Tis vooral een trekkend gevoel in een spier bij mijquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo naar gevoel die zware benen.
Hopelijk zakt het vandaag weg
O dat is iets anders, misschien even naar de fysio als het aanhoudt?quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tis vooral een trekkend gevoel in een spier bij mij
Ja toch, het hoort bij het leven. De kleine ongemakjes van het levenquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:26 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Of day hebben we idd allemaal weleens.![]()
Jij snapt hetquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om![]()
Zo’n eerste verjaardag is ook gewoon bijzonder voor jonge ouders. En het is leuk om terug te kijken later, naar de foto’s.
Mijn dochter had helemaal geen last van drukte en zo destijds. Hangt van het kind af, en hoe je het regelt. Ik snap best dat hij iets van die verjaardag wil maken en ook de voorbereiding leuk doet. Is ook voorpret hè
Hallo GGquote:
Beetje geslapen?quote:
Jawel. Ik heb geen wekker gezet, vanzelf wakker worden is allen maar beter.quote:
O beter,quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb geen wekker gezet, vanzelf wakker worden is allen maar beter.
Jij?
Pffffquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O beter,
IK was om 00.03 al weer wakker, kon daarna moeilijk weer in slaap vallen
Toch in slaap gevallen tot iets voor 3 uur en weer gedommeld tot 4.30 en toen er maar uit gegaan
Ach ja, gelukkig heb ik dat niet iedere dag dat ik al rond de klok van 0000 wakker wordtquote:
O nou ja is ook een beetje thuis nu toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |