Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
neinMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
urëp
wllkrglstvnmdklnkrsMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nee hoor, kijk eens goed: wllkrglstvnmdklnkrsquote:
willekeurige lijst van medeklinkers
Ik begrijp hier niks van.quote:Op woensdag 4 maart 2026 01:19 schreef mario390 het volgende:
ooä fok perst me moet legtaste drücken en wachten tot opent...hier om je mars te breken.![]()
![]()
![]()
zeigen hoor niet zuigenquote:Op woensdag 4 maart 2026 01:31 schreef EvilSkittle het volgende:
Beter ga je iemand anders zuigen, vriend!![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-03-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oh, nog niet gepost hier deze maand.
Goed voornemen dan maar: eens per maand?
Plas bolkje in dit geval![]()
Ohw, en ik bleef vooral hangen de afgelopen dagen bij de FOK! moet blijven-topics en aanverwante.
Tjee. Minee.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
ik ben met hem nuquote:Op woensdag 4 maart 2026 04:27 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Haha heb je van FF gehoord zeker?![]()
Ik ben je voorbij, dus ik ga iets anders doen.
Thanks for playing! Groetjes aan FF.
...hier om je mars te breken.![]()
op chatquote:Op woensdag 4 maart 2026 04:32 schreef EvilSkittle het volgende:
Dus jij bent nu in Nederland of is hij in Oostenrijk?![]()
Nee. Slaapbolk.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
![]()
gister nog wat cadeaus ingepakt, vanavond vast de eerste boodschappen halen..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kijk eens aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
we gaan echt flink uitpakken, heb iets van 8 cadeaus ofzo, helemaal zin in (meeste is voor haar hoekje)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kind snapt er nog niet veel van hoor. Zijn ze nog te klein voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik, is meer het idee dat we er lang op hebben gewacht dat we het groots gaan vieren. En het is leuk om later op terug te kijken, ook voor Jyske. Verjaardagen zullen centraal staan (was in mijn kinderjaren wel anders..) Het is eigenlijk een compensatie van een tekortkoming voor mij. Maar ook als ze 5 of 6 wordt pakken we uitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
![]()
![]()
Toch wel jammer dat een gesprekje op de vroege morgen niet echt meer kanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
TjaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Have funWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Doccie
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Moeras, hoe is het met je benen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2026 05:41 schreef Dotteke het volgende:
Kind snapt er nog niet veel van hoor. Zijn ze nog te klein voor![]()
![]()
DOT! Tactisch dit
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is toch zo, zo kleintje snapt er nog niet zo heel veel vanquote:
Ik weet nog goed dat ze vaak moe en vervelend zijn van al die drukte en zo
Geen idee wat er allemaaal gebeurdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vervelend is dat he, hielpen de koude lakens gisteren ook nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vrije dag vandaag Doccie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A zo dacht je bent zo blij die heeft vast een snipperdaggie of zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zijn de fijnste mensenquote:
Je hebt ook niets aan gesjagerijn zeg ik altijdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar blijf ik ver weg van.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt ook niets aan gesjagerijn zeg ik altijd![]()
Daar gaat het toch niet omquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch zo, zo kleintje snapt er nog niet zo heel veel van
Ik weet nog goed dat ze vaak moe en vervelend zijn van al die drukte en zo
Geen idee wat er allemaaal gebeurd![]()
Zo’n eerste verjaardag is ook gewoon bijzonder voor jonge ouders. En het is leuk om terug te kijken later, naar de foto’s.
Mijn dochter had helemaal geen last van drukte en zo destijds. Hangt van het kind af, en hoe je het regelt. Ik snap best dat hij iets van die verjaardag wil maken en ook de voorbereiding leuk doet. Is ook voorpret hè
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ook hoor, ben het zelden tot nooit.quote:
Wel eens dat ik een dag heb zo van bbrr maar dan ben ik meer in mijzelf gekeerd dan sjaggieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee kennelijk niet want werd ermee wakker weerquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend is dat he, hielpen de koude lakens gisteren ook nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
IK zeg toch niet dat dat niet mag, zeg alleen dat het kind er zelf nog weinig van snaptquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om![]()
Zo’n eerste verjaardag is ook gewoon bijzonder voor jonge ouders. En het is leuk om terug te kijken later, naar de foto’s.
Mijn dochter had helemaal geen last van drukte en zo destijds. Hangt van het kind af, en hoe je het regelt. Ik snap best dat hij iets van die verjaardag wil maken en ook de voorbereiding leuk doet. Is ook voorpret hèWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind dat altijd zo naar gevoel die zware benen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee kennelijk niet want werd ermee wakker weer
Hopelijk zakt het vandaag wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of day hebben we idd allemaal weleens.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ben het zelden tot nooit.
Wel eens dat ik een dag heb zo van bbrr maar dan ben ik meer in mijzelf gekeerd dan sjaggie![]()
![]()
![]()
Tis vooral een trekkend gevoel in een spier bij mijquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo naar gevoel die zware benen.
Hopelijk zakt het vandaag wegWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O dat is iets anders, misschien even naar de fysio als het aanhoudt?quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tis vooral een trekkend gevoel in een spier bij mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja toch, het hoort bij het leven. De kleine ongemakjes van het levenquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:26 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Of day hebben we idd allemaal weleens.
Ik ga maar eens de was doen![]()
Joe
O jij bent al van de vlotte vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij snapt hetquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om![]()
Mijn dochter had helemaal geen last van drukte en zo destijds. Hangt van het kind af, en hoe je het regelt. Ik snap best dat hij iets van die verjaardag wil maken en ook de voorbereiding leuk doet. Is ook voorpret hè
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
![]()
ALs dat zo doorgaat zitten we volgend jaar in de kou. Gas wordt onbetaalbaar
De gasprijs is als gevolg van het nieuws uit Qatar met bijna 50 procent gestegen. Eerder op de dag steeg de gasprijs al met meer dan een vijfde. Voor een megawattuur (MWh) betaalden handelaren iets voor 14.00 uur ruim 47 euro. Deze prijs kan snel schommelen.
https://www.nu.nl/economi(...)s-stijgt-verder.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallo GGquote:
Beetje geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel. Ik heb geen wekker gezet, vanzelf wakker worden is allen maar beter.quote:
Jij?Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
O beter,quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb geen wekker gezet, vanzelf wakker worden is allen maar beter.
Jij?
IK was om 00.03 al weer wakker, kon daarna moeilijk weer in slaap vallen
Toch in slaap gevallen tot iets voor 3 uur en weer gedommeld tot 4.30 en toen er maar uit gegaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pffffquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O beter,
IK was om 00.03 al weer wakker, kon daarna moeilijk weer in slaap vallen
Toch in slaap gevallen tot iets voor 3 uur en weer gedommeld tot 4.30 en toen er maar uit gegaan
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ach ja, gelukkig heb ik dat niet iedere dag dat ik al rond de klok van 0000 wakker wordtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Vinoweer lekker thuis en in je eigen bed geslapen?
O nou ja is ook een beetje thuis nu toch?quote:
Gaan jullie het nog opnieuw inrichten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
MT6
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Weer druk vandaag?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo. En weer ingelogd op de werklaptop.
Maar eerst....
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het goed is niet. Maar dat weet je nooit met dit werk.quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
A zo meende dat je gisteren zei een drukke dag te hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als het goed is niet. Maar dat weet je nooit met dit werk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat klopt, gister wel, en morgen wordt het ook druk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo meende dat je gisteren zei een drukke dag te hebbenGeduld
(zelfst. naamw.)
Goedemorgenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo. En weer ingelogd op de werklaptop.
Maar eerst....
[ afbeelding ]![]()
Geen nummer 1 meer![]()
![]()
Morgen kantoordagje?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat klopt, gister wel, en morgen wordt het ook druk.
Ben je als je thuis werkt niet eerder geneigd af geleid te worden van je werk dan als je op kantoor zit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd om de grondboor uit de schuur te halen dus.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:47 schreef Dotteke het volgende:
ALs dat zo doorgaat zitten we volgend jaar in de kou. Gas wordt onbetaalbaar
De gasprijs is als gevolg van het nieuws uit Qatar met bijna 50 procent gestegen. Eerder op de dag steeg de gasprijs al met meer dan een vijfde. Voor een megawattuur (MWh) betaalden handelaren iets voor 14.00 uur ruim 47 euro. Deze prijs kan snel schommelen.
https://www.nu.nl/economi(...)s-stijgt-verder.html![]()
Wrappiequote:Op woensdag 4 maart 2026 07:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Tijd om de grondboor uit de schuur te halen dus.
Morgen werk ik thuis. En ja, als ik huis werk gaat bolken, pardon even wat anders doen inderdaad een stuk makkelijker en sneller. Op het werk gaat dat helemaal niet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen kantoordagje?
Ben je als je thuis werkt niet eerder geneigd af geleid te worden van je werk dan als je op kantoor zit?Geduld
(zelfst. naamw.)
Hey Wrappiequote:Op woensdag 4 maart 2026 07:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Tijd om de grondboor uit de schuur te halen dus.
Het is straks echt niet meer te betalen als dat zo doorgaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een geluk dan toch dat je lekker thuis kan weken, ehhu bolkenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen werk ik thuis. En ja, als ik huis werk gaat bolken, pardon even wat anders doen inderdaad een stuk makkelijker en sneller. Op het werk gaat dat helemaal niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, werken...quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een geluk dan toch dat je lekker thuis kan weken, ehhu bolken
Soms moet je even een korte pauze nemen, even bolken wat anders doen. Je kunt niet 8 uur achter elkaar druk bezig zijn.Geduld
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen werk ik thuis. En ja, als ik huis werk gaat bolken, pardon even wat anders doen inderdaad een stuk makkelijker en sneller. Op het werk gaat dat helemaal niet.
Tussen door een bakkie koffiebolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had je gisteren bericht over mijn zoon meegekregen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* Dotteke pakt snel de koffiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op je werklaptopquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie! Lekker mijn eerste bakkie, en het nieuws lezen
[ afbeelding ]
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-03-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:29 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-03-2026 07:30
[ afbeelding ]* gebrokenglas verslikt zich in de koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?
Niet meer op 1....
Geduld
(zelfst. naamw.)
Oprechte vraag he. Kunnen ze op je werk zien dat je ingelogd bent op je werk?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jazeker kunnen ze dat.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oprechte vraag he. Kunnen ze op je werk zien dat je ingelogd bent op je werk?Geduld
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Wat?En ik ben er minder en kom niet zo vroeg als ik wakker ben
Was er gisteren avond en overdag ook een stuk minder als andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus in principe zou iemand die thuiswerkt hem aan kunnen zetten en niets doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar hè hoe wat hoe dan wanneer eehhhquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]En ik ben er minder en kom niet zo vroeg als ik wakker ben
Was er gisteren avond en overdag ook een stuk minder als anders
* gebrokenglas komt niet eens uit zijn woordenGeduld
(zelfst. naamw.)
Ik stond vanmorgen geloof ik 3de of 4dequote:Op woensdag 4 maart 2026 07:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar hè hoe wat hoe dan wanneer eehhh
* gebrokenglas komt niet eens uit zijn woorden
Ik let er nooit op of ik iets pak zie het vanzelf altijd welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat kanquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus in principe zou iemand die thuiswerkt hem aan kunnen zetten en niets doen
Je hebt natuurlijk Teams met die status.
Maar ik heb ook al meegemaakt dat mensen Teams uitzetten (en dan is je status 'offline') om zo geconcentreerd te kunnen werken. Of ze dat dan echt doen weet je weer niet.Geduld
(zelfst. naamw.)
Nee, ik vermoed maar zo dat er wel misbruik van gemaakt zal worden door deze of gene of nietquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan
Je hebt natuurlijk Teams met die status.
Maar ik heb ook al meegemaakt dat mensen Teams uitzetten (en dan is je status 'offline') om zo geconcentreerd te kunnen werken. Of ze dat dan echt doen weet je weer niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat zal best wel. Daar doe je niets tegen. Je kunt het alleen afmeten of iemand veel werk verzet of niet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed maar zo dat er wel misbruik van gemaakt zal worden door deze of gene of nietGeduld
(zelfst. naamw.)
En dat vind jij verrassendquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Wat?
Niet meer op 1....![]()
![]()
![]()
O dat is wel heel veel, alhoewel, ik kan dat ook wel maar dat is Decafquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:38 schreef Wrapster het volgende:
5 bakken koffie in anderhalf uur was toch niet zo'n goed idee...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mokken koffie? Of gewoon beschaafde kopjes zoals in een restaurant?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:38 schreef Wrapster het volgende:
5 bakken koffie in anderhalf uur was toch niet zo'n goed idee...Geduld
(zelfst. naamw.)
Lekker poepen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:38 schreef Wrapster het volgende:
5 bakken koffie in anderhalf uur was toch niet zo'n goed idee...![]()
Ik had gehoopt nog even op 1 te staan. Maarja. Ik bolk alleen als het zo even uit komt, ik blijf er niet speciaal voor op ofzo.quote:
bolkGeduld
(zelfst. naamw.)
Ja dat is natuurlijk wel te zien of iemand iets gedaan heeft of nietquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat zal best wel. Daar doe je niets tegen. Je kunt het alleen afmeten of iemand veel werk verzet of niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorryquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had gehoopt nog even op 1 te staan. Maarja. Ik bolk alleen als het zo even uit komt, ik blijf er niet speciaal voor op ofzo.
bolk![]()
Ik wilde mij net even terug trekken maar bepaalde posten zorgen juist dat ik blijfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Decaf was waarschijnlijk geen probleem geweest, dit komt uit een volautomaat en is een sterke koffie... Maar even paar uur geen koffie.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel heel veel, alhoewel, ik kan dat ook wel maar dat is DecafMokken uiteraard.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mokken koffie? Of gewoon beschaafde kopjes zoals in een restaurant?![]()
Nee groot gelijk. Slapen is belangrijkquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had gehoopt nog even op 1 te staan. Maarja. Ik bolk alleen als het zo even uit komt, ik blijf er niet speciaal voor op ofzo.
bolk![]()
![]()
Ja dat is wel te zien. We bespreken elke ochtend een bord met taken. We zien van iedereen wat zij of hij te doen heeft en wat de voortgang is.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk wel te zien of iemand iets gedaan heeft of nietGeduld
(zelfst. naamw.)
O ook nog sterkte koffie ook Ja dan tikt dat wel aanquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:42 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Decaf was waarschijnlijk geen probleem geweest, dit komt uit een volautomaat en is een sterke koffie... Maar even paar uur geen koffie.
[..]
Mokken uiteraard.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Blubskequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hoopt natuurlijk heerlijke koffie van mij te krijgen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik wilde mij net even terug trekken maar bepaalde posten zorgen juist dat ik blijf![]()
Even inschenken.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Nou nee dat was het niet. Maar even goed bedankt voor de koffiequote:Op woensdag 4 maart 2026 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hoopt natuurlijk heerlijke koffie van mij te krijgen?![]()
Even inschenken.
[ afbeelding ]
maily
Plusjes doen me goed, geeft een beter gevoel dan eerder vanochtend
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hier probeert het zonnetje er door te komenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog vroeg
Ik ga weer slapen denk ikWerewolf
Hier geen mist, blauwe lucht en een opkomende zon. Wel koud, een graad of 2.
Gister was het volle maan Mutske, een prachtig gezicht met die sluierbewolking ervoor.Geduld
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
maily
Plusjes doen me goed, geeft een beter gevoel dan eerder vanochtend![]()
zo heerlijk, die voorpret
![]()
![]()
pppffff ik zeg alleen dat een kindje van 1 jaar het allemaal nog niet snaptquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
maily
Plusjes doen me goed, geeft een beter gevoel dan eerder vanochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:48 schreef maily het volgende:
[..]
nee helaas.
gelukkig hebben we nog printscreen
[ afbeelding ]
@:gebrokenglas![]()
Greysbones gaat ook lekker overdag trouwens![]()
![]()
Zo lekker dat je dat nog kan, ik zou er heel wat voor overhebben om dat ook te kunnenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nog vroeg
Ik ga weer slapen denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oja ik heb zelf ook screenshots gemaakt... Toch even dit unieke moment vastleggen (waar je vervolgens nooit meer naar terugkijkt.)quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:48 schreef maily het volgende:
[..]
nee helaas.
gelukkig hebben we nog printscreen
[ afbeelding ]
@:gebrokenglas
Geduld
(zelfst. naamw.)
O ik zie het, 3 graden bbrrr maar het ziet er voor de komenden dagen goed uitquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ging net vuilniszak weggooien. Het is koud buitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik niet, heb nergens een printscreen van gemaaktquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja ik heb zelf ook screenshots gemaakt... Toch even dit unieke moment vastleggen (waar je vervolgens nooit meer naar terugkijkt.)
Kijk ook nooit terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi hoi, is de kleine vandaag jarig?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
maily
Plusjes doen me goed, geeft een beter gevoel dan eerder vanochtend![]()
Nee zaterdagquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hoi hoi, is de kleine vandaag jarig?![]()
Hier geen strak blauwe lucht, maar het ziet er wel naar uit dat de zon zo doorkomtquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier geen mist, blauwe lucht en een opkomende zon. Wel koud, een graad of 2.
Gister was het volle maan Mutske, een prachtig gezicht met die sluierbewolking ervoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nogal... En toch, als ik nu op bed ga liggen val ik in slaapquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ook nog sterkte koffie ook Ja dan tikt dat wel aan![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zo moe ben je vervelend is dat.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:52 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nogal... En toch, als ik nu op bed ga liggen val ik in slaap
Gaat het al iets beter met je burnout?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:morguh
Ouwe koffie van onder de knop
Op de andere dagen (vrijdag om de 14 dagen) is het opstaan om te gaan werkenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo lekker dat je dat nog kan, ik zou er heel wat voor overhebben om dat ook te kunnen
Dus idd welkom
Werewolf
Je zegt het zelfquote:
Groot gelijk mutske, als je het kan gewoon lekker doen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Op de andere dagen (vrijdag om de 14 dagen) is het opstaan om te gaan werken
Dus idd welkom
[ afbeelding ]
Hoevaak gemiddeld ga jij overdag als het kan slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee, hangt af hoe ik snachts geslapen hebquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk mutske, als je het kan gewoon lekker doen.
Hoevaak gemiddeld ga jij overdag als het kan slapen?Werewolf
Gaat dat wel beter nu met je nieuwe matras ?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen idee, hangt af hoe ik snachts geslapen hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat redelijk. Ga nu twee dagen in de week een paar uur naar kantoor en om de twee week naar de psycholoog, bevalt tot nu toe prima.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo moe ben je vervelend is dat.
Gaat het al iets beter met je burnout?![]()
Yep die is heiligquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat dat wel beter nu met je nieuwe matras ?Werewolf
Fijn dat voor je werktquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:00 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaat redelijk. Ga nu twee dagen in de week een paar uur naar kantoor en om de twee week naar de psycholoog, bevalt tot nu toe prima.
Ik hoop dat ze te slaperig nog is om het te lezenquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze het niet gelezen.
FIjn hoor, een goed matras is wel belangrijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ziet er uit of je een leuk huis hebt Wrappiequote:Op woensdag 4 maart 2026 08:02 schreef Wrapster het volgende:
Wordt weer een mooie dag zo te zien, zonnetje komt alweer mooi door
Gelukkig.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:00 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaat redelijk. Ga nu twee dagen in de week een paar uur naar kantoor en om de twee week naar de psycholoog, bevalt tot nu toe prima.![]()
En hopelijk bepaal je zelf het tempo en niet de bedrijfsarts.Geduld
(zelfst. naamw.)
En anders pak ik de koffie gewoon weer terug. Het is graag of niet....quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze te slaperig nog is om het te lezen
Geduld
(zelfst. naamw.)
En zo is hetquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En anders pak ik de koffie gewoon weer terug. Het is graag of niet....Groot gelijk, volgens mij laat ze hem ook koud worden
Is leuk inderdaad, heel blij met mijn huis en de plek waar het staatquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er uit of je een leuk huis hebt Wrappie![]()
![]()
Dat bepaal ik zelf, de bedrijfsarts is juist degene die me af heeft geraden nog meer dan dit te gaan doen. Als het aan mij lag was ik namelijk alweer voor de helft aan het werk maar dat wil hij nog niet ivm kans op eventuele terugval.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
En hopelijk bepaal je zelf het tempo en niet de bedrijfsarts.![]()
ALtijd fijn als men blij is met zijn huis.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Is leuk inderdaad, heel blij met mijn huis en de plek waar het staatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuke gadgetsquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:02 schreef Wrapster het volgende:
Wordt weer een mooie dag zo te zien, zonnetje komt alweer mooi door
[ afbeelding ]![]()
![]()
Verstandig van hem. Soms wil men ook te snel en dan val je weer een paar treden terugquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf, de bedrijfsarts is juist degene die me af heeft geraden nog meer dan dit te gaan doen. Als het aan mij lag was ik namelijk alweer voor de helft aan het werk maar dat wil hij nog niet ivm kans op eventuele terugval.
Het is vaak 1 tree verder doe je te veel zak je er weer 2 of meer terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik gooi de koffie wel weg dan. Zonde.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is hetGroot gelijk, volgens mij laat ze hem ook koud worden
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ja is ook jammer maar misschien lust ze hem ook wel koudquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik gooi de koffie wel weg dan. Zonde.
Er is ook ijs koffie neem aan dat men die ook koud drinktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien gaat het om de negatieve lading ervan. Dat iemand ergens voorpret van heeft en dat zo de kop wordt ingedrukt. Dan ben ik blij te zien dat anderen wel meeleven in die voorpret. En dat laat ik dan net als die voorpret graag zien. Wil je dat niet zien is er de negeerknop toch?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
pppffff ik zeg alleen dat een kindje van 1 jaar het allemaal nog niet snaptTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik doe altijd met je mee, een keer zeg ik dat een kindje van 1 het niet snapt en je maakt er drama vanquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Misschien gaat het om de negatieve lading ervan. Dat iemand ergens voorpret van heeft en dat zo de kop wordt ingedrukt. Dan ben ik blij te zien dat anderen wel meeleven in die voorpret. En dat laat ik dan net als die voorpret graag zien. Wil je dat niet zien is er de negeerknop toch?
Ook voor jou is er een negeer knop
Dat is zeker waar, dan is hij wel het lekkerstquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps daar heb je wel wat te ruimen, maar aan de andere kant als je dat prettig vind zo is het toch ook okequote:Op woensdag 4 maart 2026 08:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dankje![]()
Al ga ik binnenkort wel eea opruimen, mijn werkplek is nogal rommelig op het moment...
Ik heb bij mijn oma vroeger wel eens de geur van koffie geroken die opgewarmd werd in een pannetje en dan stond te koken. Was niet bepaald lekker die geurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga de vitrines en kasten helemaal leeghalen, stof verwijderen en alles weer netjes op een andere manier wegzetten. En natuurlijk meuk weggooien wat in de loop der tijd verzameld is. Ik had het altijd vrij goed op orde maar sinds de burnout geen zin meer in gehad het bij te houden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps daar heb je wel wat te ruimen, maar aan de andere kant als je dat prettig vind zo is het toch ook oke![]()
Maar dat is ook logisch dat je dan je hoofd er niet naar staan hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:34 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ga de vitrines en kasten helemaal leeghalen, stof verwijderen en alles weer netjes op een andere manier wegzetten. En natuurlijk meuk weggooien wat in de loop der tijd verzameld is. Ik had het altijd vrij goed op orde maar sinds de burnout geen zin meer in gehad het bij te houden.
Je bete rvoelen is nu ook de hoofdzaak![]()
Voordeel van rommel is dat het wel blijft liggen tot je het opruimt, geen haast voor toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op de verjaardag jyske vier ik een feestjequote:Op woensdag 4 maart 2026 08:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Misschien gaat het om de negatieve lading ervan. Dat iemand ergens voorpret van heeft en dat zo de kop wordt ingedrukt. Dan ben ik blij te zien dat anderen wel meeleven in die voorpret. En dat laat ik dan net als die voorpret graag zien. Wil je dat niet zien is er de negeerknop toch?
Ik heb dan outsiders in ahoy![]()
![]()
![]()
Big PartyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt snel koffie zwart in voor DJMO
Ik had m nog onder de knop
[ afbeelding ]Je zegt het notabene zelfquote:
Hij is niet zo slim om dat door te hebbenquote:![]()
Lekker naar je kids vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, vanmiddag naar Rotterdamquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is niet zo slim om dat door te hebben![]()
Lekker naar je kids vandaag?Ik heb er één en ik ben er trots op
Klopt, maar zo nu en dan erger ik me er wel aan. Met name als de zon er dan op schijnt en al het stof nog beter zichtbaar is... Misschien vanmiddag maar eens tijd aan gaan besteden, denk dat het wel een goed moment isquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat is ook logisch dat je dan je hoofd er niet naar staan hebt.
Je bete rvoelen is nu ook de hoofdzaak![]()
Voordeel van rommel is dat het wel blijft liggen tot je het opruimt, geen haast voor toch?![]()
![]()
quote:geniet er lekker van, het is ook nog eens mooi weer erbij.
Beetje voor beetje kan ook. Vaak is het zo als de zon schijnt mensen ook meer zin hebben in dingen doenquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:41 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt, maar zo nu en dan erger ik me er wel aan. Met name als de zon er dan op schijnt en al het stof nog beter zichtbaar is... Misschien vanmiddag maar eens tijd aan gaan besteden, denk dat het wel een goed moment isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@greysbones hier is de donatie bolk
quote:
Ze maakte elders een foutje ipv donatie balk zei ze donatie bolkquote:
Hey Stevenquote:Werkse
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: