Hier hebben ze op het industrieterrein een plek als broedhaven. De weg en fietspad die daar langslopen zijn tegen de zomer een grote ganzenkak plaatquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ganzen komen hier altijd in de wijk voor nageslacht. Blijkbaar is de omgeving hier wat ze nodig hebben om babygansjes op te voeden.
Ookquote:
Ik was een keer voor het eerst in een wijk aan het bezorgen en ik moest de Gebroeders Gansstraat hebben. Op eens zag ik een paar Ganzen lopen, keek naar een straatnaambordje en zag de juiste straat.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was een keer voor het eerst in een wijk aan het bezorgen en ik moest de Gebroeders Gansstraat hebben. Op eens zag ik een paar Ganzen lopen, keek naar een straatnaambordje en zag de juiste straat.
Daar heb je je antwoord alquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is het zo ziek warm in het ziekenhuis.
Ja er is zo veel mogelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Mogelijk 3 euro per liter genot.
Geef hier die Opel
Waarom zou je een atoombom op Leiden gooien als Amsterdam om de hoek is?quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja er is zo veel mogelijk.
"Mogelijk atoombom op Leiden."
There, I said it. Word je al bang?
jij bent echt zo scherp als een inktvis hequote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou je een atoombom op Leiden gooien als Amsterdam om de hoek is?
Mooi, ook gelijk Hezbollah uitroeienquote:Israël is begonnen aan een grootschalige aanval op Teheran, meldt de strijdmacht van dat land op X. Het gaat volgens Israël om de tiende aanvalsgolf. Het land zegt die mededeling snel nader toe te lichten.
Eerder meldde het land inmiddels meer dan 250 Hezbollah-doelen te hebben aangevallen sinds de Libanese beweging zich maandag mengde in de Israëlisch-Amerikaanse strijd tegen Iran. Honderd daarvan zouden dinsdag zijn uitgevoerd.
Lol dit dacht ik ook toen ik de zin las maar jouw reactie nog niet.quote:
Blij dat ik altijd alles op de fiets doe. Soms wat minder leuk maar ik weet niet beter dus voor mij nooit zo'n probleem.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Mogelijk 3 euro per liter genot.
Geef hier die Opel
Kwestie van de juiste mensen bang makenquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:32 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zou je een atoombom op Leiden gooien als Amsterdam om de hoek is?
Dan heb je lekker stralingsziekte ipv dat je in 1 keer verdampt, weet niet wat beter isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |