quote:Op woensdag 4 maart 2026 05:41 schreef Dotteke het volgende:
Kind snapt er nog niet veel van hoor. Zijn ze nog te klein voor
Is toch zo, zo kleintje snapt er nog niet zo heel veel vanquote:
Vervelend is dat he, hielpen de koude lakens gisteren ook nietquote:
Dat zijn de fijnste mensenquote:
Je hebt ook niets aan gesjagerijn zeg ik altijdquote:
Daar blijf ik ver weg van.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt ook niets aan gesjagerijn zeg ik altijd
Daar gaat het toch niet omquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch zo, zo kleintje snapt er nog niet zo heel veel van
Ik weet nog goed dat ze vaak moe en vervelend zijn van al die drukte en zo
Geen idee wat er allemaaal gebeurd
Ik ook hoor, ben het zelden tot nooit.quote:
Nee kennelijk niet want werd ermee wakker weerquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend is dat he, hielpen de koude lakens gisteren ook niet
IK zeg toch niet dat dat niet mag, zeg alleen dat het kind er zelf nog weinig van snaptquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om![]()
Zo’n eerste verjaardag is ook gewoon bijzonder voor jonge ouders. En het is leuk om terug te kijken later, naar de foto’s.
Mijn dochter had helemaal geen last van drukte en zo destijds. Hangt van het kind af, en hoe je het regelt. Ik snap best dat hij iets van die verjaardag wil maken en ook de voorbereiding leuk doet. Is ook voorpret hè
Ik vind dat altijd zo naar gevoel die zware benen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee kennelijk niet want werd ermee wakker weer
Of day hebben we idd allemaal weleens.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ben het zelden tot nooit.
Wel eens dat ik een dag heb zo van bbrr maar dan ben ik meer in mijzelf gekeerd dan sjaggie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |