook helemaal niets aan
EN ik blij o wat lekker jongen en ondertussen dacht ik getver
Het mee gaan was natuurlijk wel leuk, maar dat eten
Ik nam meestel maar een broodje mackroketWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK ook en als ik elders ben drink cappuchino omdat je decaf vaak in de oploskoffie krijgt en die vind ik niet lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik drink alleen cappuccino bij een McCafe of bij Kaldi
Maar thuis altijd zwarte koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn zoon gaat de laatste tijd vaak met haar want je schijnt nu ook pannenkoeken te hebben en dat vinden ze lekker als ontbijtquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Max was er gek op en dan belde hij blij Oma we gaan naar de MAC ga je mee
EN ik blij o wat lekker jongen en ondertussen dacht ik getver
Het mee gaan was natuurlijk wel leuk, maar dat eten
Ik nam meestel maar een broodje mackroket![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ben geen viseter eigenlijk. Een lekker bekkie of een kibbeling is nog wel te doen maar de rest niet zo ( voor mijdan)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is leuk, een pannenkoeken ontbijtje bij de mac saampje, leuk is dat hequote:Op woensdag 4 maart 2026 10:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn zoon gaat de laatste tijd vaak met haar want je schijnt nu ook pannenkoeken te hebben en dat vinden ze lekker als ontbijt![]()
Ik niet hoorquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is leuk, een pannenkoeken ontbijtje bij de mac saampje, leuk is dat he![]()
Maar zij wel
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja bedoelde ik ook vader en dochter saampjes.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is leukquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bedoelde ik ook vader en dochter saampjes.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die koop ik nooit.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat haal ik heel soms bij een cafetaria maar nu nog te koudquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Neenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je gisteren bericht over mijn zoon meegekregen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
StevenTquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alles was schoon. Hoeft geen chemoquote:
Dat is het hele idee van een ijsjequote:Op woensdag 4 maart 2026 10:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat haal ik heel soms bij een cafetaria maar nu nog te koud
Sorry beetje bijdehand![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meest terechte grote blij van het jaarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat deed ik gisterenmiddag. Was ineen 1000 kilo lichterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat lief. Dank je wel.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:30 schreef MooieTop6 het volgende:
Meest terechte grote blij van het jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik krijg soms last van mij hoofd als ik ijs eet, had vroeger nooit last van en ik was verslaafd aan de invrieslolly'squote:Op woensdag 4 maart 2026 10:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van een ijsje
Sorry beetje bijdehand
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eet je het niet te snel of te kouden stukken doorslikkenquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik krijg soms last van mij hoofd als ik ijs eet, had vroeger nooit last van en ik was verslaafd aan de invrieslolly'sWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou kunnen maar dat heb ik altijd gedaan en ik had er nooit last van. ik heb heel wat ijs naar binnen gewerktquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eet je het niet te snel of te kouden stukken doorslikken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dank je ben zo blij. Heb gisteren wel een half uur lopen janken van blijdschapquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar kan ik mij iets bij voorstellen!!quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je ben zo blij. Heb gisteren wel een half uur lopen janken van blijdschap
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ow dat is wel klote ja. Ik alleen soms brainfreeze, maar gelukkig geen blijvende hoofdpijn. Dan zou ik het niet nemen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik krijg soms last van mij hoofd als ik ijs eet, had vroeger nooit last van en ik was verslaafd aan de invrieslolly's![]()
Jaloers op deze ananasquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:35 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Koffie bij mijn ouders
En @:Stevenhyde is er ook een beetje bij![]()
![]()
Dat jaquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow dat is wel klote ja. Ik alleen soms brainfreeze, maar gelukkig geen blijvende hoofdpijn. Dan zou ik het niet nemen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je bent zelfquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Puzquote:wat ben je aan het doen?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beetje aan het lezen , ik wilde vanmorgen eigenlijk al lopen maar ik wacht tot het wat warmer is , ik ben toe aan warmtequote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
oeh, wat lees je?quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje aan het lezen , ik wilde vanmorgen eigenlijk al lopen maar ik wacht tot het wat warmer is , ik ben toe aan warmte
Ja, snap ik wel
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh ik ben wat aan het bijlezen op FOK! , niets bijzondersquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Slaap jij dan slecht??quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:46 schreef StevenHyde het volgende:
@:Moeraskat ook kut geslapen door de maan?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik zal je ‘s wat warmte geven.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje aan het lezen , ik wilde vanmorgen eigenlijk al lopen maar ik wacht tot het wat warmer is , ik ben toe aan warmte
...hier om je mars te breken.![]()
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:46 schreef StevenHyde het volgende:
@:Moeraskat ook kut geslapen door de maan?Rotmaan
ik dacht een leuk boek of zoquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ik ben wat aan het bijlezen op FOK! , niets bijzonders
Ik lees ook boeken hoorquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JaRotmaan
[..]
ik dacht een leuk boek of zo, en soms in bepaalde topics hier op FOK! , zoals het ADHD gedeelte
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ADHD is wel stilquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik lees ook boeken hoor, en soms in bepaalde topics hier op FOK! , zoals het ADHD gedeelte
Ik heb er vorige week een halve week over gedaan om mijn reactie vorm te gevenquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
lolquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jup denk dat ik maar met een zonmaanbril op ga slapen de volgende keerMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ohquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week een halve week over gedaan om mijn reactie vorm te geven
Sinds ik vader ben is dat hier ook wel een ding. Ervoor kon ik tot in de middag uitslapen en was slapen zeker geen issue.quote:![]()
Net ff lekker gepoeptIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of juist nietquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:00 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je slaapt de helft van je leven?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja een kind krijgen zorgt sowieso voor een heel ander levenquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sinds ik vader ben is dat hier ook wel een ding. Ervoor kon ik tot in de middag uitslapen en was slapen zeker geen issue.![]()
Maar ADD heeft ook wel te maken met mijn slaapissues
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
In Belgiëquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:04 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Deze post mist belangrijke informatie.
Wáár heb je gepoept?![]()
Op de pot van de baasquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:04 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Deze post mist belangrijke informatie.
Wáár heb je gepoept?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
M’n kat is al meer dan 20 jaar dood en toch droom ik af en toe nog over haar. Soso lobi.
...hier om je mars te breken.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:15 schreef EvilSkittle het volgende:
M’n kat is al meer dan 20 jaar dood en toch droom ik af en toe nog over haar. Soso lobi.
Kat en poes ook weer blij
Is niet van vandaag, mams heeft hem gemaakt 2 maart. Maar ze zijn zo schattig![]()
![]()
Awww ik hou van kattenquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kat en poes ook weer blij
[ afbeelding ]
Is niet van vandaag, mams heeft hem gemaakt 2 maart. Maar ze zijn zo schattig![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb nu voor het eerst in mijn leven geen katten meer, na de dood van mijn laatste kat trok ik het niet meerquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn moeder vind de linker zo leuk. Beetje pruillipje ofzo![]()
Ja katten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Awwquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nu voor het eerst in mijn leven geen katten meer, na de dood van mijn laatste kat trok ik het niet meer![]()
Hoeveel ik ook van katten hou, ik neem na deze 2, geen katten meer.![]()
ik snap je helemaalquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Aww![]()
Hoeveel ik ook van katten hou, ik neem na deze 2, geen katten meer.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Ik ga maar eens aankledenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O lekker kalm aan gedaan vanmorgen dusquote:
Ik ben al naar de fysio geweest, boodschappen gedaan.
Lekkerekkie mee genomen en lekker opgepeuzeld
Ik had al wel zeker 30 jaar geen lekkerbekkie meer gekocht en gegetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat aankleden betreftquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik niet weg moest had ik me helemaal niet aangekleed vandaag
Is ook wel lekker, doe ik wel eens op een zondag als ik weet dat er niemand komtquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
Als ik niet weg moest had ik me helemaal niet aangekleed vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Joggingbroek aan als ik zaterdag of zondag einde vd middag niet meer de deur uit denk te gaan. Heerlijk.![]()
Het is de norm meer hierWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik draag in huis altijd makkelijke kledingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Joggingbroek of huispak whatever aan als we thuis komen of zijn. Ga je weg: aankleden.
Ga je slapen: pyjama of nakend
Ga je werken: werkkleding
Vrij, weg of visite: vrijetijdskledingWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey Paulquote:
Ik ben alweer in de panty en jurk
Pantys heb ik nooit aan.
Draag bijna altijd een broek en in de zomer doe ik blote benen als ik een jurk aanhebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn man is zo lief:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan je nu ook dragen hoorquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:47 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kijk wel weer uit naar temperaturen waar je de korte broek kunt dragen met een t-shirt
Kan nu ook. Ik loop de hele winter al in jurken en zoquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:47 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kijk wel weer uit naar temperaturen waar je de korte broek kunt dragen met een t-shirt
Kan jij best een korte broek aanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
T-shirt had ik idd bijna aangetrokken maar ik ga in de pauze een stuk wandelen en wil gaan lopen zonder jas. Dus maar ff een hoodie aangetrokken. Korte broek is het nog niet warm genoeg voor imoquote:![]()
![]()
Olle loopt altijd in korte broek, de bikkelWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Met een appel?quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
T-shirt had ik idd bijna aangetrokken maar ik ga in de pauze een stuk wandelen en wil gaan lopen zonder jas. Dus maar ff een hoodie aangetrokken. Korte broek is het nog niet warm genoeg voor imoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wilde gisteren ook al een kortere broek aandoen voor het lopen maar dat was toch nog te frisquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
T-shirt had ik idd bijna aangetrokken maar ik ga in de pauze een stuk wandelen en wil gaan lopen zonder jas. Dus maar ff een hoodie aangetrokken. Korte broek is het nog niet warm genoeg voor imo
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja en ik draag veel een tshirt en als het even fris wordt een vest er overquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan nu ook. Ik loop de hele winter al in jurken en zo
Kan jij best een korte broek aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wel, maar het kan welquote:
Alles kan , je kan ook in je onderbroek naar buitenquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Snap ik, het is nog wel frisjes, tenminste ik was rond de klok van 10.30 uur weg en toen was het best frisjesquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
T-shirt had ik idd bijna aangetrokken maar ik ga in de pauze een stuk wandelen en wil gaan lopen zonder jas. Dus maar ff een hoodie aangetrokken. Korte broek is het nog niet warm genoeg voor imoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lolquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles kan , je kan ook in je onderbroek naar buitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles kan , je kan ook in je onderbroek naar buiten
stelletje aanstellers hierWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe oud is hij ?quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Olle loopt altijd in korte broek, de bikkelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Loop je daar ook harder van?quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik loop wel in de zomer 9/10 keer hard in kort broekMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
IK heb niet eens winterkledingquote:
Wel een winterjasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Weer eens wat anders dan een jurk en een pantyquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:47 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kijk wel weer uit naar temperaturen waar je de korte broek kunt dragen met een t-shirt![]()
![]()
Ik ben een poncho/cape fan , dus die heb ik ook veelquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb niet eens winterkleding
Wel een winterjas![]()
jassen doe ik ook niet echt aan.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat is op een scootmobiel niet handig.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben een poncho/cape fan , dus die heb ik ook veel![]()
jassen doe ik ook niet echt aan.
Maar ik hou er ook van, voor in in de scoot kwam droog ik ook vaan een cape/ponchoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk weer nu voorquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik loop in korte broek en een t shirt buitenen wandel aardig door dus het is heerlijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik heb geen scootmobielquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is op een scootmobiel niet handig.
Maar ik hou er ook van, voor in in de scoot kwam droog ik ook vaan een cape/poncho
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee, maar ik wel, dus voor mij is het niet handigquote:
Ik vind ze wel heel mooi altijd vooral een cape
zie je er dan uit als een superheld?quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel, dus voor mij is het niet handig
Ik vind ze wel heel mooi altijd vooral een capeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ook, en staan ook mooiquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel, dus voor mij is het niet handig
Ik vind ze wel heel mooi altijd vooral een cape
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oeh, jaloers welquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Op de verjaardag jyske vier ik een feestje
Ik heb dan outsiders in ahoy![]()
Outsiders
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dan zo strakke leggins er onder een een strak navel truitjequote:Op woensdag 4 maart 2026 12:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zie je er dan uit als een superheld?
Ja, ik kan moeilijk niet posten. GG is er niet die moet werken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aanwezig zijnquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kan moeilijk niet posten. GG is er niet die moet werken.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Maar je had geen zin dts deze maand zei jequote:Op woensdag 4 maart 2026 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kan moeilijk niet posten. GG is er niet die moet werken.![]()
![]()
nope
ik heb nog 2 weken voor ik op kantoor moet beginnen
dus die kan ik besteden door hier te hangen
of te leuke dingen te doenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
of allebeiquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:30 schreef greysbones het volgende:
nope
of te leuke dingen te doenUw ADH vitamine Worst
Jammer, maar ik snap hetquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:30 schreef greysbones het volgende:
nope
of te leuke dingen te doen
Het is heerlijk buitenquote:![]()
![]()
of soms een beetje ditquote:
en soms een beetje datEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb gezegd geen zin om te winnen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar je had geen zin dts deze maand zei je
Maar hoe meer jullie gaan zeuren hoemeer zin ik krijg om weer te winnen.
Ennu had jij niet gezegd dat als je thuis was je ook niet meer veel zou bolken
Daarbij ben ik ook druk met andere dingen voor FOK en post ik hier mee
Wilde jij os niet graag dat ik weer mee ging doen?
Ik had mij uit de puntenlijst laten halen heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier ook ben vanmorgen ook naar de euhhh markt hier geweest, naar de fysio een lekkerbekkie gehaaldquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
of soms een beetje dit
en soms een beetje dat
DIe markt hier is ook een lachertje aan het worden hoor
De kleding is weg, de hobbykraam is er al niet meer en de bloemenboer is ook al wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zonde hequote:Op woensdag 4 maart 2026 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook ben vanmorgen ook naar de euhhh markt hier geweest, naar de fysio een lekkerbekkie gehaald
De kleding is weg, de hobbykraam is er al niet meer en de bloemenboer is ook al weg
wordt allemaal steeds minder
zal te duur zijn om er te staanEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
hier hebben we een vrijdagsmarkt die goed loopt toen ging ik naar de dinsdag markt 2 groente en 2 visboeren![]()
Ja vermoedelijk, het is nu ook niet een markt die echt druk bezocht wordt natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
zonde he
wordt allemaal steeds minder
zal te duur zijn om er te staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zeg alleen dat je gezegd had dat je er geen zin in had deze maand.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gezegd geen zin om te winnen.
Maar hoe meer jullie gaan zeuren hoemeer zin ik krijg om weer te winnen.
Ennu had jij niet gezegd dat als je thuis was je ook niet meer veel zou bolken
Daarbij ben ik ook druk met andere dingen voor FOK en post ik hier mee
Wilde jij os niet graag dat ik weer mee ging doen?
Ik had mij uit de puntenlijst laten halen he
No hard feelings ofzo mij boeit het geen ene flikker wie er wint, al had ik gebrokenglas wel leuk gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gezegd ben er ook minder, ook tegen Lovely gezegd, als die ene persoon er is, blijf ik gewoon wegen dat doe ik ook. Waardoor Lovely vroeg, je blijft toch wel gewoon posten hier?
Jawel, alleen minder
[ Bericht 16% gewijzigd door Vino_Tinto op 04-03-2026 13:02:04 ]![]()
gezelquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:37 schreef Budabuddumbam het volgende:
hier hebben we een vrijdagsmarkt die goed loopt toen ging ik naar de dinsdag markt 2 groente en 2 visboeren
kom je hier posten
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik mis de stoffen op de marktquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook ben vanmorgen ook naar de euhhh markt hier geweest, naar de fysio een lekkerbekkie gehaald
De kleding is weg, de hobbykraam is er al niet meer en de bloemenboer is ook al weg
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
had apeldoorn eerder niet een hele grote stoffenmarkt?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb hier 34 jaar geleden 4 keer meegepost en het kwam weer boven drijven.quote:
Verwacht er niet teveel van![]()
![]()
Hey een nieuwe users hier Hello gezelligquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:37 schreef Budabuddumbam het volgende:
hier hebben we een vrijdagsmarkt die goed loopt toen ging ik naar de dinsdag markt 2 groente en 2 visboeren![]()
Hier in de nabije stad is de donderdag markt beter dan de zaterdagmarkt
Hier in het dorp op woensdag dat is een lachertje eerlijk gezegdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger sowiesoquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
had apeldoorn eerder niet een hele grote stoffenmarkt?![]()
Op de maandagochtend
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:40 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Ik heb hier 34 jaar geleden 4 keer meegepost en het kwam weer boven drijven.
![]()
nou in ieder geval leuk
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ja geen idee of dat nog zo isquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
34 jaar geledenquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:40 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
![]()
WIe weet blijf je nu wel hangenquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:40 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Er is hier altijd wel wat te kletsenbetsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naast elkaar ook nog?quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:37 schreef Budabuddumbam het volgende:
![]()
Stoffen is overal minder geworden, vroeger ging ik idd ook veel naar Apeldoornquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kloptquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe weet blijf je nu wel hangen![]()
Er is hier altijd wel wat te kletsenbetsen
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Ja jammer he, in Enschede ging ik altijd naar de markt voor stoffen, garen, knopen en dergelijkequote:Op woensdag 4 maart 2026 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Stoffen is overal minder geworden, vroeger ging ik idd ook veel naar Apeldoorn
Spot goedkoop
Toen kwam ik hier wonen en ging naar de markt voor hetzelfde en schrok mij rot van de prijzenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik tel covid jaren als zeker 30 in totaalquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bestnd FOK! toen al? , ik ken het vanaf 1999![]()
![]()
Hey GGquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:44 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Nee ik tel covid jaren als zeker 30 in totaal![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
lolquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:44 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Nee ik tel covid jaren als zeker 30 in totaal
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nu nog mensen wijsmaken wat gezond isquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
GG deelt de nummer 1's uit bij de vleetquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lolquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:44 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Nee ik tel covid jaren als zeker 30 in totaal
Maar ik zit wel al sinds uhh 2008 heel actief op fok. en minder actief voor die tijd mijn eerste account was 2002.
Dit is kloon nummer 791.![]()
jouw onderschrift komt me ook bekend voor(met ui)quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:47 schreef Budabuddumbam het volgende:
Maar ik zit wel al sinds uhh 2008 heel actief op fok. en minder actief voor die tijd mijn eerste account was 2002.
Dit is kloon nummer 791.
maar kan er geen andere username bijbedenkenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jij zit hier vanaf 2014quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
jouw onderschrift komt me ook bekend voor(met ui)
maar kan er geen andere username bijbedenken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ook ik heb ooit een andere naam gehadquote:![]()
en alles verloren/vergeten toen ik wisselde van server en email etcEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
We zitten hier allemaal langerquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook ik heb ooit een andere naam gehad![]()
en alles verloren/vergeten toen ik wisselde van server en email etc
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
O jee dat zijn er heel wat lolquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:47 schreef Budabuddumbam het volgende:
Dit is kloon nummer 791.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb jij ff mazzelquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
maar je was er lekker snel bij
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja da's wel lekker af en toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:56 schreef maily het volgende:
[..]
ja da's wel lekker af en toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat hoort er ook bijquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hai Dotteke.
Effe pauze houden nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG deelt de nummer 1's uit bij de vleet
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bestnd FOK! toen al? , ik ken het vanaf 1999![]()
![]()
toevalquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
maar je was er lekker snel bij
Uw ADH vitamine Worst
je loopt achterquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hai Dotteke.
Effe pauze houden nu.Uw ADH vitamine Worst
Volgens mij is het er ook ongeveer vanaf dat jaarquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb pas account genomen (mijn eerste) in 2001 volgens mijquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij is het er ook ongeveer vanaf dat jaar
Er was nog een forum toen, fok en dat andere forum zaten toen een beetje te strijden met bb
Ik kan me alleen niet meer herinneren hoe dat forum heetteiets staat mij bij met "huiskamer"
![]()
Was dat niet Nowlife?quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb pas account genomen (mijn eerste) in 2001 volgens mij
Er was nog een forum toen, fok en dat andere forum zaten toen een beetje te strijden met bb
Ik kan me alleen niet meer herinneren hoe dat forum heetteiets staat mij bij met "huiskamer"
Huiskamer was GoTquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Volgens mij is alles begonnen met BBquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ken ik niet nooit van gehoord wat is GoT?quote:
IK heb wel elders over BB gesproken toen zat Beequeen ook, door haar ben ik toen op FOK! terecht gekomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat weet ik dus niet meerquote:
En was dat ook niet iemand met de naam Hunter die het beheerde?Wat is gotquote:![]()
![]()
Hey ToTquote:
Waar staat dit eigenlijk voor?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb nauwelijks korte broeken, die heb ik ook echt alleen aan als het echt heel warm isUw ADH vitamine Worst
O nee dat was dan niet nowlife dat was ene Slyquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet meer
En was dat ook niet iemand met de naam Hunter die het beheerde?
[..]
Wat is got
De huiskamer ken ik ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gathering of Tweakers.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ken ik niet nooit van gehoord wat is GoT?
IK heb wel elders over BB gesproken toen zat Beequeen ook, door haar ben ik toen op FOK! terecht gekomen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nowlife was meer van de gouden kooi lees ik bij chat gptquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee dat was dan niet nowlife dat was ene Sly
De huiskamer ken ik ook niet![]()
![]()
Je vrouwelijke collega's die nietsvermoedend binnen komen lopen staat dus wat te wachten?quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zit op kantoor nog zonder korte broek helaas![]()
![]()
@StevenHyde is een big softie hoorquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Je vrouwelijke collega's die nietsvermoedend binnen komen lopen staat dus wat te wachten?![]()
![]()
Ziet er best nog wel oke uit.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef MooieTop6 het volgende:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/82393
Kunnen we daar niet heen met dts als fok stopt![]()
![]()
steven straks:quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Je vrouwelijke collega's die nietsvermoedend binnen komen lopen staat dus wat te wachten?
Uw ADH vitamine Worst
Rood/witquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En volgens mij was het een rood forum. Was dat got ook?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wel met lange broek?quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zit op kantoor nog zonder korte broek helaas![]()
Het was toen echt een bordeaux rood forum. Maar weet dus niet meer of het alleen over bb ging.quote:
Maar daar had ik ook een account toen![]()
Ik heb een tweakers account, heb er ooit weleens gepost op het forum daar maar dat was volgens mij niet in goede aarde gevallen.
En elk geval word je niet spontaan geholpen maar wordt er vooral gewezen naar google of naar de handleiding... Ja, dat helpt niet. Ik stel de vraag niet als ik dat niet al had gedaan natuurlijk.
Dan is FOK! beter vertoeven...
En dat tweakers blijkbaar ook andere subfora heeft dan alleen maar techniek was mij onbekend. Dat was toen niet zo.Geduld
(zelfst. naamw.)
Je moest 150 posts gemaakt hebben en dan kon je de huiskamer inquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb een tweakers account, heb er ooit weleens gepost op het forum daar maar dat was volgens mij niet in goede aarde gevallen.
En elk geval word je niet spontaan geholpen maar wordt er vooral gewezen naar google of naar de handleiding... Ja, dat helpt niet. Ik stel de vraag niet als ik dat niet al had gedaan natuurlijk.
En dat tweakers blijkbaar ook andere subfora heeft dan alleen maar techniek was mij onbekend. Dat was toen niet zo.
Volgens mij was dat in de tijd dat ik nog niet op internet zat, ik heb een toen ik internet kreeg een tijdlang alleen whatsapp met de kinderen en op hyvess gezetenquote:
Ja was eerst BB en is toen bij de goudenkooit anders geworden tochquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nowlife was meer van de gouden kooi lees ik bij chat gpt
Het is niet meer bij te houden al die sitesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK weet niet eens wat tweakers isquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
En dat tweakers blijkbaar ook andere subfora heeft dan alleen maar techniek was mij onbekend. Dat was toen niet zo.
Ik heb zowel daar als hier in de technische hoek wel eens een vraag gesteld. Op beide plekken krijg je dezelfde soort reacties, of de standaard dingen als: "Heb je het ook al op een andere pc uitgeprobeerd?" of "Heb je het ook met een andere muis geprobeerd?" als ik bijvoorbeeld zei dat ik met elke muis van specifiek Logitech op elke pc die ik heb gehad connectieproblemen had en me afvroeg of meer mensen deze problemen met dit merk hadden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
En dat tweakers blijkbaar ook andere subfora heeft dan alleen maar techniek was mij onbekend. Dat was toen niet zo.![]()
Oh, zulke dingen? Hmmm.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je moest 150 posts gemaakt hebben en dan kon je de huiskamer in
Ik weet niet eens hoeveel ik heb, en of mijn account er überhaupt nog werkt. Even afstoffen.....Geduld
(zelfst. naamw.)
https://tweakers.netquote:
Het meest handige is de pricewatch. Eigenlijk gebruik ik het alleen daarvoor. En wat nieuws.
Ik kom nooit op dat forum daar.Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://tweakers.net
Het meest handige is de pricewatch. Eigenlijk gebruik ik het alleen daarvoor. En wat nieuws.
Ik kom nooit op dat forum daar.![]()
![]()
thnx, nog nooit geweestquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://tweakers.net
Ik kom nooit op dat forum daar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik bolk die ScherfIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nog even een bilaatje en dan ook bijna klaar voor de dagUw ADH vitamine Worst
Man3 een bilaatjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een functioneringsgesprek?quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
nog even een bilaatje en dan ook bijna klaar voor de dag
Geduld
(zelfst. naamw.)
mwoooaahquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus tot nu toe een nuttige dag?![]()
Handleiding: Het Strategisch Betreden van een Bilateraal Afstemmoment
1. Pre-alignment en contextsetting
Voorafgaand aan het bilaatje is het van belang dat je je mentale KPI’s aligned en een globaal beeld hebt van de expected deliverables van het gesprek. Scan eventueel nog even de relevante mailthreads om je context awareness te optimaliseren.
2. Proactieve agenda-framing
Open het bilaatje met een lichte agenda-framing:
> “Zullen we even kort alignen op de belangrijkste punten zodat we dit moment maximaal kunnen laten renderen?”
Dit creëert direct structuur en verwachtingsmanagement.
3. Stakeholder-sensitieve check-in
Voer een korte stakeholder temperature check uit:
> “Hoe zit jij er momenteel in qua workload en prioriteiten?”
Hiermee borg je relationele bandbreedte en creëer je ruimte voor eerlijke input.
4. Kernonderwerpen deep-diven
Ga vervolgens in op de inhoudelijke punten en drill down op eventuele blockers, dependencies en quick wins.
Gebruik gerust termen als:
“even parkeren”
“daar kom ik zo op terug”
“dit moeten we nog even challengen”
Zo behoud je regie op de gespreksflow.
5. Alignment en action points
Sluit het bilaatje altijd af met een kort alignmentmoment:
> “Volgens mij hebben we nu scherp wat de next steps zijn.”
Formuleer concrete action points en owners.
6. Exit met positieve framing
Rond af met een lichte corporate afsluiter:
> “Top dat we hier even op hebben kunnen syncen.”
---
Kort samengevat:
Voorbereiden → Agenda framen → Check-in → Deep dive → Action points → Positief afronden.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Tjoent, nu welquote:
Executive Summary: Dagkwaliteit – Huidige Status
Observatie
De huidige dag laat significante positieve performance zien op meerdere weersgerelateerde indicatoren.
Zonexposure, temperatuurcomfort en algemene buitenbeleving bevinden zich boven het seizoensgemiddelde.
Key Drivers
Sterke zonnestraling (primary value driver)
Stabiele temperatuurbandbreedte
Lage frictie vanuit wind- en neerslagcomponenten
Impactanalyse
Verhoogde motivatie- en welzijns-KPI’s bij stakeholders
Positieve stimulans voor outdoor-activiteiten en informele netwerkmomenten
Kans op spontane wandelsessies tijdens werktijd
Strategische aanbeveling
Overweeg om een kort buitenmoment in te plannen om optimaal te profiteren van de huidige klimatologische value proposition.
---
Bottom line:
> De dag levert momenteel strong sunshine-driven value en presteert duidelijk boven baseline binnen het dagelijkse weerportfolio.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pinniequote:
Je kunt zo bij ons in dienstquote:Op woensdag 4 maart 2026 14:05 schreef MooieTop6 het volgende:
Executive Summary: Dagkwaliteit – Huidige Status
Observatie
De huidige dag laat significante positieve performance zien op meerdere weersgerelateerde indicatoren.
Zonexposure, temperatuurcomfort en algemene buitenbeleving bevinden zich boven het seizoensgemiddelde.
Key Drivers
Sterke zonnestraling (primary value driver)
Stabiele temperatuurbandbreedte
Lage frictie vanuit wind- en neerslagcomponenten
Impactanalyse
Verhoogde motivatie- en welzijns-KPI’s bij stakeholders
Positieve stimulans voor outdoor-activiteiten en informele netwerkmomenten
Kans op spontane wandelsessies tijdens werktijd
Strategische aanbeveling
Overweeg om een kort buitenmoment in te plannen om optimaal te profiteren van de huidige klimatologische value proposition.
---
Bottom line:
> De dag levert momenteel strong sunshine-driven value en presteert duidelijk boven baseline binnen het dagelijkse weerportfolio.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Bastogne bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dit neem ik mee voor de volgende bilaquote:Op woensdag 4 maart 2026 14:02 schreef MooieTop6 het volgende:
Handleiding: Het Strategisch Betreden van een Bilateraal Afstemmoment
1. Pre-alignment en contextsetting
Voorafgaand aan het bilaatje is het van belang dat je je mentale KPI’s aligned en een globaal beeld hebt van de expected deliverables van het gesprek. Scan eventueel nog even de relevante mailthreads om je context awareness te optimaliseren.
2. Proactieve agenda-framing
Open het bilaatje met een lichte agenda-framing:
> “Zullen we even kort alignen op de belangrijkste punten zodat we dit moment maximaal kunnen laten renderen?”
Dit creëert direct structuur en verwachtingsmanagement.
3. Stakeholder-sensitieve check-in
Voer een korte stakeholder temperature check uit:
> “Hoe zit jij er momenteel in qua workload en prioriteiten?”
Hiermee borg je relationele bandbreedte en creëer je ruimte voor eerlijke input.
4. Kernonderwerpen deep-diven
Ga vervolgens in op de inhoudelijke punten en drill down op eventuele blockers, dependencies en quick wins.
Gebruik gerust termen als:
“even parkeren”
“daar kom ik zo op terug”
“dit moeten we nog even challengen”
Zo behoud je regie op de gespreksflow.
5. Alignment en action points
Sluit het bilaatje altijd af met een kort alignmentmoment:
> “Volgens mij hebben we nu scherp wat de next steps zijn.”
Formuleer concrete action points en owners.
6. Exit met positieve framing
Rond af met een lichte corporate afsluiter:
> “Top dat we hier even op hebben kunnen syncen.”
---
Kort samengevat:
Voorbereiden → Agenda framen → Check-in → Deep dive → Action points → Positief afronden.Uw ADH vitamine Worst
bla bla blaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: