Op de andere dagen (vrijdag om de 14 dagen) is het opstaan om te gaan werkenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo lekker dat je dat nog kan, ik zou er heel wat voor overhebben om dat ook te kunnen
Je zegt het zelfquote:
Groot gelijk mutske, als je het kan gewoon lekker doen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Op de andere dagen (vrijdag om de 14 dagen) is het opstaan om te gaan werken
Dus idd welkom
[ afbeelding ]
Geen idee, hangt af hoe ik snachts geslapen hebquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk mutske, als je het kan gewoon lekker doen.
Hoevaak gemiddeld ga jij overdag als het kan slapen?
Gaat dat wel beter nu met je nieuwe matras ?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen idee, hangt af hoe ik snachts geslapen heb
Gaat redelijk. Ga nu twee dagen in de week een paar uur naar kantoor en om de twee week naar de psycholoog, bevalt tot nu toe prima.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo moe ben je vervelend is dat.
Gaat het al iets beter met je burnout?
Yep die is heiligquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat dat wel beter nu met je nieuwe matras ?
Fijn dat voor je werktquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:00 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaat redelijk. Ga nu twee dagen in de week een paar uur naar kantoor en om de twee week naar de psycholoog, bevalt tot nu toe prima.
Ik hoop dat ze te slaperig nog is om het te lezenquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze het niet gelezen.
FIjn hoor, een goed matras is wel belangrijkquote:
Ziet er uit of je een leuk huis hebt Wrappiequote:Op woensdag 4 maart 2026 08:02 schreef Wrapster het volgende:
Wordt weer een mooie dag zo te zien, zonnetje komt alweer mooi door
[ afbeelding ]
Gelukkig.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:00 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaat redelijk. Ga nu twee dagen in de week een paar uur naar kantoor en om de twee week naar de psycholoog, bevalt tot nu toe prima.
En anders pak ik de koffie gewoon weer terug. Het is graag of niet....quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze te slaperig nog is om het te lezen
En zo is hetquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En anders pak ik de koffie gewoon weer terug. Het is graag of niet....
Is leuk inderdaad, heel blij met mijn huis en de plek waar het staatquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er uit of je een leuk huis hebt Wrappie
Dat bepaal ik zelf, de bedrijfsarts is juist degene die me af heeft geraden nog meer dan dit te gaan doen. Als het aan mij lag was ik namelijk alweer voor de helft aan het werk maar dat wil hij nog niet ivm kans op eventuele terugval.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
En hopelijk bepaal je zelf het tempo en niet de bedrijfsarts.
ALtijd fijn als men blij is met zijn huis.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Is leuk inderdaad, heel blij met mijn huis en de plek waar het staat
Leuke gadgetsquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:02 schreef Wrapster het volgende:
Wordt weer een mooie dag zo te zien, zonnetje komt alweer mooi door
[ afbeelding ]
Verstandig van hem. Soms wil men ook te snel en dan val je weer een paar treden terugquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf, de bedrijfsarts is juist degene die me af heeft geraden nog meer dan dit te gaan doen. Als het aan mij lag was ik namelijk alweer voor de helft aan het werk maar dat wil hij nog niet ivm kans op eventuele terugval.
Ik gooi de koffie wel weg dan. Zonde.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is hetGroot gelijk, volgens mij laat ze hem ook koud worden
Ja is ook jammer maar misschien lust ze hem ook wel koudquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik gooi de koffie wel weg dan. Zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |