Jazeker kunnen ze dat.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oprechte vraag he. Kunnen ze op je werk zien dat je ingelogd bent op je werk?
quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Wat?
Dus in principe zou iemand die thuiswerkt hem aan kunnen zetten en niets doenquote:
Maar hè hoe wat hoe dan wanneer eehhhquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]En ik ben er minder en kom niet zo vroeg als ik wakker ben
Was er gisteren avond en overdag ook een stuk minder als anders
Ik stond vanmorgen geloof ik 3de of 4dequote:Op woensdag 4 maart 2026 07:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar hè hoe wat hoe dan wanneer eehhh
* gebrokenglas komt niet eens uit zijn woorden
Ja, dat kanquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus in principe zou iemand die thuiswerkt hem aan kunnen zetten en niets doen
Nee, ik vermoed maar zo dat er wel misbruik van gemaakt zal worden door deze of gene of nietquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan
Je hebt natuurlijk Teams met die status.
Maar ik heb ook al meegemaakt dat mensen Teams uitzetten (en dan is je status 'offline') om zo geconcentreerd te kunnen werken. Of ze dat dan echt doen weet je weer niet.
Ja dat zal best wel. Daar doe je niets tegen. Je kunt het alleen afmeten of iemand veel werk verzet of niet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed maar zo dat er wel misbruik van gemaakt zal worden door deze of gene of niet
En dat vind jij verrassendquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Wat?
Niet meer op 1....![]()
O dat is wel heel veel, alhoewel, ik kan dat ook wel maar dat is Decafquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:38 schreef Wrapster het volgende:
5 bakken koffie in anderhalf uur was toch niet zo'n goed idee...
Mokken koffie? Of gewoon beschaafde kopjes zoals in een restaurant?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:38 schreef Wrapster het volgende:
Lekker poepen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:38 schreef Wrapster het volgende:
Ik had gehoopt nog even op 1 te staan. Maarja. Ik bolk alleen als het zo even uit komt, ik blijf er niet speciaal voor op ofzo.quote:
Ja dat is natuurlijk wel te zien of iemand iets gedaan heeft of nietquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat zal best wel. Daar doe je niets tegen. Je kunt het alleen afmeten of iemand veel werk verzet of niet.
Sorryquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had gehoopt nog even op 1 te staan. Maarja. Ik bolk alleen als het zo even uit komt, ik blijf er niet speciaal voor op ofzo.
bolk
Decaf was waarschijnlijk geen probleem geweest, dit komt uit een volautomaat en is een sterke koffie... Maar even paar uur geen koffie.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel heel veel, alhoewel, ik kan dat ook wel maar dat is Decaf
Mokken uiteraard.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mokken koffie? Of gewoon beschaafde kopjes zoals in een restaurant?
Nee groot gelijk. Slapen is belangrijkquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had gehoopt nog even op 1 te staan. Maarja. Ik bolk alleen als het zo even uit komt, ik blijf er niet speciaal voor op ofzo.
bolk
Ja dat is wel te zien. We bespreken elke ochtend een bord met taken. We zien van iedereen wat zij of hij te doen heeft en wat de voortgang is.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk wel te zien of iemand iets gedaan heeft of niet
O ook nog sterkte koffie ook Ja dan tikt dat wel aanquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:42 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Decaf was waarschijnlijk geen probleem geweest, dit komt uit een volautomaat en is een sterke koffie... Maar even paar uur geen koffie.
[..]
Mokken uiteraard.
Hey Blubskequote:
Je hoopt natuurlijk heerlijke koffie van mij te krijgen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik wilde mij net even terug trekken maar bepaalde posten zorgen juist dat ik blijf
Nou nee dat was het niet. Maar even goed bedankt voor de koffiequote:Op woensdag 4 maart 2026 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hoopt natuurlijk heerlijke koffie van mij te krijgen?![]()
Even inschenken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |