Misschien gaat het om de negatieve lading ervan. Dat iemand ergens voorpret van heeft en dat zo de kop wordt ingedrukt. Dan ben ik blij te zien dat anderen wel meeleven in die voorpret. En dat laat ik dan net als die voorpret graag zien. Wil je dat niet zien is er de negeerknop toch?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
pppffff ik zeg alleen dat een kindje van 1 jaar het allemaal nog niet snapt
Ik doe altijd met je mee, een keer zeg ik dat een kindje van 1 het niet snapt en je maakt er drama vanquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Misschien gaat het om de negatieve lading ervan. Dat iemand ergens voorpret van heeft en dat zo de kop wordt ingedrukt. Dan ben ik blij te zien dat anderen wel meeleven in die voorpret. En dat laat ik dan net als die voorpret graag zien. Wil je dat niet zien is er de negeerknop toch?
Dat is zeker waar, dan is hij wel het lekkerstquote:
Oeps daar heb je wel wat te ruimen, maar aan de andere kant als je dat prettig vind zo is het toch ook okequote:Op woensdag 4 maart 2026 08:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dankje![]()
Al ga ik binnenkort wel eea opruimen, mijn werkplek is nogal rommelig op het moment...
[ afbeelding ]
Ik ga de vitrines en kasten helemaal leeghalen, stof verwijderen en alles weer netjes op een andere manier wegzetten. En natuurlijk meuk weggooien wat in de loop der tijd verzameld is. Ik had het altijd vrij goed op orde maar sinds de burnout geen zin meer in gehad het bij te houden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps daar heb je wel wat te ruimen, maar aan de andere kant als je dat prettig vind zo is het toch ook oke
Maar dat is ook logisch dat je dan je hoofd er niet naar staan hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:34 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ga de vitrines en kasten helemaal leeghalen, stof verwijderen en alles weer netjes op een andere manier wegzetten. En natuurlijk meuk weggooien wat in de loop der tijd verzameld is. Ik had het altijd vrij goed op orde maar sinds de burnout geen zin meer in gehad het bij te houden.
Op de verjaardag jyske vier ik een feestjequote:Op woensdag 4 maart 2026 08:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Misschien gaat het om de negatieve lading ervan. Dat iemand ergens voorpret van heeft en dat zo de kop wordt ingedrukt. Dan ben ik blij te zien dat anderen wel meeleven in die voorpret. En dat laat ik dan net als die voorpret graag zien. Wil je dat niet zien is er de negeerknop toch?
quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt snel koffie zwart in voor DJMO
Ik had m nog onder de knop
[ afbeelding ]
Je zegt het notabene zelfquote:
Hij is niet zo slim om dat door te hebbenquote:
Ja, vanmiddag naar Rotterdamquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is niet zo slim om dat door te hebben![]()
Lekker naar je kids vandaag?
Klopt, maar zo nu en dan erger ik me er wel aan. Met name als de zon er dan op schijnt en al het stof nog beter zichtbaar is... Misschien vanmiddag maar eens tijd aan gaan besteden, denk dat het wel een goed moment isquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat is ook logisch dat je dan je hoofd er niet naar staan hebt.
Je bete rvoelen is nu ook de hoofdzaak![]()
Voordeel van rommel is dat het wel blijft liggen tot je het opruimt, geen haast voor toch?
quote:
Beetje voor beetje kan ook. Vaak is het zo als de zon schijnt mensen ook meer zin hebben in dingen doenquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:41 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt, maar zo nu en dan erger ik me er wel aan. Met name als de zon er dan op schijnt en al het stof nog beter zichtbaar is... Misschien vanmiddag maar eens tijd aan gaan besteden, denk dat het wel een goed moment is
quote:
Ze maakte elders een foutje ipv donatie balk zei ze donatie bolkquote:
Hey Stevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |