ja zijn ze ook, erg sierlijkquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind het mooi, zulke vogels.
Ik moet het met mussen en vinkjes doen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:04 schreef bitterbal het volgende:
je ziet ook welles zo'n kudde van die witte ibissen rondvliegen. das ook vet om te zien
lopen ook regelmatig hier in de tuin
en dikke duivenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet het met mussen en vinkjes doen.
Wij zullen wel helpenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moeten we straks ook nog cursus Belgisch gaan leren?
Lennykequote:
Stom dat dat nog kan. Gunstig voor jouquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Nog even in alle paniek m'n energiecontract vastgezet
quote:
Ik had eergister gekeken en toen had ik nog zat keus, maar ik heb er geen verstand van en wilde even m'n vader om advies vragen en er goed voor gaan zitten. Gister begon de paniekzaaierij en was het aanbod veel minder en m'n eigen aanbieder was vrij duur. Nu naar Eneco, heb vanmorgen het contract met de afgesloten tarieven gekregen met 1.20 voor gas dus ben benieuwd of ik nog een belletje krijg dat er toch iets mis is gegaan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stom dat dat nog kan. Gunstig voor jou
En hoerige kutkauwenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet het met mussen en vinkjes doen.
Ja verstandig hoor. Het gaat niet beter worden voorlopig.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Nee laatste 2 weken iets te vaak gegeten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:19 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie ook zo'n trek in patat ?
Neuh, heb ik sowieso niet zo vaak trek inquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:19 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie ook zo'n trek in patat ?
Jij bent echt raaaaaar.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, heb ik sowieso niet zo vaak trek in
wat is iets waar je wel echt vaak trek in hebt?quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, heb ik sowieso niet zo vaak trek in
Begin dit jaar ook gedaan voor het geval Trump weer wat zou verzinnen wat onrust kon opleveren... en zo geschieddequote:Op woensdag 4 maart 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het in 2024 op 1,31 vastgezet. Oplichtersquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eergister gekeken en toen had ik nog zat keus, maar ik heb er geen verstand van en wilde even m'n vader om advies vragen en er goed voor gaan zitten. Gister begon de paniekzaaierij en was het aanbod veel minder en m'n eigen aanbieder was vrij duur. Nu naar Eneco, heb vanmorgen het contract met de afgesloten tarieven gekregen met 1.20 voor gas dus ben benieuwd of ik nog een belletje krijg dat er toch iets mis is gegaan.
PTSS van een paar jaar geleden toen ik 3,75 per kuub betaalde.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja verstandig hoor. Het gaat niet beter worden voorlopig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |