Misschien als het een hele leuke man wasquote:
Dat geloof ik graag, eerst maar eens van die vervelende pijn af komenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik weet het, dat is nog wel het meest kutte eraan
Maar ik zal er meer van genieten zodra ik het kan.
Volgens mij heb ik gemist wat er gebeurd isquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:40 schreef CherryLips het volgende:
Maarrr ben nu drie weken thuis en kan me wel wegduwen van m'n bureau als ik op de bureaustoel zit. En ik krijg de gordijnen weer dicht met rechts, kan het bed openslaan soort van, kan weer pannen van het achterste kookpitje pakken en ook de waterkoker kan ik oppakken met rechts. Kan stofzuigen en heb ook weer onkruid geplukt op het balkon. En ik kwam gister weer wat beter uit de bioscoopstoel.
Maar de kliko klemde van de week dus die klep moest ik openduwen en toen schoot hij ineens los. Dat voelde ik nog wel
Dan ook niet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het een leuke vent was?
ik denk nog steeds de naweeën van nachtelijk uilen kijken?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gemist wat er gebeurd is
Kutbeesten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk nog steeds de naweeën van nachtelijk uilen kijken?
Ja. Pijnstillers werken redelijk maar de nachtrust is zo slechtquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, eerst maar eens van die vervelende pijn af komen
Al besproken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien als het een hele leuke man was
O dat is echt kut, jemigquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schouder gebroken. Die is nu allang genezen maar de spieren hebben ook een klap gehad. Straks als het goed is de laatste afspraak in het ziekenhuis.
Alsof ik verder lees voor ik reageerquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Pijnstillers werken redelijk maar de nachtrust is zo slecht
[..]
Al besproken.
Ja in de nacht is het erger hequote:Op woensdag 4 maart 2026 08:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Pijnstillers werken redelijk maar de nachtrust is zo slecht
[..]
Al besproken.
Enorm. Het is niet zo erg als kiespijn hebben, dat is een ding wat zeker is.quote:
Uilen zijn machtig mooi en interessant.quote:
Oeh.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uilen zijn machtig mooi en interessant.
Deze smaad accepteer ik niet.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enorm. Het is niet zo erg als kiespijn hebben, dat is een ding wat zeker is.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |