Jouw fouten natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Kan gegevens niet verwerken. Verbeter de fouten"
Welke fouten dan?
Maar ik wil alleen maar iets uploaden.quote:
Slaapkamer deur openen. Maar inderdaad. Iedere ruimte moet er wel eentje.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:41 schreef bitterbal het volgende:
moet hier eigenlijk in de woonkamer ookeen airco hebben
ja die staat natuurlijk openquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slaapkamer deur openen. Maar inderdaad. Iedere ruimte moet er wel eentje.
Behalve misschien het toilet.
Ja, ik heb ze gezegd dat ze jou niet zo erg moeten pesten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou. Het is gelukt door ze in delen up te loaden.
Vlaggendrongo?quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:46 schreef bitterbal het volgende:
ik had hier zo'n vogeltje met die rare staardingen die wat wilde stelen
[ afbeelding ]
Toilet lijkt me ook belangrijk voor Bal eigenlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slaapkamer deur openen. Maar inderdaad. Iedere ruimte moet er wel eentje.
Behalve misschien het toilet.
Wat wilde die jatten danquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:46 schreef bitterbal het volgende:
ik had hier zo'n vogeltje met die rare staardingen die wat wilde stelen
[ afbeelding ]
Ik denk dat de officiële naam "vogeltje met die rare staartdingen" is, maar dan in het Latijn.quote:
dat denk ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de officiële naam "vogeltje met die rare staartdingen" is, maar dan in het Latijn.
Ja wie hangt er dan ook schelpjes opquote:
In het Nederlands wel. Als ik mijn zoekfunctie moet geloven, is het de Greater Racket-Tailed Drongo. Op basis van deze site: https://www.treehugger.co(...)ail-feathers-4864218quote:
hmm zou kunnen ja. je ziet ze hier regelmatigquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het Nederlands wel. Als ik mijn zoekfunctie moet geloven, is het de Greater Racket-Tailed Drongo. Op basis van deze site: https://www.treehugger.co(...)ail-feathers-4864218
Oh gewoon een andere rare vogel dusquote:
Vind het mooi, zulke vogels.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm zou kunnen ja. je ziet ze hier regelmatig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |