Hier probeert het zonnetje er door te komenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
maily
Plusjes doen me goed, geeft een beter gevoel dan eerder vanochtend
pppffff ik zeg alleen dat een kindje van 1 jaar het allemaal nog niet snaptquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
maily
quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:48 schreef maily het volgende:
[..]
nee helaas.
gelukkig hebben we nog printscreen
[ afbeelding ]
@:gebrokenglas
Zo lekker dat je dat nog kan, ik zou er heel wat voor overhebben om dat ook te kunnenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nog vroeg
Ik ga weer slapen denk ik
Oja ik heb zelf ook screenshots gemaakt... Toch even dit unieke moment vastleggen (waar je vervolgens nooit meer naar terugkijkt.)quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:48 schreef maily het volgende:
[..]
nee helaas.
gelukkig hebben we nog printscreen
[ afbeelding ]
@:gebrokenglas
O ik zie het, 3 graden bbrrr maar het ziet er voor de komenden dagen goed uitquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ging net vuilniszak weggooien. Het is koud buiten
Ik niet, heb nergens een printscreen van gemaaktquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja ik heb zelf ook screenshots gemaakt... Toch even dit unieke moment vastleggen (waar je vervolgens nooit meer naar terugkijkt.)
Hoi hoi, is de kleine vandaag jarig?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
maily
Nee zaterdagquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hoi hoi, is de kleine vandaag jarig?
Hier geen strak blauwe lucht, maar het ziet er wel naar uit dat de zon zo doorkomtquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier geen mist, blauwe lucht en een opkomende zon. Wel koud, een graad of 2.
Gister was het volle maan Mutske, een prachtig gezicht met die sluierbewolking ervoor.
Nogal... En toch, als ik nu op bed ga liggen val ik in slaapquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ook nog sterkte koffie ook Ja dan tikt dat wel aan
Zo moe ben je vervelend is dat.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:52 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nogal... En toch, als ik nu op bed ga liggen val ik in slaap
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |