Ik heb vrijdag nog een berichtje van Vattenfal gehad dat de prijzen omlaag gingenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het in 2024 op 1,31 vastgezet. Oplichters
Chips, chocolade, kip kerriequote:Op woensdag 4 maart 2026 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is iets waar je wel echt vaak trek in hebt?
Ik vond dit ook heel laag hoor. Maandag zag ik overal 1,32 langskomen en dat betaal ik nu ook variabel.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegelijk?quote:
Ik heb bij Vattenfall nog tot oktober ¤ 1,218059 / m³ , hopelijk is tegen die tijd al dat gedoe in de zandbak klaarquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag nog een berichtje van Vattenfal gehad dat de prijzen omlaag gingenMaar als ik hem daar vast wilde zetten zou ik iets van 1,52 betalen, meer dan met dat prijsplafond een paar jaar terug.
Ik ben soms wat raar, maar niet compleet gestoordquote:
Ik schrok alquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben soms wat raar, maar niet compleet gestoord
Die van mij staat vast op 1,26. Grootste deel van die prijs bestaat overigens uit belastingen...quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja watquote:
Wat loop je nou te haten miepquote:
Mijn contract loopt eind juni af. Wordt krap aan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb bij Vattenfall nog tot oktober ¤ 1,218059 / m³ , hopelijk is tegen die tijd al dat gedoe in de zandbak klaar
Ze kan het niet waarderen.quote:
Even Donnie bellen en vragen of die wil opschietenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn contract loopt eind juni af. Wordt krap aan.
Spetters op de lens.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:41 schreef Ama het volgende:
Dat je zo hard niest dat je sterretjes ziet.
Kom vechten dan, sushislangquote:
Jij nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |