SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Staat je dating app ingesteld op alleen vrouwen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik word op eens een banger van het ESF in 2017 voorgeschoteld op Youtube.
Goed nummer.
Hoi!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:38 schreef Flory- het volgende:
Pfff ben weer enigszins bijgelezen![]()
[ afbeelding ]
Grappigquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:49 schreef Flory- het volgende:
Wat @:Lenny77 opperde is misschien zo slecht nog niet.
Meer belgjes hier heen halen
Moeten we straks ook nog cursus Belgisch gaan leren?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:49 schreef Flory- het volgende:
Wat @:Lenny77 opperde is misschien zo slecht nog niet.
Meer belgjes hier heen halen
Er zijn al twee? Vlaamse Mods dus laat maar komenquote:
Ja, hengel ze maar binnenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Er zijn al twee? Vlaamse Mods dus laat maar komen![]()
Jij hebt er ook gewoond toch?
Nee joh, Vlaams is een prettig taaltjequote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moeten we straks ook nog cursus Belgisch gaan leren?
Hmmm ik ga een spoedcursus Vlaams aanvragen voor het te laat is het dit forum is overgenomen door de Belgenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee joh, Vlaams is een prettig taaltje
Heb al een keer rond gegoogeld maar veel aan discussie/babbelquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, hengel ze maar binnen
Ja, een jaartje of 5
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmm ik ga een spoedcursus Vlaams aanvragen voor het te laat is het dit forum is overgenomen door de Belgen
Moeten we daar wat aan doenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:56 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb al een keer rond gegoogeld maar veel aan discussie/babbelmogelijkheden vind ik hier niet.
ZO warm daar?quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:37 schreef bitterbal het volgende:
ik blijf nog een dagje in de airco thuis
Ik moest een extra keer kijken voordat ik zag wat het wel wasquote:
O dat is minder. Beterschap.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar denk dat ik een beetje koorts heb. heb het de hele tijd zo warm
Ik ook heb een paar keer gedacht deze verwijder ik want geslachtsdelen mag nietquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest een extra keer kijken voordat ik zag wat het wel was
Morguhquote:
Ja, ik had ook al. Waarom mag zo'n foto zo blijven staan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook heb een paar keer gedacht deze verwijder ik want geslachtsdelen mag niet
Nog een keer kijken nog een keer kijken en toen zag ik wat het was lol
Vervelend hoor, herken dat wel, geen idee waar dat aan ligtquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laatste tijd word ik iedere nacht ergens tussen vier en vijf wakker. Vannacht was het 4:41. En geen idee waarom.
MOrguh DaMartquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:50 schreef DaMart het volgende:
Waar gaat buurman Koen naartoe dan?.
Tevens goedemorgen.
O dat is raar, geen idee waar dat aan kan liggen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:56 schreef bitterbal het volgende:
Mijn telefoon doet sinds een paar dagen iets super raars. Als ik een video call krijg en ik neem op is het geluid super zacht. En als ik dan terug bel is het geluid weer normaal.
Morguh Stigquote:
Nee, ik weet er alles van.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:56 schreef bitterbal het volgende:
Mijn telefoon doet sinds een paar dagen iets super raars. Als ik een video call krijg en ik neem op is het geluid super zacht. En als ik dan terug bel is het geluid weer normaal.
Heb je weer een leuke man om te videobellen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:56 schreef bitterbal het volgende:
Deze en volgende week in totaal 3 afspraken. Kan 6+ weken duren. Baal er wel van maar ik hoop dat het snel voorbij is.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik weet er alles van.![]()
Wat zei de fysio
Ja uitkijken dat je het niet belast verderquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze en volgende week in totaal 3 afspraken. Kan 6+ weken duren. Baal er wel van maar ik hoop dat het snel voorbij is.
Nog tot het einde van de maand en dan doet Danny het licht uit en gaat op een welverdiende vakantie van alle donatiesquote:
Hoop het ook. Wil snel weer kunnen toeren. Maar zal wel even duren vrees ikquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja uitkijken dat je het niet belast verder
Hoop dat die behandelingen je goed doen en je snel van die pijn af bent
O je mag niet?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoop het ook. Wil snel weer kunnen toeren. Maar zal wel even duren vrees ik
Advies is om het niet te doen. Hij zei wel dat hij het begreep als ik wel ging toeren. Maar omdat ik het genezingsproces niet in de weg wil zitten laat ik hem staan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je mag niet?![]()
![]()
Ik kon toen niet eens op internet mijn mobiel en laptop hebben veel rust gehad toen er bij mij een zenuw klem zat in mijn schouder
Bij mij kwam het door het haken, puzzelen en breien
Daarna heb ik dat weer opgepakt en begon het weer
Dus die hobbys ook maar aan de kant gezet
We duimen!quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef CherryLips het volgende:
Van het weekend eens kijken of ik op de fiets durf.
Wa is de reden dat je niet zou durven?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik durfde paar maanden terug ook niet, maar ik doe het toch. Ik doe het wel beetje voorzichtig.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef CherryLips het volgende:
Onverwachte bewegingen, kleine angst om te vallen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wa is de reden dat je niet zou durven?
Kut joh,, net nu je je nieuwe motot hebt ditquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Advies is om het niet te doen. Hij zei wel dat hij het begreep als ik wel ging toeren. Maar omdat ik het genezingsproces niet in de weg wil zitten laat ik hem staan.
Bij mij kwam het door een fitnessoefening. Schoot er lekker in toen.
O, kijk maar goed uit dan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onverwachte bewegingen, kleine angst om te vallen.
Ja ik weet het, dat is nog wel het meest kutte eraanquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kut joh,, net nu je je nieuwe motot hebt dit
Beter dat je het even niet doet, maar is wel flink balen
Gelukkig heb je maanden mei, juni, juli, augustus, september, oktober en eventueel november nog om er van te genieten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik weet het, dat is nog wel het meest kutte eraan
Maar ik zal er meer van genieten zodra ik het kan.
Dat sowieso. Eerst eens herstellen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig heb je maanden mei, juni, juli, augustus, september, oktober en eventueel november nog om er van te genieten.
Schouder gebroken. Die is nu allang genezen maar de spieren hebben ook een klap gehad. Straks als het goed is de laatste afspraak in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat heb je @:Cherrylips?
Ik heb het even gemist.
Aiquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schouder gebroken. Die is nu allang genezen maar de spieren hebben ook een klap gehad. Straks als het goed is de laatste afspraak in het ziekenhuis.
Ik zou nog maandje wachten met fietsen als ik dit zo leesquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:41 schreef CherryLips het volgende:
Ben nu drie maanden bezig ermee. Man man man.
Extra argininine en citruline slikken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ai
Sterkte met bij het ziekenhuis.
Is misschien de fysio een idee om wat aan die spieren te doen?
Daar zit ik al bij, zonder die rek en strek oefeningen die hij bij me doet zou ik denk ik nog steeds niks kunnen. Moest daar de eerste week meteen mee beginnen maar ik had een enorme bloeduitstorting op m'n bovenarm tot aan m'n elleboog waardoor ik pas na vier weken ofzo m'n arm een beetje kon strekken en toen hadden die spieren zoiets van nope.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ai
Sterkte met bij het ziekenhuis.
Is misschien de fysio een idee om wat aan die spieren te doen?
quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zit ik al bij, zonder die rek en strek oefeningen die hij bij me doet zou ik denk ik nog steeds niks kunnen. Moest daar de eerste week meteen mee beginnen maar ik had een enorme bloeduitstorting op m'n bovenarm tot aan m'n elleboog waardoor ik pas na vier weken ofzo m'n arm een beetje kon strekken en toen hadden die spieren zoiets van nope.
Goede administratie daarquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:50 schreef CherryLips het volgende:
Werd gebeld door een van de ketelmeneren nu net. Die had opgeschreven vandaag langs te komen terwijl er expliciet was gezegd dat vandaag niet uitkwam en dat een van m'n buren alleen op vrijdag kon. Wilde hij nu komen.
Man man man.
Heb je die vrouw in die videoclip nooit gezien?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat je dating app ingesteld op alleen vrouwen?
Sta je daar in je badjas als hij ineens voor de deur staatquote:
Alsof ik open had gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sta je daar in je badjas als hij ineens voor de deur staat
Als het een leuke vent was?quote:
Misschien als het een hele leuke man wasquote:
Dat geloof ik graag, eerst maar eens van die vervelende pijn af komenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik weet het, dat is nog wel het meest kutte eraan
Maar ik zal er meer van genieten zodra ik het kan.
Volgens mij heb ik gemist wat er gebeurd isquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:40 schreef CherryLips het volgende:
Maarrr ben nu drie weken thuis en kan me wel wegduwen van m'n bureau als ik op de bureaustoel zit. En ik krijg de gordijnen weer dicht met rechts, kan het bed openslaan soort van, kan weer pannen van het achterste kookpitje pakken en ook de waterkoker kan ik oppakken met rechts. Kan stofzuigen en heb ook weer onkruid geplukt op het balkon. En ik kwam gister weer wat beter uit de bioscoopstoel.
Maar de kliko klemde van de week dus die klep moest ik openduwen en toen schoot hij ineens los. Dat voelde ik nog wel
Dan ook niet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het een leuke vent was?
ik denk nog steeds de naweeën van nachtelijk uilen kijken?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gemist wat er gebeurd is
Kutbeesten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk nog steeds de naweeën van nachtelijk uilen kijken?
Ja. Pijnstillers werken redelijk maar de nachtrust is zo slechtquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, eerst maar eens van die vervelende pijn af komen
Al besproken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien als het een hele leuke man was
O dat is echt kut, jemigquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schouder gebroken. Die is nu allang genezen maar de spieren hebben ook een klap gehad. Straks als het goed is de laatste afspraak in het ziekenhuis.
Alsof ik verder lees voor ik reageerquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Pijnstillers werken redelijk maar de nachtrust is zo slecht
[..]
Al besproken.
Ja in de nacht is het erger hequote:Op woensdag 4 maart 2026 08:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Pijnstillers werken redelijk maar de nachtrust is zo slecht
[..]
Al besproken.
Enorm. Het is niet zo erg als kiespijn hebben, dat is een ding wat zeker is.quote:
Uilen zijn machtig mooi en interessant.quote:
Oeh.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uilen zijn machtig mooi en interessant.
Deze smaad accepteer ik niet.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enorm. Het is niet zo erg als kiespijn hebben, dat is een ding wat zeker is.
quote:
quote:
quote:
quote:
Jouw fouten natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Kan gegevens niet verwerken. Verbeter de fouten"
Welke fouten dan?
Maar ik wil alleen maar iets uploaden.quote:
Slaapkamer deur openen. Maar inderdaad. Iedere ruimte moet er wel eentje.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:41 schreef bitterbal het volgende:
moet hier eigenlijk in de woonkamer ookeen airco hebben
ja die staat natuurlijk openquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slaapkamer deur openen. Maar inderdaad. Iedere ruimte moet er wel eentje.
Behalve misschien het toilet.
Ja, ik heb ze gezegd dat ze jou niet zo erg moeten pesten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou. Het is gelukt door ze in delen up te loaden.
Vlaggendrongo?quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:46 schreef bitterbal het volgende:
ik had hier zo'n vogeltje met die rare staardingen die wat wilde stelen
[ afbeelding ]
Toilet lijkt me ook belangrijk voor Bal eigenlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slaapkamer deur openen. Maar inderdaad. Iedere ruimte moet er wel eentje.
Behalve misschien het toilet.
Wat wilde die jatten danquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:46 schreef bitterbal het volgende:
ik had hier zo'n vogeltje met die rare staardingen die wat wilde stelen
[ afbeelding ]
Ik denk dat de officiële naam "vogeltje met die rare staartdingen" is, maar dan in het Latijn.quote:
dat denk ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de officiële naam "vogeltje met die rare staartdingen" is, maar dan in het Latijn.
Ja wie hangt er dan ook schelpjes opquote:
In het Nederlands wel. Als ik mijn zoekfunctie moet geloven, is het de Greater Racket-Tailed Drongo. Op basis van deze site: https://www.treehugger.co(...)ail-feathers-4864218quote:
hmm zou kunnen ja. je ziet ze hier regelmatigquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het Nederlands wel. Als ik mijn zoekfunctie moet geloven, is het de Greater Racket-Tailed Drongo. Op basis van deze site: https://www.treehugger.co(...)ail-feathers-4864218
Oh gewoon een andere rare vogel dusquote:
Vind het mooi, zulke vogels.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm zou kunnen ja. je ziet ze hier regelmatig
ja zijn ze ook, erg sierlijkquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind het mooi, zulke vogels.
Ik moet het met mussen en vinkjes doen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:04 schreef bitterbal het volgende:
je ziet ook welles zo'n kudde van die witte ibissen rondvliegen. das ook vet om te zien
lopen ook regelmatig hier in de tuin
en dikke duivenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet het met mussen en vinkjes doen.
Wij zullen wel helpenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moeten we straks ook nog cursus Belgisch gaan leren?
Lennykequote:
Stom dat dat nog kan. Gunstig voor jouquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Nog even in alle paniek m'n energiecontract vastgezet
quote:
Ik had eergister gekeken en toen had ik nog zat keus, maar ik heb er geen verstand van en wilde even m'n vader om advies vragen en er goed voor gaan zitten. Gister begon de paniekzaaierij en was het aanbod veel minder en m'n eigen aanbieder was vrij duur. Nu naar Eneco, heb vanmorgen het contract met de afgesloten tarieven gekregen met 1.20 voor gas dus ben benieuwd of ik nog een belletje krijg dat er toch iets mis is gegaan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stom dat dat nog kan. Gunstig voor jou
En hoerige kutkauwenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet het met mussen en vinkjes doen.
Ja verstandig hoor. Het gaat niet beter worden voorlopig.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Nee laatste 2 weken iets te vaak gegeten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:19 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie ook zo'n trek in patat ?
Neuh, heb ik sowieso niet zo vaak trek inquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:19 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie ook zo'n trek in patat ?
Jij bent echt raaaaaar.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, heb ik sowieso niet zo vaak trek in
wat is iets waar je wel echt vaak trek in hebt?quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, heb ik sowieso niet zo vaak trek in
Begin dit jaar ook gedaan voor het geval Trump weer wat zou verzinnen wat onrust kon opleveren... en zo geschieddequote:Op woensdag 4 maart 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het in 2024 op 1,31 vastgezet. Oplichtersquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eergister gekeken en toen had ik nog zat keus, maar ik heb er geen verstand van en wilde even m'n vader om advies vragen en er goed voor gaan zitten. Gister begon de paniekzaaierij en was het aanbod veel minder en m'n eigen aanbieder was vrij duur. Nu naar Eneco, heb vanmorgen het contract met de afgesloten tarieven gekregen met 1.20 voor gas dus ben benieuwd of ik nog een belletje krijg dat er toch iets mis is gegaan.
PTSS van een paar jaar geleden toen ik 3,75 per kuub betaalde.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja verstandig hoor. Het gaat niet beter worden voorlopig.
Ik heb vrijdag nog een berichtje van Vattenfal gehad dat de prijzen omlaag gingenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het in 2024 op 1,31 vastgezet. Oplichters
Chips, chocolade, kip kerriequote:Op woensdag 4 maart 2026 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is iets waar je wel echt vaak trek in hebt?
Ik vond dit ook heel laag hoor. Maandag zag ik overal 1,32 langskomen en dat betaal ik nu ook variabel.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegelijk?quote:
Ik heb bij Vattenfall nog tot oktober ¤ 1,218059 / m³ , hopelijk is tegen die tijd al dat gedoe in de zandbak klaarquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag nog een berichtje van Vattenfal gehad dat de prijzen omlaag gingenMaar als ik hem daar vast wilde zetten zou ik iets van 1,52 betalen, meer dan met dat prijsplafond een paar jaar terug.
Ik ben soms wat raar, maar niet compleet gestoordquote:
Ik schrok alquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben soms wat raar, maar niet compleet gestoord
Die van mij staat vast op 1,26. Grootste deel van die prijs bestaat overigens uit belastingen...quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja watquote:
Wat loop je nou te haten miepquote:
Mijn contract loopt eind juni af. Wordt krap aan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb bij Vattenfall nog tot oktober ¤ 1,218059 / m³ , hopelijk is tegen die tijd al dat gedoe in de zandbak klaar
Ze kan het niet waarderen.quote:
Even Donnie bellen en vragen of die wil opschietenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn contract loopt eind juni af. Wordt krap aan.
Spetters op de lens.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:41 schreef Ama het volgende:
Dat je zo hard niest dat je sterretjes ziet.
Kom vechten dan, sushislangquote:
Jij nietquote:
Daarom is ze gevlucht!quote:
Volgens mij is ze niet bang voor mij hoorquote:
Ben je zo ziek?quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm sushi heb ik niet echt trek in vandaag
Nou, nou, nou.quote:
Place your bets.quote:
Ik zet mijn sjekels in op de sushislang!quote:
En heb hier de laatste dagen ook weer zeemeeuwenquote:
Dan maar gewoon je vitamientjes eten en rustig aan doenquote:
dankjequote:Op woensdag 4 maart 2026 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zet mijn sjekels in op de sushislang!
Jij durft.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zet mijn sjekels in op de sushislang!
Dat is positief, betekent dat je lijf er mee bezig isquote:
Die zie ik hier niet zo vaak. De ganzeninvasie is wel alweer aanwezig.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heb hier de laatste dagen ook weer zeemeeuwen
Nare kutbeesten zijn hetquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ooit aangevallen door een kauw
Terwijl jij toch een stukje dichter bij de kust zitquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zie ik hier niet zo vaak. De ganzeninvasie is wel alweer aanwezig.
Nee, hij was zo laf om me van achter aan te vallen en weg te vliegenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nare kutbeesten zijn hetHeb je hem toen wel een paar tikken op zijn snavel gegeven?
Ganzen komen hier altijd in de wijk voor nageslacht. Blijkbaar is de omgeving hier wat ze nodig hebben om babygansjes op te voeden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl jij toch een stukje dichter bij de kust zitGanzeninvasie was hier vorige maand met helle akkers vol met ganzen, lijken nu grotendeels weg te zijn
en het eindeloze niezen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is positief, betekent dat je lijf er mee bezig is
Bontkraagkauwquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, hij was zo laf om me van achter aan te vallen en weg te vliegen
Hier hebben ze op het industrieterrein een plek als broedhaven. De weg en fietspad die daar langslopen zijn tegen de zomer een grote ganzenkak plaatquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ganzen komen hier altijd in de wijk voor nageslacht. Blijkbaar is de omgeving hier wat ze nodig hebben om babygansjes op te voeden.
Ookquote:
Ik was een keer voor het eerst in een wijk aan het bezorgen en ik moest de Gebroeders Gansstraat hebben. Op eens zag ik een paar Ganzen lopen, keek naar een straatnaambordje en zag de juiste straat.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was een keer voor het eerst in een wijk aan het bezorgen en ik moest de Gebroeders Gansstraat hebben. Op eens zag ik een paar Ganzen lopen, keek naar een straatnaambordje en zag de juiste straat.
Daar heb je je antwoord alquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is het zo ziek warm in het ziekenhuis.
Ja er is zo veel mogelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Mogelijk 3 euro per liter genot.
Geef hier die Opel
Waarom zou je een atoombom op Leiden gooien als Amsterdam om de hoek is?quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja er is zo veel mogelijk.
"Mogelijk atoombom op Leiden."
There, I said it. Word je al bang?
jij bent echt zo scherp als een inktvis hequote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou je een atoombom op Leiden gooien als Amsterdam om de hoek is?
Mooi, ook gelijk Hezbollah uitroeienquote:Israël is begonnen aan een grootschalige aanval op Teheran, meldt de strijdmacht van dat land op X. Het gaat volgens Israël om de tiende aanvalsgolf. Het land zegt die mededeling snel nader toe te lichten.
Eerder meldde het land inmiddels meer dan 250 Hezbollah-doelen te hebben aangevallen sinds de Libanese beweging zich maandag mengde in de Israëlisch-Amerikaanse strijd tegen Iran. Honderd daarvan zouden dinsdag zijn uitgevoerd.
Lol dit dacht ik ook toen ik de zin las maar jouw reactie nog niet.quote:
Blij dat ik altijd alles op de fiets doe. Soms wat minder leuk maar ik weet niet beter dus voor mij nooit zo'n probleem.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Geef hier die Opel
Kwestie van de juiste mensen bang makenquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:32 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zou je een atoombom op Leiden gooien als Amsterdam om de hoek is?
Dan heb je lekker stralingsziekte ipv dat je in 1 keer verdampt, weet niet wat beter isquote:
Wat.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Geef hier die Opel
Nomquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
OKE HONGER
Even stokbroodje maken met kruidenboter uit de oven
Ik bied 2 euro.quote:
ohhhhhhh die wil ikquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
OKE HONGER
Even stokbroodje maken met kruidenboter uit de oven
Met de motor naar Belgiëquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:54 schreef STING het volgende:
Qua tanken misschien toch binnenkort maar even in Duitsland hier in de buurt een 'schnitzeltje' doen
Ze doen het maar gewoon als de wind uit het westen komt.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je lekker stralingsziekte ipv dat je in 1 keer verdampt, weet niet wat beter is
zelf makenquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhhhhh die wil ik
vraag mij af of ik dat hier ook kan vinden
Elektrisch rijden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met de motor naar België
Met de auto tankpas
quote:
Sorry dat ik iets zegquote:
Het is je vergeven.quote:
Huehue.quote:
Ik ben echt te oud om de hele tijd na te denken bij alles wat ik typ.quote:
En je bent nog jonger dan ikquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben echt te oud om de hele tijd na te denken bij alles wat ik typ.
Dat klopt.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En je bent nog jonger dan ik
Geloof ik nietquote:
Geloven doen we in de kerk.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En je bent nog jonger dan ik
Nijnquote:
Stigquote:
Een 2026 Suzuki Hayabusaquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
StigWelk type, die nieuwe motor?
Een klein beetje nadenken lijkt me toch wel handig ja. Anders zit je straks alleen nog maar op het toetsenbord te freestyle’en.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben echt te oud om de hele tijd na te denken bij alles wat ik typ.
Ook daarbuiten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geloven doen we in de kerk.
Oh ja, wist ik gewoon, duhhhhhh. Vet hoorquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een 2026 Suzuki Hayabusa
Ik doe dit al jaren en zie het probleem niet. Love shitpostingquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een klein beetje nadenken lijkt me toch wel handig ja. Anders zit je straks alleen nog maar op het toetsenbord te freestyle’en.
Zonder na te denken? Bewonderingswaardig.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe dit al jaren en zie het probleem niet. Love shitposting
Thanks! Alleen kan ik er niet op rijden vanwege beknelde zenuw in nekquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja, wist ik gewoon, duhhhhhh. Vet hoor
Ik las het. Tragischquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks! Alleen kan ik er niet op rijden vanwege beknelde zenuw in nek
Heb je hem al?quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een 2026 Suzuki Hayabusa
Jaquote:
Sinds zaterdagquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks! Alleen kan ik er niet op rijden vanwege beknelde zenuw in nek
Wrom nietquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet nog niet welke ik wilMaar is ook niet relevant nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |