Weer druk vandaag?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo. En weer ingelogd op de werklaptop.
Maar eerst....
[ afbeelding ]
Als het goed is niet. Maar dat weet je nooit met dit werk.quote:
A zo meende dat je gisteren zei een drukke dag te hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als het goed is niet. Maar dat weet je nooit met dit werk.
Ja dat klopt, gister wel, en morgen wordt het ook druk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo meende dat je gisteren zei een drukke dag te hebben
Goedemorgenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo. En weer ingelogd op de werklaptop.
Maar eerst....
[ afbeelding ]
Morgen kantoordagje?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat klopt, gister wel, en morgen wordt het ook druk.
Tijd om de grondboor uit de schuur te halen dus.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:47 schreef Dotteke het volgende:
ALs dat zo doorgaat zitten we volgend jaar in de kou. Gas wordt onbetaalbaar
De gasprijs is als gevolg van het nieuws uit Qatar met bijna 50 procent gestegen. Eerder op de dag steeg de gasprijs al met meer dan een vijfde. Voor een megawattuur (MWh) betaalden handelaren iets voor 14.00 uur ruim 47 euro. Deze prijs kan snel schommelen.
https://www.nu.nl/economi(...)s-stijgt-verder.html
Wrappiequote:Op woensdag 4 maart 2026 07:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Tijd om de grondboor uit de schuur te halen dus.
Morgen werk ik thuis. En ja, als ik huis werk gaat bolken, pardon even wat anders doen inderdaad een stuk makkelijker en sneller. Op het werk gaat dat helemaal niet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen kantoordagje?
Ben je als je thuis werkt niet eerder geneigd af geleid te worden van je werk dan als je op kantoor zit?
Hey Wrappiequote:Op woensdag 4 maart 2026 07:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Tijd om de grondboor uit de schuur te halen dus.
Een geluk dan toch dat je lekker thuis kan weken, ehhu bolkenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen werk ik thuis. En ja, als ik huis werk gaat bolken, pardon even wat anders doen inderdaad een stuk makkelijker en sneller. Op het werk gaat dat helemaal niet.
Ja, werken...quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een geluk dan toch dat je lekker thuis kan weken, ehhu bolken
quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen werk ik thuis. En ja, als ik huis werk gaat bolken, pardon even wat anders doen inderdaad een stuk makkelijker en sneller. Op het werk gaat dat helemaal niet.
Tussen door een bakkie koffiebolkquote:
Had je gisteren bericht over mijn zoon meegekregen?quote:
* Dotteke pakt snel de koffiequote:
Op je werklaptopquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie! Lekker mijn eerste bakkie, en het nieuws lezen
[ afbeelding ]
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-03-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:29 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-03-2026 07:30
[ afbeelding ]* gebrokenglas verslikt zich in de koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?
Niet meer op 1....
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.
Oprechte vraag he. Kunnen ze op je werk zien dat je ingelogd bent op je werk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |