Volgens mij is ze niet bang voor mij hoorquote:
Ben je zo ziek?quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm sushi heb ik niet echt trek in vandaag
Nou, nou, nou.quote:
Place your bets.quote:
Ik zet mijn sjekels in op de sushislang!quote:
En heb hier de laatste dagen ook weer zeemeeuwenquote:
Dan maar gewoon je vitamientjes eten en rustig aan doenquote:
dankjequote:Op woensdag 4 maart 2026 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zet mijn sjekels in op de sushislang!
Jij durft.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zet mijn sjekels in op de sushislang!
Dat is positief, betekent dat je lijf er mee bezig isquote:
Die zie ik hier niet zo vaak. De ganzeninvasie is wel alweer aanwezig.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heb hier de laatste dagen ook weer zeemeeuwen
Nare kutbeesten zijn hetquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ooit aangevallen door een kauw
Terwijl jij toch een stukje dichter bij de kust zitquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zie ik hier niet zo vaak. De ganzeninvasie is wel alweer aanwezig.
Nee, hij was zo laf om me van achter aan te vallen en weg te vliegenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nare kutbeesten zijn hetHeb je hem toen wel een paar tikken op zijn snavel gegeven?
Ganzen komen hier altijd in de wijk voor nageslacht. Blijkbaar is de omgeving hier wat ze nodig hebben om babygansjes op te voeden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl jij toch een stukje dichter bij de kust zitGanzeninvasie was hier vorige maand met helle akkers vol met ganzen, lijken nu grotendeels weg te zijn
en het eindeloze niezen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is positief, betekent dat je lijf er mee bezig is
Bontkraagkauwquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, hij was zo laf om me van achter aan te vallen en weg te vliegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |