SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Staat je dating app ingesteld op alleen vrouwen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik word op eens een banger van het ESF in 2017 voorgeschoteld op Youtube.
Goed nummer.
Hoi!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:38 schreef Flory- het volgende:
Pfff ben weer enigszins bijgelezen![]()
[ afbeelding ]
Grappigquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:49 schreef Flory- het volgende:
Wat @:Lenny77 opperde is misschien zo slecht nog niet.
Meer belgjes hier heen halen
Moeten we straks ook nog cursus Belgisch gaan leren?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:49 schreef Flory- het volgende:
Wat @:Lenny77 opperde is misschien zo slecht nog niet.
Meer belgjes hier heen halen
Er zijn al twee? Vlaamse Mods dus laat maar komenquote:
Ja, hengel ze maar binnenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Er zijn al twee? Vlaamse Mods dus laat maar komen![]()
Jij hebt er ook gewoond toch?
Nee joh, Vlaams is een prettig taaltjequote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moeten we straks ook nog cursus Belgisch gaan leren?
Hmmm ik ga een spoedcursus Vlaams aanvragen voor het te laat is het dit forum is overgenomen door de Belgenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee joh, Vlaams is een prettig taaltje
Heb al een keer rond gegoogeld maar veel aan discussie/babbelquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, hengel ze maar binnen
Ja, een jaartje of 5
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmm ik ga een spoedcursus Vlaams aanvragen voor het te laat is het dit forum is overgenomen door de Belgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |